דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן להרוויח פתרונות אחסון נוספים לבית וגם מראה חדש 

מאת    [ 27/04/2014 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 1620 פעמים ]

קישוט הבית או המשרד באמצעות דקורציות על גבי קירות הפך כבר מזה זמן רב להיות החלתם של רבים ושאיפתם של כולנו. הרצון להיכנס לחלל נעים, אינטימי, ביתי ומקושט מכונן בתוך כולנו, וישנה סיב לכך שחנויות עיצוב הבית הולכות ומתרבות, רשתות שלמות אשר עוסקות רק בעיצוב וקישוט הבית. יתרה מכך, אנשים רבים אשר אוהבים להשקיע בעיצוב יהיו אף מעוניינים לעיתים לקבל כמתנת יום הולדת, אשר נתפסת כמתנה האישית ביותר וזו אשר אמורה לשמש את האדם בלבד, ישמחו דווקא לקבל פריט לעיצוב או קישוט הבית. עובדות אלו הפכו להיות נפוצות עד מאד בקרב אנשים רבים.

מעבר לשלל הקישוטים הקלאסיים שאנשים נוטים לתלות על הקירות הפכו גם מדפים מאמצעי אחסון גרידא לחפץ נוי של ממש אשר על גביו ניתן להניח חפצי נוי נוספים. לא די בכך שהללו מגיעים בשלל צבעים, דגמים, חומרים, גדלים וכן הלאה, אלא הפכו הם גם להיות מוצר נוי שנקנה לעיתים רק בכדי לקשט את הקיר, עוד בטרם יש מה להניח על גביו. לעיתים הם יפים כל כך שאנו מעדיפים לרכוש אותם ורק לאחר מכן לחשוב מה להניח על גביהם בכדי לקשט את החלל בצורה המועדפת עלינו. תופעה זו מתרחשת גם בבתי עסק ומשרדים ולאו דווקא בחלל המגורים הפרטי בלבד וכיום אך ניתן לראות מדפים למחסן אשר אינם משמשים לתמיכה בסחורת העסק אלא מקשטים את קירותיו הריקים ומכניסים צבע ואווירה לחלל המשרדי. למעשה, בימינו אף אחד אינו מעוניין להתפשר, והרצון להשיג את הכל יחדיו הולך וגובר אצל מרביתנו. על כן, אנשים רבים מבינים שגם בבית העסק שלהם ישנו צורך, ואם לא צורך אז לבטח ישנו רצון עז, לקשט באופן דקורטיבי וייחודי את החלל בכדי שיהיה מזמין ונעים יותר.

כאשר מדובר על עיצוב וקישוט של חלל המגורים הפרטי, חשוב ליצור מעין נושאים וקווים חוזרים בדרך בה אנו מעצבים את ביתנו בכדי ליצור איזשהו קשר בין כל חלקי הבית השונים. למשל, אם אתם אוהבים לתלות תמונות על הקירות, הקפידו ליצור קשר בין צבעי המסגרות, או ליצור צבע משותף ודומה בכל חדר למסגרות התלויות בו. אותה עצה נכונה מאד גם כאשר אתם עושים אותו שימוש דקורטיבי באמצעות מדפים עליהם אתם מניחים חפצי נוי כאלה או אחרים, הקפידו לרכוש אמצעי אחסון אשר מתקשרים ביניהם ויוצרים מגמה אחת. גם החפצים אשר מונחים על גביהם ואמורים לשמש לקישוט והכנסת יופי לחלל, חשוב להקפיד על קשר ביניהם, שכן הדבר יוצר עיצוב נקי ונכון יותר. בין אם מדובר ביצירת סדרות של פריט עיצובי מסוים, ובין אם מדובר בקו משותף המבוסס למשל על צבע, חשוב לשמור על תקשורת ומכנה משותף בין פריטים שונים, לרבות פריטים השוהים בחללים שונים בבית. זאת ועוד, גם כאשר מדובר בבית עסק בו נדמה לנו לרוב כי העיצוב אינו משחק תפקיד מכריע חשוב להבין כי באמצעות מדפים למחסן ייחודיים ומעוצבים ניתן להפוך את החלל העסקי לכזה אשר יוצר אוירה שונה לחלוטין ובלי ספק מסובב את ראשו של כל מי שנכנס אל החלל. עיצוב הבית או החלל הינה סוגיה חשובה, שראוי להשקיע בה מחשבה וביצוע.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב