דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לבחור חנות מזרונים טובה 

מאת    [ 07/04/2014 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2414 פעמים ]

היו לא מעט מקרים של אנשים שקנו מוצרים, רהיטים, מזרונים, כלים סניטרים וכדומה השקיעו זמן בבחירה של המוצרים וכסף רב, הזמינו ושהגיע מעוד ההספקה המוצרים לא הגיעו, לאחר בירור קצר, מצאו כי החברה פשטה רגל, הלך הכסף והלכו המוצרים.

אז איך בוחרים בחברה טובה שהסיכון שהיא תפשוט רגל קטנה?

צריך לזכור שום דבר לא מבטיח לנו שהחברה לא תפשוט רגל, המצב הכלכלי היום גורם גם לחברות גדולות ובעלות מוניטין לפשוט רגל, אבל יש לא מעט חנויות שכל מטרתם היא לקחת כסף בידיעה שלא יספקו לכם את המוצר בסלנג שלנו קוראים לזה "עקיצה".

אני לא מזמן קניתי מזרון חדש, וחיפשתי משהו נוח איכותי עם אחריות לאורך זמן, לקחתי בחשבון שהעלות של מוזר כגון מזרון איכותי יעלה לי לא מעט כסף, לכן חיפשתי חברה טובה עם מוניטין וותק, שאוכל לסמוך עליהם שהמוצר שהזמנתי יגיע בזמן ובמידה ותהיה לי בעיה עם המוצר יהיה לי עם מי לדבר.

אתר אינטרנט: חשוב לבדוק האם לחברה יש אתר אינטרנט, באתר האינטרנט אפשר להתרשם גם מבחר המוצרים שיש בה, במקרה שלי חיפשתי מזרונים, אז אפשר לראות באתר איזה סוגי מזרונים הם מוכרים, מאיזה חומרי גלם, ומה המידות שלהם, מעבר לכך בכל אתר של חברה אשפר לראות כמה זמן היא קיימת בשוק, וכמה סניפים יש לה. ככל שלחברה יש יותר וותק ויותר סניפים כך הסיכוי שתפשוט רגל יותר קטן, כמו כן אם החברה מופיעה בדף ראשון או שני בחיפושים בגוגל רוב הסיכויים שהם עובדים עם חברה של קידום אתרים כלומר הם משלמים כסף לחברה חיצונית לצורכי פרסום, מה שלרוב מצביע שהחברה פעילה ועומדת בתשלומים לספקים.

מיקום החנות: אם החנות היא מחסן קטן ונסתר באיזה סמטה, והיא ללא סניפים נוספים, המחירים זולים משמעותית ויש אך תנאי התשלום הם במזומן בלבד זה צריך להדחיק לכם נורה אדומה במקרה זה יש לכם שתי אפשרויות, לקחת את המוצר במקום בעצמכם, שאתם הולכים עם המוכר לראות איזה מוצר הוא מביא לכם, ולבדוק טוב טוב שלא חסר כלום. האופציה השנייה היא לעזוב את המקום, למרות שהמחיר מפתה זכרו: רוב הסיכויים שלא תקבלו את המוצר, או מוצר פגום ולא יהיה לכם עם מי לדבר. לעומת זאת חנות שיושבת במיקום מרכזי ונראה לעין, משלמת לא מעט כסף לשכירות במיוחד אם מדובר בחנות גדולה ומרווחת, לכן העליות יהיו יותר יקרות כי החנות מגלמת את ההוצאות שלה במחיר המוצרים הנרכשים, אבל מצד שני יש לכם ביטחון שאותה חנות תספק לכם מוצר טוב איכותי.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב