דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות בתל אביב 

מאת    [ 10/05/2014 ]

מילים במאמר: 319   [ נצפה 1512 פעמים ]

הובלות בתל אביב:

שנת הלימודים מתחילה ומצאתם דירה וכעת נותר לכם רק למצוא חברת הובלה?

תוסיפו לתהליך המעבר, הכולל שינוי ברשומות העירייה, ניוד חברות הכבלים והאינטרנט, שילוב תהליך האריזה של תכולת הבית עם העבודה, הלימודים והבילויים גם את העובדה שכעת תצטרכו  להעביר את כל תכולת דירתכם הקודמת למעון החדש ברכב הפרטי.. יש לזה פתרון!

קיימות חברות הובלה הנותנות שירות מהבסיס ושירותים נלווים- החל משלב האריזה, אחסון חפצים במידת הצורך, הובלה, פירוק והרכבת רהיטים מחדש.

חשוב לדעת ולהכיר כי להובלות בתל אביב יש לרוב אופי שונה עקב המחסור המוכר בחנייה היוצר מרחק מחניית משאית ההובלה לפתח הבניין/בית, הרחובות הצרים העלולים ליצור בעיה בכניסת משאיות הובלה, הבניינים הישנים מחוסרי המעליות והמגדלים הדורשים טיפול שונה ושימוש בכלים מיוחדים, לכל אלו קיים פתרון כאשר מדובר בחברה בעלת וותק בתחום. חשוב גם לבדוק כאשר מסכמים עם חברת הובלה על השירות הניתן, שקיים ביטוח למקרים של פגיעות ונזקים ברכוש.

חשוב לוודא עם החברה טווח שעות ההובלה, כיוון שלרוב תהליך זה מתבצע על שעות העבודה. ישנן חברות הובלה המספקות גם שירותים נלווים כגון: שירותי אריזה, אחסון לטווח קצר וארוך, ועזרה בפריקה לאחר מיקום הציוד בכתובת החדשה.  שירותי אחסנה נדרשים כאשר עליכם לפנות את מגוריכם אך המעבר למען החדש אינו חופף את תאריך עזיבת הדירה/בית, או במקרים בהם אתם לא מעוניינים להעביר את כל תכולת הבית הקודם לבית החדש אך לא רוצים לזרוק את מה שנותר מאחור.

מה קורה כאשר הספת שזלונג שלכם לא עוברת את סף הדלת? והמקרר נתקע בחדר המדרגות? או כאשר עליכם לבצע מעבר דירה בחורף תחת גשם שוטף? בתהליך ההובלה, יש חשיבות יתר למקצועיות הסבלים והנגרים, המתבטאת ביחס לציוד בזהירות רבה, שימוש בכלי הובלה מתקדמים וספציפיים לכל רהיט/מוצר, כגון משטח הובלה, עגלות, מנשא לגב, המותאמות לסביבה ולאקלים (בייחוד לעונת החורף בה יש צורך לשמור מפני רטיבות של מכשירי החשמל, ביגוד ואפילו חפצי אמנות)  כמובן, עקרון מנחה לחברת הובלות טובה וותיקה הינו סדר, ארגון ושירות אדיב מעל הכל. 

הדרך הנכונה להוביל מקררים:
 
תחילה בואו נבהיר: הובלת מקרר תתבצע אך ורק בעמידה!!
לכן, בין אם החלטתם לבצע הובלה עצמאית או לשכור חברת הובלות, חשוב שתוודאו שהמקרר מובל בדרך זו ולא בשכיבה. כל המנגנון של המקרר, כבלי חשמל וצינורות, מערכת קירור וחימום נמצאת בגב המקרר לכן השכבת המקרר עלולה לגרום נזק בלתי הפיך למנגנון- כיוון שמערכת הדחיסה מלאה בשמן והשכבת המקרר דוחפת את השמן מעלה. בנוסף, אסור לטלטל את המקרר או להכניס את השקע מיד לחשמל ברגע שהגעתם ליעד, מומלץ מאוד להמתין כשעה שעתיים לפני הפעלת המקרר שוב.  
הובלת מקרר הינה הובלה קטנה המיועדת לאנשים שצריכים להוביל פריט אחד או יותר אך לא מדובר בהובלת ציוד רב. כגון: סטודנטים, שוכרי דירות וכו'. לכן, השירות הניתן נקבע על פי הובלת המוצר עצמו ולכן קל לבצע סקר שוק בעניין המחירים. כך או כך, רצוי לבצע את ההובלה בעזרת חברת הובלות ולא לבצע את ההובלה באופן עצמאי כיוון שהובלה לא מקצועית עלולה לפגוע במקרר והנזק יעלה על החיסכון.
באירית הובלות, המתמחה בהובלות מסוג זה כבר מעל 20 שנה, תוכלו למצוא את השירות הניתן במקצועיות ובמחיר הגון. חשוב לבצע את ההובלה על ידי אנשי מקצוע, כיוון שלעיתים יש צורך לפרק את דלתות המקרר כדי שלא יפתחו במהלך ההובלה ויינזקו ובנוסף יש צורך לשאת את המקרר על עגלות הובלה מיוחדות ולעיתים באמצעות מנוף- מוביל אשר לא מנוסה מספיק, יכול לפגוע באופן בלתי הפיך במקרר ולהביאו ליעד- פגום.
מחיר ההובלה נתון במספר גורמים: במרחק, הקומה שממנה נאסף הפריט לקומה שאליה מובל, אם יש או אין מעלית, מספר הפריטים  (לרוב תלוי ברכב הנדרש להעמיד לטובת ביצוע ההובלה: משאית/טנדר וכו'..), הכלים הנדרשים לשימוש: עגלת הובלה, מנוף, כרית לנשיאה על הגב, מספר הסבלים ונפח המקרר- שעולה בקו ישר עם המחיר ועוד'. המחיר נע סביב ה-200-250 ? עבור הובלת מקרר סטנדרטי..
אנו באירית הובלות, מציעים את כל השירותים הנלווים: פירוק, אריזה, הובלה, אחסון בעת הצורך והרכבה על ידי צוות מומחים תחת קורת גג אחת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב