דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור מנסיון אישי 

מאת    [ 18/04/2014 ]

מילים במאמר: 657   [ נצפה 2856 פעמים ]

ההתפתחות האישית שלי כמתקשר

באופן דומה לרוב האנשים, החינוך שאני קיבלתי גם הוא היה רציונלי. להוריי, להם לא היתה מודעות מיוחדת לתחום הרוחני, לימדו אותי לחשוב באופן הגיוני, אך למרבה המזל כשהתחיל העניין שלי בתקשור להתפתח בגיל שלוש עשרה, הם היו פתוחים מספיק ומפרגנים על מנת לאפשר לי להתפתח בתחום ואפילו סייעו לי בכך. בתהליך החיפוש לי אחר תשובות לשאלות קיומיות שהעסיקו אותי, קראתי בשקיקה רבה כל חומר כתוב שמצאתי ולימדתי את עצמי טכניקות לייעוץ רוחני שבימים ההם היו מקובלות, כגון אסטרולוגיה, קריאה בקלפי טארוט, בכף יד, נומרולוגיה וכיוצא באלה.

טיילתי בעולם הרבה באותה תקופה, וכך זכיתי להכיר שיטות רוחניות שונות ומרתקות. חלקן היו אקזוטיות ועתיקות במיוחד, למשל שימוש בקוביות מיוחדות, בלהבת נר, צדפים, עצמות עשן של מדורה, חלוקי נחל, מעוף ציפורים, תנועת עננים בשמיים ועוד.

יישמתי את השיטות שלמדתי באמצעות תרגול שלהן על מי שהיה רק מוכן, בלי לבקש תשלום. ראיתי את עצמי כאדם רגיל, לא בעל יכולות על-חושיות מיוחדות או יכולת תקשור. עם זאת, התרגול הרב גרם ליכולות הללו להתפתח במהירות.

וכך, בגיל הצעיר מאוד שש עשרה, כבר מצאתי עצמי עוסק בייעוץ רוחני, כפי שקראו אז לתקשור, באופן מקצועי. עיתונים הכתירו אותי בתארים כמו "ילד פלא", והמוני אנשים פקדו אותי בביתם של הוריי. למרות שכיום אני כבר לא עוסק בתקשור אחד על אחד, לקוחות מרוצים מן העבר ממשיכים להתקשר ולשחזר בפניי סיפורי נפלאות על דברים מדויקים שאמרתי להם ושהתגשמו ממש אחד לאחד, אפילו שנים אחר כך. מזכירתי, למרות שכבר התרגלה לשמוע סיפורים כאלה, תמיד מוקסמת מחדש כשמתקשר לקוח מרוצה נוסף מן העבר ומספר לה את סיפורו.

זכיתי לגלות מתוך הנסיון האישי שלי שאפשר לפתח יכולות תקשור, גם בלי לייחס לעצמך יכולות על חושיות מולדות. לכן, חזוני היה להפיץ את המסר החשוב שכל אחד יכול ולהביא את הידע לאחרים, על ידי כך שאלמד אנשים אחרים לתקשר. לשם כך הקמתי את 'המכללה ללימודים רוחניים', בית ספר שהפך למוביל בישראל בהוראת תקשור ובהכשרת מתקשרים. במסגרת הקורסים לתקשור שאני מציע במסגרת המכללה, אני זוכה לראות בכל יום מחדש ממש במו עיניי את הפלא ששני תלמידים היושבים זה מול זה במסגרת תרגול בקורס, מסוגלים ליישם טכניקות תקשור כדי לראות פרטים מרשימים בדיוקם איש על חיי רעהו, וזאת מבלי שהכירו לפני כן. זה מוכיח לי שוב ושוב שתיקשור הינה יכולת נרכשת.  

 

כיצד הופכים למתקשר?

אם אכן כל אדם יכול לתקשר, כיצד זה שקיימים מתקשרים שרלטנים? שרלטנים הם אנשים שלא עשו את המאמץ לפתח את יכולתם המולדת, ולא למדו לתקשר באופן מקצועי או טרחו להקדיש את הזמן הנדרש על מנת לתרגל את מיומנויות התקשור שלהם ולפתחם באופן מספק לפני שהציעו את כישוריהם לקהל הרחב, ועוד גובים על כך תשלום. כדי שאדם יוכל להציע עצמו לקהל הרחב ויציג עצמו כמתקשר, עליו לרכוש מספיק נסיון וידע. קריאת ספרים בלבד אינה הכשרה מספקת. תקשור, כמו כל מיומנות אנושית אחרת, דורש השקעה של זמן ואנרגיה על מנת שיהפוך ליכולת מפותחת מספיק שתאפשר לעסוק בה באופן מקצועי.

יחד עם זאת, לאחר שרכשתם את המיומנות הנדרשת ותרגלתם אותה באופן מספק, הכלי שבו זכיתם יהיה יקר ערך ויוכל לשמש אתכם באופן אמיתי וממשי יותר מכל מיומנות אחרת שיצא לכם לרכוש עד כה. האדם המצוי בקשר הדוק עם מדריכיו הרוחניים זוכה לעזרתם הרוחנית בכל היבטי חייו: המתקשר מודע לשיעורים לשמם הגיע לעולם וכיצד עליו לממש אותם. הוא יודע את יעודו בעולם וזוכה לעזרתם של המדריכים שלו בקידום אותו ייעוד. הוא גם מוזמן להתייעץ עם מדריכיו בכל נושא עניין, יומיומי כמו גם רוחני, ולזכות בהדרכתם והנחיתם המדויקות לגבי אופן הפעולה הנכון לו. קל לו בהרבה לקבל החלטות נכונות. בכל תחום בו הוא עוסק הוא יזכה לעזרת המדריכים שלו, להשראתם ולעוצמתם. אם, למשל, הוא עוסק בריפוי - מדריך הרפואה שלו יתעל דרכו אנרגית ריפוי. אם הוא עוסק באמנות מכל סוג, מדריך ההשראה שלו יעזור לו ליצור יצירות מופת. אם הוא עוסק בהוראה, מדריך ההוראה שלו יוכל להעביר דרכו כצינור מידע הנמצא מעבר לתחומי ידיעותיו.

מאמר זה כתבתי כהזמנה עבורכם לחשוף את יכולת התקשור שלכם. אתם מוזמנים לגלות את העולם הקסום של התיקשור באמצעות לימוד והתנסות. כל מה שדרוש לכם הוא כנות פנימית ורצון אמיתי. 

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב