דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מאחסנים כל כך הרבה ציוד בעסק? 

מאת    [ 15/05/2014 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2171 פעמים ]

ישנם בתי עסק מסוימים אשר עוסקים בראש ובראשונה באחסון והכלה של מוצרים, אשר מתחדשים מידי יום. כאשר מדובר בבתי עסק מתחום המסעדנות, אין ספק כי אחסון זוהי נקודה מהותית, מכריעה וכזו אשר יש להתייחס אליה במלוא הרצינות. מעבר לעובדה שמקום אשר דואג להאכלה של אנשים רבים מידי יום, צריך מקום לאחסון חומרי הגלם שלו וציוד המסעדה, ישנו צורך בתכנון נכון מאד של מערכות האחסון. חשוב להקפיד לשים לב הן לאופי החלוקה על פני מערכות האחסון עצמן, חשוב לשים לב ששטח מרבי מנוצל, חשוב להקפיד על חומרים נכונים מהם עשויים פתרונות האחסון, בכדי שיתאימו לכובד אשר הם אמורים לשאת.

כמו כן, חשוב לשים לב לגבהים בהם נבנית מערכת האחסון אשר נושאת למשל מדפים ואין להקל ראש בזמן אשר מקדישים בכדי לתכנן אותם בכדי שיהיו נוחים, נגישים ויעילים לעבודה. בסופו של דבר יש לזכור כי כאשר סביבת העבודה הינה נוחה ונגישה, העובדים מרוצים יותר ויכולים לעבוד ביעילות רבה יותר. למעשה, לעיתים נושא שנתפס כזניח בחשיבותו עשוי להשפיע על תפוקת המקום עצמה, שכן הוא משפיע באופן ישיר על שביעות רצונם של העובדים ולעיתים גם על מצב בריאותם. תכנון מעמיק ומקדים בטרם יוצרים מערכת אחסון חדשה, עשוי להניב תוצאות יעילות למדי. גם כאשר המקום עוסק רובו ככולו באחסון ומדובר בפתרון אחסון דוגמת מדפים למחסן אין להקל ראש בתכנון ואולי במקרים כגון אלו חשוב ביותר לשים לב ולבחון כל פרט. ככל שנתכנן את החלל של בית העסק בצורה חכמה ויעילה יותר, כך למעשה נגדיל ונטיב הן עם העובדים במקום והן עם עצמינו, שכן העסק קרוב לוודאי ישגשג יותר כאשר עובדיו שבעי רצון ומרגישים כי העבודה נגישה להם, וכי יש התחשבות בהם. לא בכדי נהוג להגיד כי עובד טוב הוא עובד שטוב לו, וכאשר בית העסק יהיה מותאם לעובדים, הם מכורח הדברים יעבדו על הצד הטוב ביותר.

חשוב וראוי לציין כי הדבר נכון במקרים שונים ולאו דווקא כאשר מדובר על מדפים למחסן אלא גם כאשר מדובר על פתרונות אחסון לחללי מגורים אישיים ולבתים פרטיים. גם במסגרת הביתית והאינטימית חשוב להקפיד על נוחות ועל נגישות, בהתאם לאוכלוסייה המתגוררת בכל חדר בבית. ברוב המקרים לאנשים מבוגרים ולילדים קטנים ישנם צרכים ייחודיים יותר, בדומה לרוב התחומים והמקרים. בכל הנוגע לאחסון, בקרב אוכלוסיות אלו ישנו צורך להתאים את גובהן של מערכות המידוף, לעיתים לילדים ולהנמיך אותן ולעיתים למבוגרים ואז לדאוג שיהיו בגובה נוח ונגש, לא נמוך מדי ולא גבוה כמובן. חשוב כמובן במקרים אלו ובכלל המקרים לדאוג שפתרון האחסון כגון מדפים יהיה בטיחותי ואמין שכן אין לזלזל באופן בו מרכיבים אותם ולדאוג שיהיו חזקים ויציבים. זאת כמובן לגבי כל אוכלוסייה באשר היא. באופן זה ניתן להגיע לפתרון האחסון היעיל ביותר והמשתלם ביותר, גם לאורך זמן רב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב