דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עשרת חוקי הברזל לבונים ומשפצים 

מאת    [ 14/05/2014 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 1742 פעמים ]

      לקראת שיפוץ/ בנית בית פרטי
 
            עשרת חוקי הברזל לבונים ומשפצים.
 

    1. ערכו תקציב לבניה/שיפוץ ותבקשו מאיש מקצוע לבדוק אותו !ללא תקציב מפורט ומסודר תבזבזו הרבה יותר וחבל...זה בדוק! פשוט תלכו לאיבוד וגם אם לא ,יש המון דברים שאתם עלולים לשכוח להכניס לתקציב מה עלול לגרום לכם לחריגה מן התקציב.

 

    1. התייעצו כמה שיותר, גם אם אבא שלי/סבא שלי/דוד שלי /חבר שלי קבלן/ מפקח/ אדריכל/מנהל פרויקט, גם קבלנים/מפקחים/אדריכלים ומנהלי פרויקטים יכולים ולומדים  מכל פרויקט גם אם מדובר בפרט קטן ושולי שהתחרש בבניה/שיפוץ שלכם וחבל שתשלמו יותר על טעות קטנה שאפשר היה למנוע, כולנו בני אדם ולא! לא כולם יודעים את כל התשובות לכל השאלות !

 

    1. תתייעצו רק עם גורמים מענף הבניה/ או ממשפחה שבונה/ סיימה לבנות סביר להניח שתקבלו הרבה טיפים ממשהו שעבר דבר אחד או שניים על בשרו ולכן במידה ואתם יכולים להתגלח על הזקן של מישהו אחר...מה טוב!

 

    1. מבלי לפגוע בזכויות /משפחה/ חברים מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע יותר מאשר עם בני משפחה גם אם הם המבינים הכי גדולים ובעיקר כשהם לא קשורים לענף הבניה.

 

    1. אין לתת את כל הכסף מראש עבור שום עבודה ולשום גורם! (גם אם מדובר בענף אחר ) רצוי מאוד להשאיר את הכוח אצלכם בידיים לכן עבדו לפי שלבים, סיום שלב ראשון ותשלום, סיום שלב שני ותשלום וכן הלאה, כך תחסכו לעצמכם כאבי ראש מיותרים.

 

    1. אין לקחת בעל מקצוע על סמך המלצה בלבד! לכו לראות עבודות, אין יותר טוב ממראה עיניים! קבלו המלצות מבונים ומשפצים שנעשתה אצלם עבודה גם עכשיו (כך תוכלו לראות אותו בפעולה )וגם לפני כמה שנים, על מנת לראות האם חזר הקבלן לתקן ליקויים שנתגלו ותוך כמה זמן הוא חזר לתקנם, שירות ... לא פחות חשוב.

 

    1. במידה ואתם בונים בית או לקראת שיפוץ גדול , מומלץ להיכנס לעובי הקורה ולהכיר קצת את תחום המטבחים, קרמיקה, כלים סניטרים אלומיניום ופשוט לעשות שיעורי בית, ככל שתדעו יותר הסיכוי לטעות יהיה קטן יותר וטעויות הרי עולות כסף...

 

    1. בקשו לדעת פרטים שלב אחר שלב מה הולך להיות בבניה/ שיפוץ, וכמובן לוח זמנים על מנת להעריך או לתכנן משכנתא עם סיום השכירות במידה ויש, וגם כדי לדעת מי נכנס ראשון ומי הבא בתור אחריו, בבניה ושיפוצים יש לא מעט מקרים שצריך לתאם עם כמה בעלי מקצוע במקביל, ועל מנת שלא לעכב את העבודה.

 

    1. מומלץ לא להתחיל פרויקט עד שכל הפרטים הגדולים והקטנים מובנים לכם , במידה ונתקעתם בנושא מהותי עדיף לעשות זאת על הנייר ולא בשטח, בשטח כל טעות עולה הון...

 

  1. ערכו חוזה מתאים עם כל בעלי המקצוע וודאו שאתם מרפדים את עצמיכם טוב טוב מכל כיוון,  גם במקרה זה מומלץ שבעל מקצוע מהתחום יעזור /יסתכל על החוזה שלכם.

 
 
בהצלחה!
 

 

המרכז לחיסכון בבניה ושיפוצים: קבוצות רכישה , קנייה ישירה מול הייבואנים הראשיים ,עיצובי פנים, תכנון אדריכלי, ניהול ופיקוח פרויקטים, הדמיות תלת מימד, כתבי כמויות,הרצאות חינם לבונים ומשפצים ועוד..054-7274073 קרן אור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב