דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם למשוך משכורת מהעסק כאשר הוא בקשיים, המלצות 

מאת    [ 11/04/2014 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 1896 פעמים ]

הדילמה מאד קשה!

האם אני בעל השליטה, המנהל, בעל העסק, יכול למשוך משכורת.

במאמר זה אני יכול להצביע על אלפי בעלי עסקים אשר לא מושכים משכורות מעסקם או החברה שבבעלותם וגם אם מושכים נחשבת המשכורת "כמשכורת רעב" משכורת מינימום על מנת לא לשלם את הביטוח הלאומי, מס ההכנסה, מס הבריאות בשיעורים גבוהים המשפיעים על תזרים המזומנים.

 

כמי שעוסק ב ייעוץ עסקי אחת המשימות המוטלות עלי היא למצוא כן את הדרך על מנת שבעלי השליטה או העסק ימשכו את המשכורת המגיעה להם למחייתם, בעל עסק או חברה אשר משלם לעובדיו חייב להפנים שברגע שהוא לא משלם את משכורתו לעצמו ומשפחתו יצא כול העוקץ מן החברה או העסק ואין טעם להמשיך בקיומה, בעל עסק האומר "לא אמשוך החודש אולי עוד חודשיים אמשוך כפול" טועה טעות מרה מאחר ואי משיכת משכורת מעבודתך הגם שזה עסקך יוצר באופן טבעי מרה אצלך ובטח אצל משפחתך.

 

כ יועץ עסקי אני חייב לציין כי מרבית העסקים או החברות בהם הבעלים לא מושכים משכורות הם עסקים וחברות שזכות הקיום שלהם מוטל בספק עצום, ואי משיכת המשכורת מהווה מחסום עצום וחשק מעשי אמתי להמשכו של העסק או החברה. אין אני אומר שצריך למשוך סכום ענק, אבל יש לשים את ההבדל בין שכר לבין רווחים.

 

כ יועץ אסטרטגי יש הבדל עצום בין רווחי העסק ותפעולו ע"י עובדים וביניהם בעל העסק או מנכ"ל החברה, עסק או חברה חייבים לשים בתזרים המזומנים שלו את כלל המשכורות (גם אם שכרו של בעל העסק או החברה לא ניתן לו בתלוש שכר רגיל אלה באפשרויות חוקיות אחרות אשר גם בם נמצא הפתרון להוצאה של הביטוח הלאומי, מס הבריאות ומס ההכנסה)

 

התובנה היא ברורה, בעלי חברות ועסקים (חלק מהם) לא מבינים כי יש פתרונות לכול בעיה או תקלה או חור בתזרים המזומנים על מנת לשלם בראש ובראשונה את שכר העבודה, כמו הדבקות לשלם משכורות בזמן לעובדים היא גבוהה כך צריך להיכלל גם שכרו של בעל העסק או בעל השליטה בחברה.

 

יש בעלי עסקים ומנכ"לי חברות אשר יוצרים "בלגן" בחשיבה בין רווח לבין משכורת. משכורת לעובד העובד בחברה כולל בעל העסק או החברה היא חלק מיצירת ההכנסה לחברה ולכן היא חייבת להיכלל בהוצאה של קבלת השכר, במידה ולאחר כול ההוצאות של העסק או החברה במהלך השנה נשאר כסף בקופה או יש רווח חשבונאי במאזן (לא תמיד רווח חשבונאי משאיר כסף בקופת החברה) אזי אז ניתן לגשת לקופה המלאה ולמשוך מרווחי החברה או להשאיר כסף זה בקופת המזומנים של העסק או החברה.

 

כמובן שיש היבטים של שמירת פנסיה, או זכאות לקצבת ביטוח לאומי אך בוא ואגלה לכם סוד במקרה ועסקכם או חברתכם נקלעת לקשיים חס וחלילה אתם ועובדיכם לא שווים במסדרונות לשכת העבודה או המוסד לביטוח לאומי. הם יקבלו את כול זכויותיהם ואילו מכם יילקחו כול זכויותיכם וכול מה שדאגתם לשלם כול השנים ולחסוך ממשפחתכם יורד לטמיון.

 

אז תחבו על זה

 

הכותב הוא מומחה בתחום הפיתוח העסקי ייעוץ לעסקים בכול תחום .

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב