דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קפה למשרד של קפה עלית - מגוון רחב של דגמים 

מאת    [ 15/05/2014 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 1876 פעמים ]

 

מכונות הקפה של עלית הפכו, בשנים האחרונות, לפופולאריות יותר ויותר במגזר העסקי. הן כוללות בתוכן שורה ארוכה של פיתוחים טכנולוגיים, מציעות מערך שירות וליווי מקיפים לעסק, ובעיקר – מכינות קפה ברמה האיכותית ביותר שניתן לתת את הדעת. סיבה נוספת להצלחה של המכונות נוגעת למגוון הדגמים הרחב, שמבטיח שכל עסק או משרד, בלי קשר לגודלו או להרגלי צריכת הקפה שלו, יוכל למצוא את המכונה המתאימה לו ביותר. אז על אילו דגמים של מכונות קפה מדובר?

מכונות אספרסו מבוססות קפסולות

הסוג הראשון של מכונות קפה למשרד מיועד, בעיקרו של דבר, למשרדים ולעסקים בסדר גודל קטן, באופן יחסי (עד 50 עובדים). אלו הן מכונות  תוצרת איטליה, אשר רותמות לצורך הכנת הקפה את קפסולות TOTTI מבית שטראוס קפה העולמית.

מכונות אלה נחשבות לקומפקטיות ולפשוטות מאד לתפעול ולתחזוקה, והעיצוב שלהן אלגנטי בכל קנה מידה. המכונות מגיעות בשלושה דגמים עיקריים: Sweety, Espresso ו-Espresso Plus. הקפסולות, המגיעות באריזה אטומה השומרת על הטריות והטעם, מכילות תשעה גרם קפה, בארבע תערובות ייחודיות, כל אחת עם מרקם וטעם משלה.

מכונות קפה Full Automatic בשירות עצמי

מכונות הקפה האוטומטיות של עלית מתאימות כבר למשרדים גדולים יותר, בהם 50 עובדים לפחות. המדובר הוא במכונות רב שימושיות, מבוססות אבקה אשר החידוש בה הוא שהיא מוכנת מטחינה במקום של פולי הקפה הטריים – הדבר משדרג בעשרות מונים את הטעם והארומה המתקבלים. כיאה למכונות אוטומטיות, התפעול שלהן פשוט בכל קנה מידה, וקצב העבודה גבוה גם כן.

הבחירה היא באחד מארבעה סוגים של מכונות אוטומטיות מהסוג הזה: גאיה, גאיה עם חלב טרי, איריס וליסה. המכונות מגלמות בתוכן חידושים שהופכים למהנה עוד יותר את השימוש בהן, ובכלל זה מערכת להקצפת חלב ומקרר חלב מובנה (גאיה עם חלב טרי), מנגנון כוסות אוטומטי ומנגנון למזיגת סוכר (איריס) ועוד.

מכונות קפה פילטר בשיטת קפיטס (High Capacity)

הסקירה ממשיכה עם מכונות קפה שיכולות בהחלט להיות נחלתם של המשרדים בהם צריכת הקפה, בזמן נתון, גבוהה במיוחד. המדובר הוא במכונות המאפשרת הגשה של קפה פילטר, ומאופיינות בקצב עבודה גבוה של מאות כוסות מדי שעה. בנוסף על כך, מכונת קפה מהסוג הזה נחשבת לחסכונית במיוחד בזמן ובאנרגיה, פשוטה מאד לתפעול ולתחזוקה וכן פועלת ללא פחת – מה שהופך אותן למאושרות לעבודה בשבת (כפי שקבע מכון צומת).

תחת הקבוצה הזו, ניתן למצוא ארבעה דגמים עיקריים של מכונות קפה: קפיטס אקסלנס, קפיטס פרימה, קפיטס 110/120 וקפיטס קפוצ'ינו.

מכונות אספרסו מקצועיות

הקבוצה האחרונה של מכונות קפה מבית עלית מיועדת לבעלי עסקים שמעוניינים להפוך את המשרד שלהם, פשוטו כמשמעו, לבית קפה של ממש. מכונות האספרסו המקצועיות פועלות באמצעות מנגנון אוטומטי או ידני, והן מבוססות על פולי קפה טריים. מכונות אלה מגיעות בעיצוב אלגנטי או בעיצוב רטרו, מה שהופך אותן לאידיאליות לא רק למשרדים, אלא גם למקומות ציבוריים הומי אדם דוגמת בתי מלון או מסעדות.

גם כאן, ניתן למצוא מספר דגמים עיקריים. דגם סופיה, תוצרת Bianchi האיטלקית, כוללת מקרר חלב, כמו גם מחמם כוסות. ארמוניה טאץ', תוצרת Carimali, מיועד לשימוש עצמי, וכוללת מסך תצוגה גרפי גדול, וכפתורי הפעלה במגע. קרימלי F11 היא מכונה אוטומטית מלאה נוספת, הכוללת גם כן מחמם כוסות, כמו גם מנגנון ניקוי אוטומטי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב