דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קסדות לאופנועים - בחירה מצילת חיים 

מאת    [ 01/05/2014 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 3188 פעמים ]

 

בכל הקשור לתרבות הנהיגה של הנהג הישראלי, פרמטרים רבים מזכים אותו בציון נכשל בהתנהגותו על הכביש. אך כאשר מדובר ברוכבי האופנועים, וספציפית בכל נושא חבישת הקסדות, הישראלי מבין את חשיבות העניין, את יכולת הקסדה להציל את חייו, ואכן, מאות דוחות בלבד נרשמים בשנה בשל אי חבישת קסדה. קסדות לאופנועים ניתן למצוא באינספור דגמים ואיכויות ואנו כאן כדי לסקור את הפרמטרים החשובים באמת.

 

למען הסר ספק, נבהיר - מאות מחקרים, מבחנים ובדיקות נעשו בעבר ונעשים מדי יום והמסקנה תמיד אותה מסקנה - קסדות מונעות פגיעות ראש קשות, מקטינות בעשרות אחוזים את עוצמת המכה ובמקרים רבים מהוות את ההבדל בין פגיעה קטלנית לפגיעה שניתן להתאושש ממנה. ועכשיו, כשחשיבותה ברורה מעל לכל ספק, כל מה שנותר זה רק לבחור את הקסדה המתאימה. ובכן,  קסדות לאופנועים מתחלקות למספר קטגוריות, ובראשן קסדות מלאות, המהוות כ-75 אחוז מכלל הקסדות הנמכרות. ישנן קסדות ייעודיות לשטח, לנשים, לילדים, קסדות שלושה רבעים, הנחשבות לבטוחות פחות, קסדות נפתחות ועוד. מחפשים בטיחות מקסימאלית והרכיבה העיקרית שלכם היא בכביש? אין ספק, קסדה שלמה היא הרכישה המומלצת עבורכם ועבור הרוכבים איתכם.

 

בסיס ההגנה של קסדות לאופנועים הוא השלדה. עליה להיות מורכבת מחומר חזק כמו פיברגלאס או פוליקרבונט, עבה מבחוץ ובעלת ריפודים פנימיים להגברת נוחות החבישה וכאמצעי הגנה נוסף. בכלל, למרות שבטיחות תמיד מעל לכל, אל תזלזלו לרגע בנושא הנוחות. אל תצאו מנקודת הנחה כי קסדה אינה נוחה לחבישה ואין מה לעשות בנידון. קסדה אמורה לשבת עליכם בצורה מדויקת, בלי תזוזות ובלי ללחוץ. ריפודים ופתחי אוורור באיכות גבוהה יהפכו את ההרגשה בזמן הרכיבה לנוחה ונעימה הרבה יותר.

 

משקל הקסדה הוא נתון חשוב נוסף המעיד על איכותה ומשפיע ישירות על רמת הבטיחות והנוחות שלה. משקל סטנדרטי לקסדה מלאה עומד על 1300 עד 1500 גרם. כל מה שמתחת עלול להתגלות ככישלון בעת הצורך, ומה שמעל עלול להכביד עליכם בזמן הרכיבה. ברכישת קסדות לאופנועים שימו לב גם לעניין מספר פתחי האוורור ואל תסתפקו בפחות מארבעה.

 

הדרך לרכישת קסדה איכותית עוברת דרך בדיקה מקדימה על המותג המדובר, מבחני הריסוק שנעשו לדגם הקסדה וכו'. המידע זמין ונגיש ברשת לכל אחד. החלק השני הוא בדיקה והתרשמות באופן ישיר מהקסדה. אל תרכשו קסדה אם לא ראיתם אותה במו עיניכם, מדדתם אותה ובחנתם אותה בזמן נסיעה. בחרו מותג מוכר ומוביל של קסדות לאופנועים, וגם בנושא היבואן אל תסתפקו באתר לא מוכר או חנות קטנה שהיום קיימת ומחר - מי יודע.

 

שתהיה לכם קנייה נעימה ובטוחה!

 

נועה שיין




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב