דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבשל כמו שף במטבח הביתי שלך? 

מאת    [ 12/05/2014 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 1971 פעמים ]

רוב האנשים נהנים מחוויה של אכילה בחוץ, עם זאת, כדי להנות מארוחה טובה נצטרך להזמין שף עד הבית או ללכת למסעדת יוקרה. כל מי שעושה זאת לעיתים קרובות, יודע שזה יכול לצאת עניין יקר למדי.

חדשות טובות הן שאתם יכולים ללמוד להשתמש בטכניקות מקצועיות במטבח שלכם שייתנו לכם את אותן תוצאות בדיוק כמו לאכול במסעדות יוקרה. טיפים וטריקים אלה הם פשוטים ובאמת יכולים לקחת את הבישול שלכם לרמה אחרת לגמרי.
 
מתכונים הם מפתח
 
אפילו לשפים המנוסים ביותר יש מתכונים שהם ניסו ואימתו ובהם הם משתמשים באופן קבוע. לעתים קרובות, מתכונים אלה אינם יצירות מקוריות שלהם. אמנם שפים מנוסים ידאגו לעתים קרובות להתאים את טעם המנות לטעם האישי שלהם אך הם עדיין מתחילים עם מתכון בסיס שנותן את הכיוון שאליו ייקחו את המנה. כדי לבשל כמו שפים במטבח הביתי שלכם, אתם צריכים שיהיו לכם מבחר טוב של מתכונים בהישג יד. בחרו ספר אחד שכולל מתכונים בסיסיים וגם כמה ספרים עם כיוון יותר מעניין. אל תפחדו לנסות מתכונים חדשים על בסיס קבוע למרות שהכי כדאי להגיש לאורחים משהו שנוסה בעבר ויצא מושלם.


לשים לב לפרטים
 
אם שף פרטי עושה דבר אחד ממש בקפידה זה לשים לב לכל פרט שנכנס לתוך הצלחת של האורחים. החומרים שלכם הם הבסיס של המזון שאתם מגישים ולכן צריכים לבחור ולהכין אותם בזהירות. לשפים יש דרכים ספציפיות בהן הם עושים דברים וחומרי גלם שהם מעדיפים יותר על אחרים. לדוגמא, שף- קונדיטורים מעדיפים חמאה ללא מלח. השימוש במוצר זה במאפים שלכם ייתנו לכם יותר תוצאה טובה יותר. חמאה משמשת גם כן כמרכיב בלתי נפרד עבור סוגים אחרים של שפים. רטבים רבים נעשים בסיוע חמאה רגילה או חמאה מזוקקת. כדי לבשל כמו שפים במטבח שלכם, תצטרכו ללמוד כיצד לזקק חמאה. טכניקה מקצועית זו מפרידה בין מוצקי החמאה לבין השומן הטהור ומגדילה את האיכות של כל רוטב.
 
תשומת לב לפרטים כוללת בתוכה גם בחירת מרכיבים טריים יותר. כשזה מגיע לבישול, ככל שחומרי הגלם טריים יותר כך התוצאה הסופית שלכם תהיה טובה יותר . אם יש לכם חצר בבית, מומלץ לגדל תוצרת אורגנית טרייה. גם אלו שגרים בדירות או חללים קטנים יכולים לגדל עשבי תיבול באדנית על אדן החלון. כיום ניתן לקנות בקלות תוצרת טריה ואורגנית בשווקי האיכרים המפוזרים ברחבי הארץ.

בישול יכול להיות תעלומה לאנשים מסוימים, אבל זה לא כל כך קשה. לימוד מתכון בסיסי הוא קל.לבשלנים מתחילים יכולים לקחת מספר שיעורים או להזמין סדנת בישול בבית . בעזרת תרגול וטכניקה נכונה , אתם יכולים בקלות ללמוד לבשל כמו השפים הגדולים. 
באמצעות טיפים, טריקים וטכניקות ששפים משתמשים בהם תוכלו לשפר את איכות האוכל שלכם ותוכלו בקלות רבה להרשים את המשפחה, החברים והאורחים שלכם.
 

 

פרייבט שף - שירותי שף פרטי עד הבית http://www.privatechef.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב