דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המאמן שהחזיר לי את שמחת החיים 

מאת    [ 30/04/2014 ]

מילים במאמר: 563   [ נצפה 2091 פעמים ]

רובי שלום (שלום שם משפחה) -מאמן אישי לחיים--הוא ממש לא "עוד מאמן" מבין רבים שפרצו לשוק "כפטריות לאחר הגשם". הבחירה במאמן אישי מבין רבים אינה בחירה קלה לאור התחרות הקיימת כיום בשוק וההיצע המגוון, וכל מאמן מנסה למכור את מרכולתו בפרסומים במדיה ולהצליח.

הגעתי לרובי לפגישת היכרות ותוכנית אימון לאחר שהכרתי אותו הכרות מוקדמת כמנהל רשת בחברה מוכרת וידועה בארץ ולאחר משבר אישי ולא פשוט. רובי למד והתמחה בביה"ס למאמנים -תות- של המאמן המפורסם- אלון גל- זה כשלעצמו מבטיח תוצאות מצוינות והישגים בזמן לא רב יחסית.

לאורך השנים וכחלק מעיסוקיי הרבים עבדתי כעיתונאית פרילנסרית, ראיינתי עשרות ומאות אנשים במצבים שונים בחיים, בניהם אנשים שעברו טראגיות ומשברים קשים. כמעט תמיד כששומעים סיפורים על אנשים אחרים יש לנו את הביטחון שאצלנו הכל בסדר ואצלנו זה לא יקרה ושאנחנו יודעים להתמודד היטב עם מצבים שונים בחיים. עד...שכרעם ביום בהיר נוחתת עלינו ידיעה מרעישה שעשויה לשנות את חיינו ללא היכר.

תקופה קצרה לפני שפניתי לרובי-חליתי מאוד, עברתי שתי ניתוחים, החלמה קשה ונקלעתי למשבר נפשי עמוק. יש לי משפחה נהדרת וילדים מדהימים שיהיו בריאים שתמכו ועזרו מאוד ויחד עם זאת הרגשתי שאני זקוקה לאוזן קשבת, מקצועית ועניינית וליד שתכוון אותי ותחזיר אותי למסלול השפוי.
מהיכרותי הקודמת עם רובי -ידעתי שהוא אדם: אמפאתי, סימפטי, סבלני ויודע לקרוא ולנתח מצבים באופן מעולה ופניתי אליו. הגעתי אליו שבורה נפשית, עצובה, הרגשתי בדידות איומה, הסתכלתי על הכל מהצד ואיבדתי את שמחת החיים...איבדתי את החשק לחיות... ולמרות המצב הקשה הזה המשכתי לעבוד, המשכתי לתפקד כשאני סוחבת איתי על הכתפיים- מטען נפשי כבד ואת ייסורי המצב הבריאותי.

רובי- הוביל אותי במסע מדהים לתוככי נפשי, הוא עימת אותי עם - אתי--האמיתית, הוא "הכריח" אותי בדרך נעימה ומקסימה -להביט במראה ולהכיר את עצמי טוב יותר, לדעת מה אני רוצה, למה אני שואפת, מי אני בכלל...
לכולנו-זה נראה מובן מאליו, פשוט, ידוע--וזה ממש לא! כמה פעמים שאלתם את עצמכם -אם אתם נמצאים במקום שעושה לכם טוב? ...,שמשרת אתכם?...כמה פעמים הרגשתם -שאתם אוהבים את החיים ורוצים לחיות?...
בתהליך שנמשך מס' חודשים בפגישה שבועית עם רובי- הבנתי שהעולם אכן לא מושלם אבל לי באופן אישי-יש את הכלים -להפוך אותו למושלם-עבורי.

התחלתי את המאמר במשפט: "רובי שלום הוא לא "עוד מאמן" מבין רבים, מה שונה ברובי? - הוא בעצמו עבר תהליך אימון אישי כך שהוא מביט על התמונה משני צידי המתרס. הוא נעים ורהוט ומבצע את עבודתו באהבה-שנדיר למצוא בימינו אצל בעלי מקצוע -הוא לא נוהג במאומן כבעוד "מטופל" שמגיע למלא משבצת שבועית אצלו, הוא מקשיב בסבלנות מדהימה, לא קוטע את שטף הדיבור של המאומן, מגיב בטון שלוו ורגוע ומנתח מצבים באופן מדהים ומשכנע.
לאחר התהליך והתקופה -לא רק שחזרתי לעצמי ושרובי החזיר לי את שמחת החיים (כמובן בשילוב עם מערכת היחסים הנפלאה שלי עם ילדיי ומשפחתי-- גם עליהם דיברתי עם רובי והתמודדתי בעזרתו עם סיטואציות הקשורות בהם) אלא שהוא שינה אצלי את הגישה, את אופן החשיבה וראיית הדברים. כיום אני מרגישה בטוחה יותר, חזקה יותר -יותר ממה שתמיד האמנתי שאני! מה עוד צריך הבן אדם?...

בפגישתי הראשונה עם רובי-אמרתי לו שאני רוצה -לחיות בשלום עם העבר, ליהנות מההווה ולמצוא משמעות --לעתיד. ואכן אני מרגישה שהצלחתי ועל כך אני מכירה לו תודה גדולה ומרגישה חובה וצורך לפרסם את שמו ברבים--כי הוא באמת יכול לעזור!
נקלעתם לפרשת דרכים? , מרגישים מבולבלים? , חסר לכם ביטחון עצמי? או שהכל טוב ואתם רוצים עזרה להתקדם בחיים? --תפנו אליו! הוא יצליח לעזור.
רובי מנהל פרויקטים מצליח בחברת הייטק, נשוי ואב לשני ילדים. הוא גבר שהרבה היו רוצים להיות, הוא הגשים כמעט את כל חלומותיו ומעוניין לעזור לכם--להגשים חלומות.

ליצירת קשר עם רובי:
054-4688211
http://www.coachindex.co.il/entry/?id=459


אתי מולא- עיתונאית פרילנסרית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב