דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 אפליקציות שיביאו לך הרבה לקוחות לעסק 

מאת    [ 11/05/2014 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2431 פעמים ]

בעידן שבו רוב האנשים צמודים למכשיר הסלולרי והם נעזרים בו למגוון רחב של תחומים כולל קניות, כדאי לנו כבעלי עסקים לנצל את ההזדמנות ולקדם את העסק שלנו למשתמשי הסמארטפון. שיווק זה נקרא שיווק סלולרי ובו אנחנו מקדמים את העסק במרחב הסלולר. במאמר זה אציג בפניכם 5 אפליקציות שתוכלו באמצעותן לקדם את העסק שלכם - לחשוף את העסק שלכם לעוד קהלים ולהפוך אותם ללקוחות - לרוב בחינם.

 

1. גוגל מפות - זוהי בהחלט האפליקציה מבוססת המקום הכי חשובה שכל עסק מקומי חייב להיות בה. לא מדובר על אפליקציה בלבד אלא על שירות המפות הענק של גוגל. רישום בית העסק בשירות המפות של גוגל תורם רבות לקידום במנועי חיפוש. לאחר הרישום יופיע העסק שלכם על המפה ויש אפשרות לפרסם את העסק שלכם (בתשלום) כאשר המשתמשים נמצאים קרוב לעסק שלכם.

 

2. דפי זהב- האפליקציה מאפשרת לכם לאתר מידע עדכני אודות עסקים ושירותים בסביבתכם ובכלל, בכל התחומים הצרכניים הרלוונטיים בחיי היומיום. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לדרג עסקים ולכתוב חוות דעת, ניתן לנווט לעסקים מקומיים, לחייג בלחיצת כפתור, לראות מחירונים וקופונים, לשלם אונליין ועוד. ניתן להוסיף את העסק שלכם לדפי זהב ללא עלות.

 

3. אינסטגרם- אולי זה יראה לכם חסר טעם לקדם את העסק שלכם באינסטגרם אבל למען האמת 65% מחברות המותגים הגדולות בעולם מחזיקות בחשבון אינסטגרם פעיל. בהחלט כדאי לשקול בחיוב את הנוכחות של העסק שלכם באינסטגרם לא רק ככלי למיתוג אלא גם כאמצעי לגיוס לקוחות. העלו תמונות שקשורות לעסק שלכם- מוצרים, אירועים, תמונות שקשורות לנישה שלכם כדי לצבור עוקבים וכדי להשיג חשיפה. ניתן להוסיף קישור בפרופיל שלכם - שם מומלץ להפנות לדף נחיתה או לאתר שלכם ומעל לקישור ניתן לכתוב משפט שמעודד את המשתמשים ללחוץ על הקישור, כמו למשל- "20% הנחה על כל המוצרים, לחצו כאן !".

 

4. Foursquare- האפליקציה מאפשרת למשתמשים לעשות "צ'ק אין" בעסקים מקומיים ולשתף את זה עם חבריהם. כל "צ'ק אין" מזכה את המשתמש בנקודות ועסקים מסוימים אף מתגמלים אותו בבונוסים. אנשים מקבלים המלצות מהחברים שלהם וזה מעודד אותם להגיע לבית העסק. כדאי להשתמש באפליקציה הזו כדי שלקוחות שלכם ימליצו לחבריהם על השירות שלכם.

 

5. וייז- חברת הבת של גוגל הציעה לאחרונה שירות פרסום לכל בעל עסק. הפרסום של וייז הוא כמובן מבוסס מיקום כך שרק לקוחות פוטנציאלים שנמצאים בקרבת מקום בית העסק יחשפו לפרסום. המודל של הפרסום הוא על בסיס CPM - תשלום עבור 1000 חשיפות. כאשר נהג לדוגמא יגיע קרוב אליכם הוא יראה במפה 'סיכה' עם הלוגו שלכם וכאשר הוא ילחץ על הסיכה הוא יוכל לראות את פרטי העסק, לנווט ואף להתקשר בלחיצת כפתור.

מאמר זה רק טעימה מהמדריך השלם "7 דרכים לקדם את העסק על ידי שיווק סלולרי" - הורידו את המדריך בחינם והזרימו לקוחות חדשים לעסק שלכם.

משווק אינטרנט ומומחה בשיווק סלולרי. בעל האתר Mob-Right שיווק סלולרי לעסקים.  מחבר המדריך " 7 דרכים לקדם את העסק על ידי שיווק סלולרי ".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב