דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת חיות מחמד בסביבה בה גדלים ילדים-ממה אתם חייבים להיזהר? 

מאת    [ 09/05/2014 ]

מילים במאמר: 708   [ נצפה 2098 פעמים ]

הדברת חיות מחמד בסביבה בה גדלים ילדים-ממה אתם חייבים להיזהר?

הקיץ כבר כאן, ויחד איתו הולכים ומתרבים המזיקים השונים המופיעים על פרוות חיות המחמד האהובות עלינו. מה הם מוצרי ההדברה היעילים ביותר להרחקת המזיקים מסביבת חיות המחמד? ממה צריך להיזהר וכיצד תוכלו להבטיח לעצמכם פעולת הדברה נטולת כל סיכון לילדים שבסביבה? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

לפני מספר חודשים כולנו נחרדנו ממותם הטרגי של הילדים בירושלים כתוצאה משאיפת רעלי הדברה. המקרה הנורא והמצער אומנם חשף בפנינו את מכלול הסכנות הנלוות לפעולות ההדברה מצד אחד, אך מצד שני, הוא הוביל להגברת המודעות בכל הקשור לנקיטת אמצעי זהירות במהלך הדברת סביבת המגורים.

פעולות הדברה בסביבת מגורים בה גדלים ילדים הופכות למורכבות יותר כאשר סיבת ההדברה נועדה להרחקת מזיקים מחיות המחמד הגדלות באותה סביבה. מורכבות הפעולה נובעת מהעובדה שהדברת חיות מחמד היא פעולה מתמשכת המסתייעת בחומרי ומוצרי הדברה המכילים רכיבים רעילים הנמצאים לעיתים על גופן של חיות המחמד דוגמת קולרים, תכשירי ריסוס וכדומה, דבר ההופך את נגישות הילדים לאותם רכיבים רעילים לגבוהה יותר, ובעיקר במקרים בהם חיית המחמד נמצאת בתוך הבית.

הדברת פרעושים – האם זה הפתרון?  

ראיתם פרעושים בסביבת המגורים? דבר ראשון אל תכנסו לפאניקה ואל תזמינו הדברה בתור רפלקס אימפולסיבי. חשוב שתדעו שהפרעושים "יורדים" מגוף חיות המחמד אחת לשבועיים שלוש, וזאת על מנת להטיל את ביציהם לצרכי רבייה. עם סיום הליך הרבייה, גם הפרעושים וגם צאצאיהם חוזרים אל גופן של חיות המחמד, וזאת על מנת להמשיך ולסעוד דם טעים.

במידה ואתם שוקלים פעולת הדברה בשטח המגורים ישנם מספר דברים שאתם חייבים לדעת:

  • כל פעולת ריסוס אותה תבצעו לצרכי הדברת הפרעושים מסכנת אתכם ואת בני הבית ואף עלולה להוביל להרעלה.
  • כל הפרסומים אודות חומרי הדברה "טבעיים" וכאלו שאינם רעילים, אינם אלא אחיזת עיניים- כל חומר הדברה מכיל רכיבים רעילים כאלו ואחרים, הרי בסופו של דבר מדובר בהדברה ולא בתרכיז תפוזים. טבעי...
  • פעולת הריסוס איננה מגיעה למקומות המסתור של הפרעושים וגם איננה יכולה לקטול את הפרעושים המופיעים על גבי גוף הכלב או החתול המצויים בחצר  או בעת חזרתם מהטיול היומי.  

אם כך, מה אפשר לעשות?

הפתרון להופעת הפרעושים על גוף חיית המחמד ובסביבת המגורים היא באמצעות טיפול משולב גם לסביבת המגורים וגם לחיית המחמד. בכל הקשור לטיפול בחיות המחמד יש לעשות שימוש בטיפות או קולרים. הקפידו  לשנות את סוג הטיפות או הקולר בו אתם עושים שימוש אחת לשנה, וזאת על מנת להתגבר על החיסון הטבעי המהיר של הפרעושים לחומרי ההדברה המצויים בחומרים אלו.

בכל הקשור לטיפול בסביבת המגורים:הפתרון הנכון והירוק ביותר עבורכם הוא שימוש במלכודת האקולוגית. מלכודת זו איננה מכילה רעלים בשום מינון, וכפועל יוצא מכך, אין שום סיכון לילדים ולחיית המחמד. היתרון המעשי של המלכודת האקולוגית טמון בעובדה שהיא לוכדת גם את הבייבי פרעושים שכבר התרבו וזוחלים בתוך הבית, וכפועל יוצא מכך, היא נחשבת לאחד ממוצרי ההדברה האפקטיביים ביותר לטיפול בפרעושים.

מלכודת הפרעושים האקולוגית (MY FLEA TRAP) מאפשרת לכם לפתור את "מכת" הפרעושים היורדים מעל גבי פרוות חיות המחמד הביתיות, וזאת באמצעות מנגנון הפועל באמצעות אלומת אור מיוחדת המפעילה את פעולת הניתור של הפרעוש, וכפועל יוצא מכך הוא "נוחת" על משטח דביק, דבר המוביל ללכידתו והכחדתו של הפרעוש.

השימוש במלכודת הפרעושים האקולוגית מומלצת בעיקר לאנשים המגדלים חיות מחמד בסביבת מגורים בה גדלים ילדים, וזאת בשל ניטור כל הסכנות הנלוות לשימוש במוצרי הדברה כאלו ואחרים המכילים בחלק מהמקרים רכיבים כימיים המסוכנים למגע אדם. ה- MY FLEA TRAP איננו מכיל חומרים כימיים או רעלנים מכל סוג ולכן פעולתו איננה מסכנת את הילדים שבסביבה. יעילות המלכודת מאפשרת לכל אחד ואחת מכם לפתור את בעיית הפרעושים המופיעים בסביבת המגורים אחת ולתמיד, וכל זאת באמצעות מוצר הדברה אקולוגי וירוק שאיננו מהווה כל סיכון לילדים שבסביבה. 

המלצות לשימוש נכון במלכודת האקולוגית:

  • הפעילו  את המלכודת במצב אוטומטי בשעות החשיכה או במקום חשוך בלבד
  • הפרעוש מסוגל לנתר 12 מטר קדימה ושבעים ס"מ גובה לכן יש להרחיק את המלכודת עד לקיר ובבוקר לבדוק מה נלכד.
  • אם נלכדו פרעושים, הקפידו לנייד את המלכודת כל יומיים למקום אחר, אך אם הבחנתם בבייבי פרעושים שנראים כמו נקודות אבק יש להשאיר במיקום זה את המלכודת למספר ימים על מנת לאפשר לכל תכולת קן הפרעושים לזחול לאט-לאט אל תוכה ולהילכד.
  • אם הפרעושים עוקצים גם את אחד מבני הבית, יש ליחס תשומת לב ולהפעיל בחדרו קודם כל את המלכודת לפני שמניידים אותה. זכרו כי פרעושים עלולים להעביר חיידקים בדם!!!

חשוב שתדעו- בכל שאלה יש לפנות למוקד

לשאלות נוספות ניתן לפנות אלינו, אתר החי של ישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב