דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איפור HD - טוב גם למאפרות מקצועיות 

מאת    [ 27/04/2014 ]

מילים במאמר: 583   [ נצפה 1804 פעמים ]

לאחרונה אני רואה, שיש קורסים או יותר נכון ריענון של תורת  האיפור למאפרות שכבר נמצאות שנים במקצוע. מטרת הריענון הוא יותר לכיוון עידן ה-  HD העדכון הזה נכון גם לגבי מאפרת כלות מכיוון, שגם המצלמות שמצלמים באירועים כמו חתונה עברו לעידן   צילום הHD.כל המטרה של האיפור המיוחד הזה,  הוא בעצם למנוע, עור בוהק שייקח את תשומת לב הצופה, עור זורח או עור עם נקודות זורחות, התורה של האיפור הזה היא גם למנוע מצבעים  זורחים ובוהקים להראות רע על המסך,   כל העניין כאן למנוע  מהצופה  להתמקד בנקודות האלה. ולגרום בכל  הרבה איבוד פוקוס  ,עוד דבר אחד חשוב שלא ממש קשור לאיפור אבל  שאני חייבת לציין לפני שאני מתחילה בהסברים, הוא לבעלי משקפי הראיה ,באם בחרת להשתמש במשקפיים ולא בעדשות מגע בנסיבות שלך, מומלץ מאוד להשתמש במשקפי ראיה עם ציפוי אני רפלקט, ובכך את מונעת את מראה המשקפיים עם תאורה עליהם.

1. שלב ראשון – שטיפת הפנים – ומריחת קרם לחות : בשלב הראשון לפני שאת מתאפרת, עליך לשטוף את הפנים היטב , מומלץ  לעשות זאת עם סבון עדין. לאחר ששטפת את הפנים. עליך לייבש את הפנים בעדינות על ידי הטפחה של המגבת על הפנים ולא על ידי ,ניגוב. אם את הולכת לזמן ממושך של צילום. מאוד   מומלץ   למרוח על הפנים קרם לחות עדין, וזאת על מנת למנוע  בהמשך מראה עור  שמנוני

2.פידור פודרה בתור בסיס על הפנים -  מילת  המפתח שלי לכל האיפור הזה, לא להגזים עם הכמות של הפודרה ,ובעצם עם כל מוצר איפור שנדון עליו בהמשך.

אז ככה, אני מניחה שאני מדברת פה על פודרה בצורת אבקה, פתחי בעדינות את הקופסא של הפודרה, בחרי מברשת מתאימה ,שפכי קצת מהפודרה לתוך הפקק של  קופסת הפודרה. קחי את הפקק והתפיחי בעדינות את המברשת לתוכו, קחי את המברשת ובתנועות סיבוביות פזרי והברישי את הפנים ,את יכולה להתחיל מאיפה שבא לך, רק זכרי לא להגזים עם החומר.

3.מעבר גם קונסילר על פגמים בעור -  אני מניחה שבחרת את הקונסילר שלך מאותה חברה, זה טיפ מאוד חשוב, לא תראי מאפרת מקצועית , תוך כדי עבודה עובדת עם שני חברות שונות ,הדבר יכול להביא רק לנזקים באיפור לכי תדעי איזה תגובות כימיות ייוצרו כאשר שאני מוצרי איפור נפגשים אחד עם השני .
הקונסילר שלך חייב להיות מאותה חברה של כל המוצרים שבהם את הולכת להתאפר .
האיפור בעזרת קונסילר ייעשה עם מברשת דקה, תעברי על כל פגם שיש לך בעור כגון: אקנה ,או יותר חשוב מי זה מתחת לעניים ,כאשר את מורחת על אזור כלשהוא  את הקונסילר ,מרחי אותו או יותר נכון טשטשי  אותו עם המברשת, גם כאן חשוב לציין לא צריך לפוצץ בחומר.

4.סומק - לגבי הסומק מילת המפתח היא לא יותר מידי להגזים עם החומר ,להעביר את  מברשת הסומק על הלחיים ועל הלסת, את כל זה אתה עושה בתנועות מברשת סיבוביות בדיוק כמו הנחת הפודרה, מאחר שמדובר בצילומי וידאו ,ההמלצה שלי היא להיצמד יותר לצבעים ניטרלי,  ולא להשתמש בסומק זועק לשמיים. דרך המצלמה את תראי כמו ליצן.

5.אודם/ליפסטיק – בבחירת הליפסטיק אני ממליצה בצילום וידאו לא להשתמש בשפתון   מבריק  ,אלה בליפסטיק במראה מט  וטבעי כמה שיותר. כאשר את מורחת את  השפתון, עברי על השפתיים, ולאחר מי כן מומלץ  לקחת מברשת דקה, בעזרתו לקחת מהשפתון עצמו, ולמרוח ליפסטיק על קצוות השפתיים ,ככה תמנעי מנקודות שלא עברת עליהם במריחת השפתון.

6.עניים – איפור העניים צריך להיעשות בצורה עדינה ,ואני מתכוונת לכך שעלייך להימנע ממריחת יותר מידי מסקרה, ושימוש באילנר חום. לגבי צליליות הרבה יותר עדיף להשתמש בצליליות עם צבע סולידי מאשר בצליליות איפור עם צבע זועק.

 

 

 

אילה כהן - מאפרת ומסרקת מקצועית למעלה מ10 שנים מגיעה לכל מקום בארץ ניידות מלאה. www.ayala4u.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב