דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה מהבית - יתרונות וחסרונות 

מאת    [ 18/04/2014 ]

מילים במאמר: 512   [ נצפה 3202 פעמים ]

בזכות היכולת של כל אחד היום לבנות אתר אינטרנט לבד וללא עלות גבוהה, ניתן לראות יותר אנשים שנכנסים לתחום במטרה לשנות את עורך חייהם ולנצל את האפשרות הזאת ליצירת הכנסה קבועה. אבל לא תמיד אנחנו יודעים מהם היתרונות והחסרונות שבעבודה מהבית וחשוב להיזהר ממהלכים פזיזים שאולי יעלו לכם במקום עבודה.

 

כשאנחנו רואים פרסומות וכתבות על אנשים שבחרו לעבוד לבד ולייצר הכנסה דרך אתרי אינטרנט שונים או דרך פתיחת אתרים בעצמם, בדרך כלל מציגים לנו אנשים מצליחים מאוד, עם הכנסה קבועה ודואגים גם לציין שהיא בדולרים, אבל לפעמים אנחנו שוכחים שהדרך לשם הייתה מלאה בכשלונות ולפעמים גם בהפסדים כספיים, ושהאנשים המצליחים האלה לא התחילו אתמול אלא לפני כמה שנים. אז נכון אתם רוצים להצליח לבד ובוער בכם רצון עז לעזוב את העבודה המשעממת, להגיד למעסיק המעצבן להתראות ולהתחיל לחרוש את אתרי האינטרנט עד שתלמדו מא' ועד ת' את כל המידע הדרוש כדי להקים אתר אינטרנט רווחי לגמרי בעצמכם. אנחנו רוצים לעצור אתכם לרגע ולתת לכם קצת חומר למחשבה לפני שאתם מבצעים צעד משמעותי.

קודם כל חשוב לנו להדגיש שאנחנו בעד עבודה מהבית ומעודדים אתכם לעשות זאת, הרי גם אנחנו עשינו את הבחירה הזאת. ובכל זאת אנחנו רוצים קצת לשתף אתכם ביתרונות וחסרונות ובמה שעובר כל אחד ואחת בתחילת הדרך, ואולי זה יעזור לכם להבין יותר את העולם הזה לפני שנכנסים אליו, כך אולי תוכלו לקבל החלטה נכונה יותר עבורכם.

איך אפשר להתחיל לדבר על היתרונות שבעבודה מהבית בלי להזכיר לפני הכל את הרגשת החופש ללא המעסיק על הראש, כל אחד מאיתנו חולם על זה, לדעת שאף אחד לא רודף אחריכם ואחרי ההישגים שלכם בעבודה ולא לדאוג מהרגע הזה שבו הבוס קורא לך לשיחה אצלו במשרד. כשאתם הבוסים של עצמכם תוכלו לקבוע את הלו"ז ולתכנן מה יהיו ימי העבודה שלכם, כמה שעות תעבדו בכל יום ומתי תבצעו הפסקת התרעננות. תוכלו גם לנהל את האתרים שלכם ישירות מהמחשב הנייד וזה יאפשר לכם להחליט איפה הכי נוח לכם לעבוד, על חוף הים, בבית הקפה מתחת לבית או בחדר העבודה שבביתכם. החלק שחשוב לנו שתדעו על העבודה מהבית הוא האפשרויות הרבות שלכם לייצר הכנסה, היום יש מבחר גדול של דרכים שבעזרתם תוכלו להרוויח כסף דרך האינטרנט, אנחנו כמובן ממליצים לכם לפתוח אתר אינרטנט משלכם בכל תחום שתבחרו ואולי אפילו כמה, אותם תנהלו ותהפכו לאתרי אינטרנט רווחיים.

נראה עסק ירוק ומפתה נכון? אז חשוב לזכור שזה לא מתאים לכל אחד. אתם צריכים להיות בעלי משמעת עצמית גבוהה מאוד, להציב לעצמכם יעדים ולדעת לעמוד בהם. קל מאוד לוותר לעצמכם ולפספס כמה שעות עבודה לטובת משהו אחר חשוב יותר באותו רגע. בהחלט חשוב גם לדעת לנהל לו"ז נכון שתוכלו להפיק ממנו את המיטב ולהתקדם בקצב נכון עד להצלחה, שגם אותה תצטרכו לתחזק. בדרך להצלחה צפויים הרבה כשלונות ולפעמים גם הפסדים, וחשוב להתמיד בדרך שבחרתם כדי להצליח ולא לוותר כשתתקלו בקשיים. החלק שבאמת בעייתי בעבודה מהבית הוא האי ודאות לגבי גובה ההכנסות שלכם בסוף החודש. קשה מאוד לנהל אתרים ולדעת לחזות מה יהיו ההכנסות מהם בעתיד, זה לוקח זמן והתחרות היא קשה בין שאר האנשים הרבים שבחרו כמוכם לעבוד מהבית ולפתוח אתר אינרטנט רווחי.

לסיכום, אנחנו מאוד בעד עבודה עצמית ויצירת הכנסה מהאינטרנט ומציעים לכם קודם להתנסות ולחקור את  כל המידע שתמצאו על בניית אתרים, ולפני שאתם מבצעים צעד משמעותי, תמצאו את הזמן לעבודה מהבית במקביל לעבודה שלכם. כך תוכלו לדעת אם זה בשבילכם.

תוכלו לפנות אלינו בכל נושא שתרצו ישירות למייל שלנו או בתגובות באתר. 

אנחנו כאן בשבילכם, בהצלחה לכולם ! 

MS-SOLUTIONS , בניית אתר אינטרנט למתחילים.


www.msolution.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב