סוף לסוכרת ולכולסטרול - רוצה יותר שנים בחיים ויותר חיים בשנים?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

סוף לסוכרת ולכולסטרול - רוצה יותר שנים בחיים ויותר חיים בשנים? 

מאת    [ 06/05/2014 ]
מילים במאמר: 432   [ נצפה 1427 פעמים ]

 
 

רוצה יותר שנים בחיים ויותר חיים בשנים?

בריאות מי לא רוצה לחיות יותר שנים בחיים, ולחיות אותם באיכות טובה בהנאה וכייף, ללא מחלות אם אפשר.

החלטה להשתנות זה מהדברים היותר קשים שיש.

הדרך הבטוחה והפשוטה היא לעשות שינויים קטנטנים ובלתי מורגשים, ושההתנגדות אליהם היא קטנה ולא מורגשת, עד שהשינוי הקטן והבלתי מורגש הופך להיות מי שאתה.

עתה טפח לעצמך על השכם ועשה את השינוי הבא!

אחרי שהצלחת לעשות את השינוי הראשון זה כבר הרבה יותר קל. אז קח את החיים בידיים שלך.

לפעמים שינוי קל בארוחה ובתזונה הופך אותה ללא מזיקה, לדוגמא: כמות המלח ו/או הסוכר באוכל, וכן גם כמות האוכל בעצמה יכולה להזיק אם אוכלים יותר מידי אפילו את האוכל הכי בריא.

בריאות ושמירה אליה נמדדת לא רק ממה שאנו אוכלים שכן נמדדת מאייך שאנחנו מרגישים. בריאות היא פונקציה של תזונה נכונה ובריאה, הרגשה, חיוניות, ושמחת חיים.

במחקרים שבוצעו בספרד ופורסם בכתב העת "ניו אינגלנד לרפואה" בדק וקבע כי תזונה ים תיכונית מפחיתה בצורה דרמטית את הסיכון ללקות במחלות לב.

הממצאים הראו כי 30% ממקרי המוות הם כתוצאה מהתקפי לב, ומחלות לב, ומחלות כלי הדם, והם ניתנים למניעה אם אנשים בעלי סיכון למחלות אלה יעברו לתזונה ים תיכונית מסורתית.

אנחנו חיים בחברה של שפע , ולכן קל לנו לחיות לפי החיים הים תיכוניים, וכן יש פה פירות וירקות בשפע, אגוזים, חומוס בגרגרים, שמן זית מאוד בריא, כך חיים במדינות הים התיכון.

האם אנו רוצים ללקות במחלות אלו כגון: מחלות לב, ומחלות כלי הדם, טרשת העורקים, שהם נגרמים כתוצאה מהאוכל אותו אנו אוכלים?

גורם מרכזי הנגרם לנו כתוצאה מהאוכל אותו אנו אוכלים הוא הפלאק המצטבר בדפנות העורקים שלנו ולאט לאט סותם אותם עד שנגרם שבץ מוחי, והתקפי לב.

גורם מרכזי הוא נוגדי חמצון, הנמצאים בשפע בפירות ובירקות ומסייעים במניעת חמצון ברקמות הגוף ומגנים עליו מפני מחלות.

הכולסטרול השני הוא כולסטרול אקסוגני שמקורו בתזונה בה אנו אוכלים שמהווה כ – 30% מכמות הכולסטרול בגוף ומקורה במזונות מן החי. ניתן להימנע מכולסטרול גבוה , וסוכרת ע"י שינוי אורח חיים בריא, והוא ספורט, שינוי הרגלי אכילה ותפריט נכון ומאוזן, רצוי לאכול הרבה ירקות, דגים, להימנע  מסוכרים למיניהם וממשקאות ממותקים. להימנע משומן טרנס ושומן רווי, להימנע ממוצרי קמח, ואורז לבן, ופירות עסיסיים.

סוכרת היא מחלה שמתפשטת בצורה המהירה ביותר. אחד מכל 3 איש חולה או יחלה במחלה זו, אם נוכל אוכל דל בסוכרים וכן נקפיד לאכול ארוחות קטנות אחת ל – 3 שעות נרגיש אחרת. אדם החולה בסוכרת מקצר את חייו ב – 8 שנים לעומת אדם בריא אם לא ישמור על עצמו.

אז הגיע הזמן לחיות אחרת האם אתם רוצים יותר שנים בחיים ויותר חיים בשנים? זה הזמן לעשות שינוי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב