דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור, סיאנסים וישויות אור 

מאת    [ 02/05/2014 ]

מילים במאמר: 702   [ נצפה 3608 פעמים ]

מהו תקשור

 

מאז ומעולם ביקשו בני אדם להיות מסוגלים ליצור קשר עם המימד שמעבר. בכל תקופה ותרבות, הניחו אנשים שלא הגיוני שהחיים הארציים כפי שאנו מכירים אותם הם כל מה שקיים. היתכן, שאלו את עצמם, שאותו יקום מורכב ומסתורי בו אנו חיים מסתכם רק במה שאנחנו רואים בעין? האם אפשרי שכל מה שאדם למד במשך חיים שלמים נמוג לו ברגע אחד, כאשר הוא מת? בני אדם הבינו שחייב להיות משהו מעבר למימד הפיסי. כך החל הנסיון להבין את המימד האחר, 'הצד השני' כפי שמכנים אותו המתקשרים, ולגלות דרכים ליצור קשר עם דייריו. במהלך הדורות התפתחו שיטות שונות לעשות זאת.

 

נקרומנסיה והעלאה באוב

בתקופת התנ"ך, הדרך הנהוגה ליצירת קשר עם קרובים שנפטרו, היתה להעלותם באוב. ספר שמואל א' מספר לנו כיצד שאול המלך הגיע לבעלת האוב בעין דור, כדי שתעביר לו מסר משמואל - שינחה אותו כיצד עליו לנהוג.

בימי הביניים, הטכניקה שהיתה הנהוגה באירופה היתה אפלה במיוחד: הנקרומנסיה. שיטה זו ליצירת קשר עם המתים היתה כרוכה בהוצאת גופה של אדם עימו רצו ליצור קשר מקיברו. לאחר שנחפרה, היה המכשף עורך טקס סביב הגופה ומאלץ את רוח המת לשוב אל גופו על ידי שימוש בלחשים והשבעות. עדויות המופיעות בכתבים הסטוריים מספרות על תוצאותיהם המזוויעות של נסיונות אלה.

 

סיאנסים וספיריטואליזם

במאה התשע עשרה פרחה בארה"ב שיטה אחרת, שלמרות היותה פחות אפלה, היתה עדיין שנויה במחלוקת - הספיריטואליזם. באחת מצורותיה, היה המדיום - איש הקשר הספיריטואלי -  מייצר מתוך גופו חומר בשם אקטופלסמה. לפי עדויות, היה חומר זה לובש את צורת גופו ופניו של האדם שמת ובאופן זה מעביר מסרים לקרוביו החיים.

הספיריטואליזם קיבל עם הזמן צורה פופולארית, שבה הוא מוכר עד היום: הסיאנס.

 

מהו תקשור?

תקשור, כפי שהוא מוכר כיום התפתח במחצית השניה של המאה ה- 20. הוא זכה לפופולריות דרך כתביהם של מתקשרים מפורסמים כגון ג'יין רוברטס - אחת המתקשרות שהביאו את התקשור למודעות הרחבה שהוא זוכה לה כיום. רוברטס תקשרה ישות בשם סת' ואת הידע שהתקבל ממנו היא פרסמה בספריה. מטרתו של סת', כמו גם של ישויות גבוהות מסוגו, היא להעביר את הידע הגבוה שהוא נושא לכלל האנושות, על מנת לקדם את התפתחותה. רב אותן ישויות המעבירות מסרים דרך מתקשרים מלמדים אותנו שהאנושות נמצאת כרגע בשלב קריטי בהתפתחותה. אם נתמודד נכון עם המשברים בו אנו נתונים כעת כאנושות, נזכה לעלות לשלב הבא של ההתפתחות התודעתית שלנו. תקשור נמסר לאנושות כמתנה היכולה לעזור לה בתהליך חשוב זה.

אני חוזר ונשאל בהרצאות ובקורסי התקשור שאני מעביר האם תקשור מסוכן. חשוב לי לציין שתקשור היא שיטה רוחנית טהורה לחלוטין. בשונה מגרסאות העבר שלה, היא איננה נעשית בבתי קברות ואינה כוללת הפקה של חומרים מגופו של המתקשר.

 

האם ישנן ישויות שליליות?

בעוד שתקשור היא אכן טכניקה טהורה, שמטרותיה לחלוטין חיוביות, חשוב להכיר גם את נקודות התורפה שלה. בשל היותה שיטה רבת עוצמה, יש לדעת מה החסרונות שלה לפני שמתחילים לתרגל אותה.

כמו שבמימד הפיסי קיימים אנשים שנרצה להתרועע איתם ואחרים שנימנע מהם, כך קורה גם במימד הרוחני. אחרי הכל, אדם שהיה בלתי מפותח בהיותו בשר ודם במימד הפיסי - לא ישתנה באופיו הבסיסי גם כאשר יעבור אל המימד הרוחני.

מתקשרים מתארים את הישויות השליליות כ'תחבולנים'. במידה והם מופיעים בתקשור - הם לרב לובשים מראה שאנחנו מכירים, על מנת שנרגיש נוח. המסרים שהם מעבירים הם מסרים שגויים, ועלולים להסב נזק במידה ופועלים על פיהם.

 

כיצד עושים הגנות רוחניות?

כדי שנוכל להמנע מתחבולנים אלה, אני מציע לכל התלמידים שלי הלומדים רוחניות בכלל, ותקשור בפרט, להכיר טכניקות של הגנה רוחנית. אני פותח כל קורס תקשור בכך שאני מלמד כיצד לערוך הגנה רוחנית. כפי ששמה מרמז, ההגנה הרוחנית נועדה כדי למנוע מאיתנו ליצור קשר עם אנרגיות שליליות מכל סוג שהוא. קיימות שיטות שונות ליצירת הגנות. הגנות נועדו לייצר סינון שיאפשר רק לאנרגיות טובות וישויות חיוביות ליצור איתנו קשר. מהרגע שנערכה הגנה באופן הנכון, אין מה לחשוש מישויות שליליות, ואפשר להמשיך לתקשר בבטחון ובבטחה.

 

טיפ לסיום

למרות ההגנות אם אתם עדיין חוששים שיצרתם קשר עם תחבולן, שאלו את הישות 'האם הגעת מהאור?'. השאלה הזו אמנם נראית תמימה, שהרי תחבולנים לא יהססו לשקר ולהגיד שהם הגיעו מהאור. אך האמת היא שהשאלה הזו מופנית אל האני העליון של עצמנו, היודע את האמת. היה והישות שיצרה עימנו קשר היא אכן שלילית - היא תעלם באותו הרגע.

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב