דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דוגמנות - מקצוע מאתגר במיוחד 

מאת    [ 02/04/2014 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 6762 פעמים ]

כל אישה או בחורה צעירה רוצה להרגיש יפה ומיוחדת, וגם אם לא נודה בזה, כולנו רוצות להיות באור הזרקורים, לפחות ל 15 דקות. מי שרוצה הרבה יותר מ 15 דקות, מוכנה לעבוד קשה ויש לה את הנתונים הפיזיים והקואורדינציה המתאימה, יכולה להיות דוגמנית.

דוגמנות היא לא מקצוע קל. למעשה, מדובר באחד המקצועות הכי קשים. לא הכל נסיעות לחו"ל והתגנדרות; זוהי אחת העבודות הכי קשות, ורק מי שמנוסה בעבודה מבינה את זה. זו הסיבה שהרבה בחורות צעירות לא מצליחות להגיע רחוק במקצוע, כיוון שהן באות עם הנחות מסוימות לגבי המקצוע ומגלות שהמציאות אחרת לגמרי. אם לכן יש אחיזה במציאות ואם אתן עם רגליים על הקרקע ובעלות ביטחון עצמי ועור של פיל, בהחלט יכול להיות שיש לכן מקום בתחום הזה.

איך להפוך לדוגמנית?

עוד לפני שאתן נכנסות לתחום ומתחילות לעבוד באופן מקצועי, אתן צריכות לעבור שלב קשה יותר והוא לפנות אל סוכנות דוגמניות ולמצוא לכן מישהו שייצג אתכן, ידאג לבוק מקצועי עבורכן, יזמן אתכן לעבודות שמתאימות לנתונים שלכן ולדרישות המפרסמים או המעצבים ולמעשה ידאג לאינטרסים שלכם. יש הרבה סוכנויות וצריך לבחור את המקצועית ביותר וזו שיש לה ניסיון.

בשלב הבא, אחרי שמצאתן סוכנות שמוכנה לייצג אתכן, אתן תתחילו ללמוד על התחום, ולא רק ללכת ישר על עקבים ובלי למעוד, אלא גם איך להסתדר עם אנשי ההפקה הזו או אחרת ולמעשה על כמה חשוב להסתדר עם כל מי שבאים איתו במגע, כי כל אחד יכול להשפיע על הקריירה שלכן. אולי הסוכנות לא תדבר אתכן על כל הדברים, ובטח שלא לעומק, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. רק דוגמניות שמקראות מקצועיות – מגיעות בזמן לסט הצילומים, מוכנות לעשות שינויים במראה החיצוני לפי דרישות ההפקה, לא מתלוננות וכדומה – תוכלנה להתקדם ובבוא היום להיות עסוקות ומבוקשות מאוד בתחום הדוגמנות.

תכונות שכל דוגמנית צריכה

דוגמנות זה לא רק עניין של יופי או נתונים פיזיים כאלו ואחרים. דוגמניות שרוצות להצליח, ולמעשה כל בחורה שרוצה להיכנס לתחום, צריכות להיות עם ביטחון עצמי ובו זמנית גם עם ענווה. כמו כן, כדאי לפתח עור של פיל ולדעת לקבל בצורה הנכונה ביקורות שמקבלים מאנשים בסביבה המקצועית, למשל הערות על המשקל, כי בעולם הדוגמנות מדברים תכלס, בלי לכסות את המילים במעטפת מתקתקה.

אתן צריכות להיות מסוגלות להגיע לסט צילומים גם אם יש לכן חום גבוה ולהסתדר עם התנאים שבהם אתן עובדות, למשל צילומי בגדי ים בתוך המים הקרים בשיא החורף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב