דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות של יחסי הציבור על שיטות הפרסום האחרות 

מאת    [ 02/04/2014 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3023 פעמים ]

אם אתה מקווה לקבל חשיפה של העסק שלך , יחסי ציבור הם התשובה. יש ליחסי ציבור הכח להגיע לקהל גדול, כשהם עובדים בפלטפורמה שהעסק שלך באמת צריך לזרוח בה: התקשורת והקהל הייעודי שלך. יחסי ציבור מאפשרים לך להוסיף אמינות למוצר או לחברה שלך.

אבל מה הם היתרונות השונים של יחסי ציבור ? בוא נבחן חמישה יתרונות עיקריים של יחסי ציבור להרחבת העסק שלך:

 

1 . אמינות

בוא לא נטייח את זה, צרכנים היום הם זהירים יותר כשהם צריכים לבזבז כסף. המציאות הפכה אותם לחסכנים, שלא לומר, קמצנים . זו הסיבה שאמינות היא כל כך חיונית להצלחת העסק. זאת גם הסיבה שפרסום ויחסי ציבור הם דברים שונים מאוד: הצרכנים צפויים לייחס אמינות לעסק שלך כשהם רואים שהוא הוזכר בתקשורת – על-ידי אדם חיצוני לחברה, לעומת מצב שבו הם נתקלים במודעות או בשלטי החוצות של העסק שלך. מחקרים מראים כי יש לידיעה יחצ"נית פי שבעה יותר אמינות רבות יותר בקרב צרכנים מאשר פרסום !

 

2 . קהל היעד

עם יחסי ציבור , זה הרבה יותר קל לכוון ולירות על קהל היעד אליו אתה מקווה להגיע. מקורות מדיה להציג דבר שיעניין את קהל היעד שלהם, כך שאם אתה מופיע בתקשורת – אתה מגיע לקהל היעד שמעוניין לשמוע על המוצר שלך. זאת מטרת התקשורת: לתת לצרכנים את המידע שהם צריכים. אם אתה רואה חשבון – מגזין הילדים לא יראיין אותך, אבל מגזין העסקים כן קהל היעד חיוני במיוחד בעסקים שצריכים לפנות לנישה ספציפית.

 

3 . עלות

אמנם נכון שיחסי הציבור יכול להיות יקרים אם שוכרים את החברה הלא מתאימה לעסק או נמנעים לחלוטין לעשות זאת לבד – אם זה עסק בתחילת דרכו – אבל בהתחשב בעלות פרסום לקידום מכירות בפלטפורמות אחרות, זה בסופו של דבר בין שיטות הפרסום הזולות של הסקאלה, יחד עם פרסום במודעות גוגל. אם תיקח צעד אחד אחורה ותבחן את העלות של יחסי הציבור – אתה תמצא כי ביחסי עלות/תועלת מדובר בהוצאה כדאית ומשתלמת שכדאי תמיד לבחון את האסטרטגיות להקטין אותה.

4 . יצירת לידים

מיקום באמצעי התקשורת בהם תיחשף כתוצאה מפעילות יחסי הציבור הוא ארוך טווח. יכול להיות שבהתחלה יירד מבול של לקוחות מתאימים – לאחר פרסום באמצעי המתאים והגדול, או ריאיון איכותי, אולם זה לא נגמר שם. כתוצאה מראיון טוב בתקשורת – תוכל להגיע לעוד ועוד תכניות. זה סוד קטן על התקשורת: יש מרואיין טוב? הם יצאטרכו אותו לתכניות שלמות עם המון זמן מת, בייחוד כשיש אירוע אקטואלי והם צריכים מישהו בדקה ה-90.

 

5 . תדמית

יחסי הציבור הוא לא רק לקידום פריט אחד. יחסי ציבור לוקחים את כל העסק שלך ומעמידים אותו באור חיובי. יחסי ציבור אפקטיביים משאירים את החברה עם תדמית חיובית , ויש לכך השלכות ארוכות טווח.

מנהל הבלוג "מתדיינים לעומק" - בלוג ריאיונות, ופרסמתי מעל 100 כתבות בוואלה. מראיין לבלוג - ריאיון שיוביל אותך לעמוד הראשון בגוגל, ב-60 שקלים בלבד. בנוסף, כותב, מנסח ומספק תוכן איכותי לאתרי אינטרנט- למזמין אתר בחינם, ובסכום מגוחך ביחס לאיכות של 50 שקלים למאמר - למזמין ייעודית מאמרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב