דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים חברת שירותי מחשוב 

מאת    [ 15/05/2014 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3178 פעמים ]

בשנים האחרונות אנו רואים עוד ועוד חברות הקמות התחום שירותי המחושב, כמובן לפי תאוריית ההיצע והביקוש, היכן שיש ביקוש רב למצור או שירות כלשהו ההיצע הינו בהתאם, כמובן תחום המחשוב הוא בהתפתחות מואצת בעשורים האחרונים, ולכן יותר ויותר עסקים צריכים אנשי מחשוב שיעניקו להם תמיכה ושירות ופתרונות בנושאי מחשוב שונים.

אז איך בעלי העסקים יכולים לבחור את החברה הכי מקצועית? הרי כמו בכל תחום גם בתחום זה קיימים לא מעט שרלטנים שכל מטרתם היא לקחת כסף עבור השירות ואז כשבאמת צריך איזשהו שירות אין עם מי לדבר, או שזה לא כלול במסגרת ההסכם ומצריך תשלום נוסף.

אתר אינטרנט- אחד הדברים הראשונים שצריך לבדוק זה האם יש לחברה אתר אינטרנט, מה המיקום שלהם תחת מילות החיפוש שירותי מחשוב לעסקים, ואיך נראה האתר שלהם. למה זה חשוב? המיקום של האתר מעיד על כניסות רבות לאתר וכמו כן על שיווק נכון באינטרנט, חברה של שירותי מחשוב צריכה לשלוט בכל התחומים וכן אינטרנט הוא אחד מהתחומים הנ"ל, ההבנה של איך הוא עובד ואיך והשתמש בו ככלי פרסומי מעידה על ידע נרחב בתחום, אם לחברה יש אתר שנראה כמו אתר שילד בכיתה ד' עיצב, זה אומר שהם לא משקיעים בנראות וחזות המוצר שהם מוכרים, במקרה שלנו זה פתרונות מחשוב לעסקים, כל מקום שמעניק שירותים לחברות צריך לייצג את השירות שלו בצורה הטובה ביותר אתר אינטרנט הוא אחד בכלים הייצוגים שיש היום לכל חברה.

וותק ומקצועיות- ותק ומקצועיות בתחום הם חשובים מאוד והולכים יד ביד, בעל מקצוע בכל תחום בעל וותק מכיר את רוב התקלות הקיימות ויודע לאתר את התקלה במהירות ולתקנה במהירות, במיוחד בתחום של שירותי מחשוב לעסקים יש לכך חשיבות רבה, מכיוון שהעסק (כל עסק היום) מושתת על מחשבים תקלה במערכת במחשוב יכולה לשבש את הפעילות בעסק וגרום נזק כלכלי.

שירות אדיב ומקצועי- אחד הכללים הכי חשובים בכול תחום של מתן שירותים הוא שירות איכותי ואדיב, לאף אחד לא אכפת לחכות על הקו, לקבלת נציג שירות אם הוא יודע שאותו נציג פותר לו את הבעיה בשיחת טלפון אחת ובלי טרטורים. במיוחד שמדובר בתחום של שירותי מחשוב, שרובנו לא מבינים את השפה או את התהליכים של תחום זה, אנחנו צריכים מישהו שידבר עמנו בשפה שלנו שאנו מבינים ולא "יזרוק" לנו מילים לא מוכרות. מישהו שידבר עמנו בגובה העיניים, אבל בצורה שירותית ותרבותית.

חוזה- כאשר אנו רוצים חברה המעניקה פתרונות מחשוב לעסקים בתחומי שירותי IT, אנחנו תחילה נבקש פגישת ייעוץ, לשמוע מה יש לאותה חברה להציע, לאחר מכן החברה צריכה לבנות לעסק תוכנית המותאמת לצרכים וליעדים שלה, על פי כמות פרויקטים, יעדים, ותקציב, כמובן תוך כדי הסתכלות על העתיד ושדרוג במצב של גדילה והתפתחות העסק. כל זאת צריך לנהיות מעוגן תחת חוזה, למה אותה חברה מתחייבת ותחת איזה יעדים מבחינת זמן, זמן שירות, תמיכה טלפונית וכדומה. הכל צריך להיות מעוגן תחת חוזה, חברה מקצועית מגיעה עם חוזה מוכן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב