דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכניקות קידום אתרי אינטרנט יוצאות דופן 

מאת    [ 30/04/2014 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 1872 פעמים ]

לאחרונה, החלטתי להתרחב לאזור שונה של מסחר אלקטרוני. אני לא מעוניין לשלם עבור קידום, ולא אכפת לי מהתהליך המייגע של החלפת קישורים. בחיפוש, הקלדתי את הביטוי "טכניקות קידום אתרי אינטרנט יוצאות דופן" לגוגל, רק כדי לראות איזה סוג של תוצאות החיפוש עלה.
החיפוש שהניב בעיקר היה אתרי אינטרנט לחברות שמציעות קידום אתרים בתשלום, אבל קישור אחד הצליח לתפוס לי את העין - אתר שציין כתיבת מאמרים על מנת לספק תוכן בחינם לאתרי אינטרנט. קראתי את הכתבה באתר והבנתי שמצאתי את מה שחיפשתי. זה נראה מבטיח. זול, שימושי, מהיר. הייתי כותב מאמרים על נושאים שהיו רלוונטיים לאתרי האינטרנט שלי ושלחתי אותם לאתרים שיספקו אותם לאתרים אחרים, כי היה צורך תוכן. בתמורה לכך, הייתי מקבל קישור אל האתר שלי. החלטתי לתת לזה צ'אנס .
עשיתי חיפוש עבור "תוכן חופשי" באינטרנט, והכנתי רשימה של אתרים שמקבלים מאמרים והציעו קישורים "חיים" לאתרי האינטרנט של המחבר. כתבתי מאמרים בעלי 400 מילים בערך, הגשתי אותם לכמה אתרי תוכן חופשי שונים וחיכיתי. כדי לשפוט את היעילות של טכניקה זו באופן מדויק, השתמשתי בשם העט שלי שאני בדרך כלל לא משתמש בו. בדרך זו, אני יכול לעשות את חיפוש אחר השם שלי במנועי חיפוש ולהיות בטוח שכל התוצאות קשורות למאמרים שאני כתבתי. הגשתי את המאמר הראשון שלי בשעת אחר הצהריים ועשיתי חיפוש אחר שם העט שלי בגוגל בבוקר שלמחרת. נדהמתי לראות שהמאמר שלי פורסם לא רק על ידי מספר אתרים, אלא ששם העט שלי הופיע בתוצאות חיפוש כבר ארבעה עשר שעות אחרי שהגשתי את המאמר !
באופן ברור, עליתי על משהו. התחלתי לכתוב מאמרים ברצינות. זה לא היה קשה; כמו שאני מקדם שבעה אתרים שונים, היו לי שבעה נושאים שונים לכתיבה. בשבועות הראשונים מאז שפרסמתי את המאמר הראשון שלי, כתבתי עוד 60 מאמרים נוספים בנושאים הקשורים לאתרים שאני מקדם. בזמן הזה, המספר הכולל של קישורים מאתרים חיצוניים לאתרים שלי גדל יותר מפי 10. הגידול במספר הקישורים חיצוניים לאתרים שלי היה כביר, ועכשיו אני מקבל תנועה יומית מכל אחד מהאתרים שלי. בתוך מספר שבועות בלבד, הצלחתי להשיג רמת תנועה שלקחה לי בעבר יותר משנה באמצעות שיטות קידום אתר האינטרנט המסורתיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב