דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לריצוף מחדש של המשרד 

מאת    [ 29/04/2014 ]

מילים במאמר: 368   [ נצפה 1733 פעמים ]

טיפים לריצוף מחדש של המשרד

בעלי משרדים מכירים היטב את החשיבות של ריצוף יוקרתי ומרהיב. עובדים, ספקים וכמובן לקוחות הנכנסים אל משרד שמרוצף ברמה גבוהה מרגישים את ההבדל כבר ברגע הראשון. ריצוף משנה לחלוטין את האווירה של החלל ונחשב לפתרון אידיאלי עבור משרדים קטנים וגדולים. בנוסף, כיום ניתן להשתמש בשיטות ריצוף חדשות ובחומרי גלם מודרניים על מנת להשיג תוצאה ברמה גבוהה. דוגמא לכך ניתן לראות באופן בו מעצבי פנים בוחרים לרצף משרדים עם דק איפאה בעל צבע טבעי, נקי וייחודי.

העצה החשובה ביותר בעת ריצוף מחדש של המשרד היא להגדיר צרכים ומטרות. יש משרדים העוסקים בקבלת קהל, לעומת אחרים המציעים גם אולם תצוגה או חדר לפגישות אישיות. בעל המשרד יכול לאפיין ריצוף עם דק איפאה בהתאם לאופי הפעילות ולהרגלי העובדים. אפיון והגדרות מן הסוג הזה יבטיחו השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך.

התקנה וטווח מחירים

עוד טיפ שאסור להתעלם ממנו כחלק משימוש בחומרי בניין שונים. במהלך ריצוף מחדש של המשרד קשור לנושא של התקנה: יש להתקין דק איפאה על ידי הנחת תשתית ישרה ויציבה, אולם בעיקר חשוב לשים לב למרווחים בין הקורות. המרווחים אמורים להיות 50 ס"מ וזאת לאור תכונות ההתכווצות וההתרחבות של הדק. באמצעות הוספת ברגים ורווח לתמרון ניתן למצות את הפוטנציאל של הדק, ליהנות מהעמידות שלו ולמנוע נזקים ופגיעות פיזיות. המראה היוקרתי של הדק נשמר לאורך זמן ויש לו תכונות טבעיות לדחיית מזיקים. משרדים הבוחרים בדק הזה משלבים אותו בדרך כלל גם עם החלל החיצוני וגם עם החוץ, הגינה או המרפסת. התשתית חייבת להיות ישרה, אחרת הריצוף לא יהיה ישאר. חוסר תשומת לב יכולה לגרום לעבודה חוזרת ואז העלות תיהיה יותר גבוהה לעבודה חוזרת, לכן כדאי מאוד להתייחס ברצינות לתוכנית העבודה. כמו כן החומרים חייבים להיות איכותיים, ישנם חומרים הנהרסים לאחר תקופה קצרה, אנו נבחר חומרים באיכות גבוהה שיחזיקו לנו הרבה זמן.

לקראת סיום כדאי להתייחס למחירי הצפוי עבור ריצוף מחדש של המשרד. באופן עקרוני, רצוי להשקיע בפתרונות איכותיים כמו דק איפאה ולא להתפשר על האיכות. הדק מספק תחושה של פאר ומתאים גם למשרדים בהם נהוג להזיז רהיטים לעיתים קרובות. במילים אחרות, הרכישה של הדק היא אינה פריבילגיה עבור בעלי המשרד. במונחים של עלות מול תועלת נחשב ריצוף דק להשקעה לגיטימית, המהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב של המשרד ומצבירת המוניטין שלו מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מטרתי בכתיבת המאמרים היא לספק ביקורת צרכנית נוקבת הנוגעת לתפעול של שירותים ומוצרים ישראליים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב