דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על היתרונות של אחסון אתרים בישראל 

מאת    [ 23/04/2014 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 4572 פעמים ]

עד לפני מספר שנים היה אחסון אתרים בחו"ל האופציה הכדאית ביותר מבחינת גובה עלויות וטיב השירות, אך בימינו המצב שונה לחלוטין. כיום הפך אחסון אתרים בישראל למבוקש ואטרקטיבי יותר לאחר שהושוו רמות השירותים והמחירים למקבילים בניכר, ובזכות מספר יתרונות נוספים. יחד עם זאת, מכיוון שהשירות מסופק על ידי מספר חברות חשוב להשוות בין סוגי החבילות המוצעות בטרם הבחירה בשרת אחסון חיצוני.

המטרה של אחסון אתרים

שירותי האחסון מסופקים על ידי חברות המחזיקות שרתים חיצוניים מיוחדים וחזקים, בהם מאוחסנים קבצי אתרים שונים הכוללים בין היתר טקסטים, תמונות, גרפיקה, רשימת תפוצה ואפליקציות שונות. מנהלי אתרים יכולים לעדכנם ולשנותם בכל עת בידיעה שתכניהם שמורים ומאובטחים. חברות אלו מציעות מגוון גדול של חבילות אחסון המשתנות בגודלן, מחיריהן ושירותי התמיכה, ומסופקות לתקופה מינימאלית של שנה, בדרך כלל בתשלום חודשי.

שרתים יעילים ומהירים

אחסון אתרים בישראל מוצע על גבי שרתים מקומיים שהינם יעילים ומהירים, ותורמים באופן ניכר לקצב העלאת האתר ברשת. לעומתם, שרתי אחסון בחו"ל מאופיינים במקרים רבים בזמן העלאה איטי יותר. חשוב לדעת שמהירות העלאת האתר משפיעה על דירוגו בתוצאות מנועי החיפוש האורגניות, וגם משפיעה ישירות על נוחות הגלישה ונכונותו של הגולש להישאר באתר.

שירותי תמיכה זמינים בשפה העברית

אחד היתרונות הבולטים שבבחירת חברות אחסון בישראל הינו שירותי תמיכה המסופקים בשפה העברית, בעוד ששירותי התמיכה בחו"ל מסופקים בשפה האנגלית ודורשים התמצאות במונחים מקצועיים שהינם קשים להבנה גם לבעלי שליטה טובה בשפה. כמו כן, שירותי התמיכה בישראל הינם זמינים, מיידיים ומלאים, בעוד שלעיתים קרובות שירותי התמיכה בחו"ל כרוכים בהמתנה ארוכה למענה אנושי של מוקדנית, וכן בזמן המתנה נוסף עד שאיש מקצוע חוזר לטפל בפנייתכם.

דומיין ישראלי

אתרים המאוחסנים בשרתים בישראל זוכים לסיומת דומיין מקומית. חשוב לדעת שלכתובת זו השפעה משמעותית על הצלחתם של אתרים המיועדים לקהל בארץ, ושמנוע החיפוש של גוגל מעניק לה עדיפות בדירוג על פני אתרים בעלי סיומת בינלאומית.

תרומה אישית וחברתית

בימינו עלויות אחסון אתר אצל חברה ישראלית משתוות כמעט לאחסון בחו"ל. על פי רוב מדובר בחברות איכותיות המספקות שירות מקומי ומקצועי עם כתובת ידועה וקרובה, דבר המקל על הטיפול בכל בעיה. כמו כן, התקשרות עם חברה מקומית נחשבת כהוצאה מוכרת במע"מ, ומעבר לכך השימוש בחברת אחסון ישראלית תורם לביסוס המשק הישראלי בכלל, ובתחומי האינטרנט ותעשיות עתירות הידע בפרט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב