דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואה בין שני דגמי מרצדס ML 

מאת    [ 15/05/2014 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2100 פעמים ]

 

בדומה לרכבים היוקרתיים והמתקדמים של מרצדס, גם שני דגמי מרצדס ML מציעים לנו שילוב מושלם בין איכות רבה לנסיעה בטוחה ונעימה. היופי, היוקרה והעושר הרב, הבאים לידי ביטוי בשני הדגמים באים לצד המערכות המתקדמות והמשוכללות, הלוקחות בהם חלק. הנה השוואה בין מרצדס ML350 לבין מרצדס ML350 BT דיזל:

מרצדס ML350 – מאפייניה השונים

מבין מגוון הדגמים שמציעה לנו כיום מרצדס, אפשר למצוא את מרצדס ML350 הנחשבת לאחת המכוניות המובילות והאיכותיות כיום. מדובר בדגם יוקרתי מאד, המציע במסגרתו שלל של פיתוחים חדשניים וגם מראה שקשה להתעלם בו. כמו הרכבים האחרים של מרצדס, גם בדגם הזה אפשר ליהנות מרמת גימורים באיכות גבוהה מאד ומשלל של פינוקים, ההופכים את הנסיעה והנהיגה בו לחוויה שאין כמותה. עבור הנוסעים עצמם מדובר בנוחות בלתי רגילה וללא פשרות, הבאה לידי ביטוי בתא נוסעים גדול ומרווח במיוחד. כל זאת, כמובן, לצד ביצועים מרשימים מאד על הכביש וגם מנוע חסכוני וחזק מאד. לדגם זה ישנה תיבות הילוכים איכותית וברמה גבוהה וכן מערכת התנעה מתוחכמת למדי.

העיצוב המרשים של הדגם הזה בא לידי ביטוי הן בחלקה החיצוני של המכונית והן בחלקה הפנימי. המושבים במרצדס הזו מרופדים בעור והאווירה שבה, בחלקה הפנימי, היא אווירה מסוג אחר. מי שמכיר את המכוניות של מרצדס, יכול גם כאן ליהנות מעיצוב מרשים ומוקפד מאד, הכולל גם מערכות חדשניות שונות. כמו, למשל, מערכת בקרת אקלים, המאפשרת נסיעה נעימה עם טמפרטורות נוחות מאד, וגם הגה חדשני, הכולל בו כפתורים רבים, בעזרתם ניתן לבצע פעולות שונות במערכות המכונית השונות. דגם ML350 הוא ללא ספק דגם שאיננו מבייש את החברה, ובהחלט יכול להתאים לכל מי שמחפש איכות ברמה גבוהה!

מרצדס ML350 BT דיזל – מאפייניה השונים

לצד מרצדס ML350, אפשר למצוא את מרצדס ML350 BT דיזל. כמו ה – ML350, גם דגם זה מציע יוקרה ויופי. מדובר בדגם איכותי במיוחד, אך גם בחסכוני מאד. הביצועים המצוינים של הדגם הזה הופכים אותו לדגם חזק, קשוח וכזה המסוגל להתמודד, ובאופן הנכון, עם אתגריו השונים של הכביש. כל זאת, לצד האפשרות לחסוך בהוצאות בשל הצריכה הקטנה, יחסית, של הדלק. גם כאן מדובר בדגם יוקרתי מאד עם מנוע חזק. מנוע הדיזל של דגם זה הוא מנוע מתוחכם ההופך את המכונית לכזו המציעה נסיעה ברמה גבוהה וחוויה שאין כמותה. מדובר בדגם המסוגל להגיע לתאוצה רבה מאד בתוך זמן קצר וכן לכזה, הנהנה ממערכת העוזרת לצמצם את החומרים השונים שבו, העשויים להזיק לסביבה.

כמו כל רכביה האחרים של מרצדס, גם הדגם הזה מציע עיצוב ללא פשרות. תא הנוסעים שלו מרווח מאד ומאפשר לנוסעים שבו וגם לנהג ליהנות מנסיעה נוחה לאורך כל הדרך. אחד מיתרונותיו הרבים הם פתרונות האחסון השונים שהוא מציע ומערכות משוכללות במיוחד, הלוקחות בו חלק. מרצדס ML350 BT דיזל ישנה מערכת אוטומטית לחניה, הנחשבת לבין החדשניות המוצעות כיום ברכבים, וכן הגה עם כפתורים מיוחדים, בעזרתם ניתן לבצע פעולות שונות ולשלוט במערכות הרכב. מדובר בדגם משופר ויעיל מאד, המשלב בין אלמנטים, החשובים לכל מי שרוצה ליהנות מנסיעה נעימה, חסכונית אך כל זאת בתוך רכב מרשים ויוקרתי.

 

.....




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב