דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גם אתם אוגרים חפצים בלי סוף? 

מאת    [ 15/05/2014 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2127 פעמים ]

חלק גדול מאיתנו נוטים לאגור חפצים לאורך שנים רבות ומתקשרים להיפרד מדברים רבים שברשותנו. לעיתים, אנשים אשר מגיעים אל ביתנו לא יראו או יבחינו ביופי או בנחיצות של אותם דברים שאנו ממאנים להיפטר מהם. לעיתים מדובר בטעם אישי ולעיתים מדובר לחלוטין בעניין סנטימנטלי של דברים שאנו שומרים מכורח הרגש שגלום בהם. דבר אחד בטוח, כולנו חוטאים ואוגרים חפצים, אשר איננו משתמשים בהם כלל, חלקנו עושים זאת בכמויות מאסיביות ולאורך זמן בלתי מוגבל. בדרך כלל אותם דברים שאנו שומרים מכורח ערכם הסנטימנטלי אלו חפצים מאוחסנים אשר נחבאים מן העין.

אולם לא תמיד כך הדבר וישנם אנשים אשר נוטים לאגור פריטים רבים לקישוט הבית ובדרך כלל בבתים של אנשים אלו יהיו לא מעט מדפים על קירות החלל בכדי שיהיה מקום להכיל את כל אותם פריטים. עם זאת, אם ברצונכם לתת לבית תחושה של עיצוב מודרני, נקי ואסתטי, חשוב לא להעמיס כמות גדולה של חפצים על גבי פתרון האחסון, בין אם מדובר במעט חפצים גדולים ומאסיביים ובין אם מדובר בשלל חפצים קטנים אשר מעטרים את הבית. חשוב להקפיד על איזשהו קו אחיד בעיצוב הבית גם בין החדרים השונים בכדי ליצור מראה של עיצוב מרשים וכזה המכיל בתוכו מחשבה. אין ספק כי במקרה בו אוגרים חפצים רבים, הצגת כולם בחלל הבית תהיה בעייתי שכן תעמיס על העין האנושית המתבוננת בחלל. כאשר עוסקים בשיח האחסון בקרה בתי עסק מובן שאין הרבה קישוטים ודבר אינו נחוץ כאשר מדובר על מדפים למחסן אך דווקא במקרים כגון אלו אשר לכאורה אין שום מחשבה על עיצוב ומראה, הקפדה על אסתטיקה ומעט צבע תהיה חיונית ונכונה. אמנם במקרים כאלו אין מקום לשלל של חפצי נוי אשר יקשטו ויהדרו את החלל, אך כן ישנן אופציות אשר יהפכו את החלל העסקי לנעים, אינטימי ומשפחתי יותר. למשל, באם פתרון האחסון לכשעצמו יהיה צבוע בצבע עז כלשהו, דוגמת אדום, כחול, ירוק או צהוב, יוסיף הדבר לחלל צבע, וישפיע על התחושה שמקבלים מהעיצוב, אשר לכאורה אמור להיות אפור וקודר. במקרים בהם אוגרים כמות גדולה של חומר משרדי ישן, יש לאחסן זאת במקום ראוי או בחדר נפרד.

בהמשך לשיח אודות אגירת חפצים בקרב אנשים רבים, חשוב לבחון האם אותם פריטים שאנחנו מסרבים להיפרד מהם הינם פריטים אשר ברצוננו להניח על מדפים או שמא מדובר בחפצים אשר אנו שואפים לשמור בארון נידח ולא להיתקל בהם עד חג הפסח הבא, בוא נעשה סדר מופתי בכל הארונות. אם מדובר בתשובה השנייה, הרי שישנו צורך למצוא מקום להכיל את כל אותה תכולה וכל אותו ציוד. האופן הנכון ביותר לניצול המקום בכדי לאגור חפצים כאלו הינו לנצל שטחים בחלל הביתי אשר אינם מנוצלים, כגון שטחים המצויים מתחת למיטה, או במקומות בהם ניתן להוסיף מגירות אחסון. בתכנון פתרונות אחסון עבור חלל עסקי נכון ויעיל מאד יהיה לבנות מדפים למחסן הנישאים עד לכדי גובה רם מאד ובכך מנצלים היטב את החלל בו שוהה המחסן. באופן זה אנו מטיבים לנצל את שלל המטרים שהחלל מציע לנו, גם אם הם גבוהים דיים. כאשר בזמן התכנון, חשוב להקפיד כי חפצים או חומר ישן אשר אינו בשימוש יומיומי של בית העסק, רצוי לאחסן במעלה מערכת האחסון.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב