דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לפעמים פתרונות האחסון הטובים ביותר נמצאים ממש מתחת לאף שלנו 

מאת    [ 07/05/2014 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 1879 פעמים ]

היעילות האמיתית והחיסכון האמיתי שבהם אנחנו יכולים לשלוט, טמונים למעשה ביצירתיות שלנו, בכל הנוגע לסוגיית האחסון. כאשר אנו נאלצים למצוא פתרונות אחסון חדשים, בין אם בחלל בו אנחנו נמצאים ובין אם מדובר במקרה בו אנו מעתיקים עצמנו לחלל אחר לחלוטין. לעיתים החלל עצמו מקנה את האתגר בהיותו חלל גדול למדי או לחילופין חלל קטן דיו, ולכן נדרשת יצירתיות רבה וחשיבה מחוץ לקופסה בכדי להוביל את עצמנו אל הפתרון הראוי ביותר עבורנו. ישנם מספר פתרונות אשר עשויים לסייע לכם להיות יצירתיים יותר ולצלוח את אתגר האחסון.

פעמים רבות מאד כאשר אנו חושבים על אחסון וכל המשתמע ממנו אנו חושבים על מדפים באופן כמעט ישיר ובלתי תלוי ונדמה לנו כי זהו הפיתרון היחיד. למען האמת, זהו פתרון אחסון נפוץ מאד, משתלם מאד, נוח ופרקטי, אך ישנם פתרונות רבים נוספים. כמו כן, גם פתרון זה לכשעצמו יכול להופיע בשלל צורות, ייעודים, דגמים ואופציות שונות ומשונות, כך שהיצירתיות לעיתים טמונה בתוך הפתרון הפשוט. לעיתים, ישנם פתרונות ורעיונות שנמצאים ממש מתחת לאף שלנו כל הזמן, וכל מה שנדרש מאיתנו זה לראות אותם. גם כאשר פתרון האחסון המדובר משמש למעשה בתור מדפים למחסן ניתן להיות יצירתיים ולחשוב מחוץ למסגרת וגם מקרה זה, ישנם אין סוף פתרונות יעילים ונוחים, השאלה היא כמובן עבור מי. חשוב להבין ולבפנים כי אין פתרון אחד שהוא משתלם או יעיל ביותר, אלא לכל אדם ולכל חלל ישנם צרכים שונים וייחודיים, כך שחשוב להתאים את הפתרון באופן הולם עבור הצורך. כך או כך, בין אם אתם מחפשים פתרון לבית עסק או שמא לחלל מגורים אישי, חשבו על האופציות והתייעצו עם מומחים בתחום בכדי להגיע לפתרון המשתלם ביותר עבורכם.

היצירתיות שבתוך הדבר הפשוט יכולה להופיע בשלל צורות וכאשר מדובר על מדפים עיקר היצירתיות טמונה בהיכן הללו ממוקמים ועד כמה הם יעילים עבור שטח שלא מנוצל. למשל, ניתן להוסיף מדפים לארונות, בשני צידי הדלתות שלהם ובכך לחסוך מקום רב שאינו מנוצל. עובדה זו הופכת את החיים לקלים הרבה יותר ובעיקר את פתרונות האחסון לכאלו היעילים יותר לטווח הארוך. כמו כן, בגרמי מדרגות ניתן להוסיף מדפים או מגירות נשלפות בין מדרגה אחת לשנייה, ובכך ליצור מקום אחסון רב באופן יצירתי עד מאד. כפי שצוין קודם לכן אין ספק שהיצירתיות גם נדרשת במקרים אשר לכאורה בהם יצירתיות איננה נחוצה ולמשל מדפים למחסן יכולים גם כן להיות על פני שטחים לא מנוצלים ובכך לספר רעיון חדשני ומקורי. מובן שבלא הכוונה ועזרה נכונה, לא נוכל להגיע לפתרונות אלו בעצמנו. חשוב לקרוא, לחקור ולשאול כמה שיותר שאלות בטרם מתחילים את תהליך פתרון האחסון, בכדי לבחור בזה הנכון ביותר עבורכם, ובכך לעשות השקעה חכמה ונכונה לאורך זמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב