דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות אחסון קלאסים לחנויות ועסקים עם מעט מקום אחסון והרבה מוצרים 

מאת    [ 02/04/2014 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 1623 פעמים ]

רבים מאיתנו אוהבים מאד לצאת ביום שמש חמים ולהסתובב בשווקים שונים וצבעוניים. שווקים הינם מושא תיירותי בכל העולם, חלקם מפורסמים עד בלי די, חלקם ידועים בשל גודלם, בשל תרבותם, בשל התכולה הנמכרת בהם. אך המשותף לכולם הוא דבר אחד, כל אותם דוכנים או חנויות ישנות אשר מוכרות חפצים עתיקים וישנים, בגדלים אין סופיים, הפרוסים להם באופן זה או אחר, כגיבוב של ערימה של חפצים אשר מקשה על עין המתבונן, ולעיתים עשויה אפילו להרתיע חלק מאיתנו מלהתחיל לפשפש בערימה. לעיתים יש תחושה כאילו שהגענו למעין חדר אחסון שכל אשר חסר בו הוא מדפים למחסן גדולים ומתכתיים אשר ישלימו את התפאורה למחסן של ממש. אין ספק כי לעיתים יש כאלו אשר מתמלאים חשק מן המראה המבולגן הדורש חיטוט אין סופי בחפצים, אך עם זאת ישנם אנשים הנרתעים מכך, ולעיתים הופכים למרבית הצער מלקוחות פוטנציאליים, לקהל עובר אורח שלא יעיף מבטו אל עבר הדוכן.

במקרים מסוימים ישנם אנשים אשר היו קונים חפצים רבים בשווקים אם אלו היו מונחים על גבי מדפים גם אם לא היה זה מסודר בצורה מופתית או נקייה, אלא פשוט אם היה ניתן לראות אותם. רבים אינם מאחסנים את סחורתם על גבי פתרון אחסון כזה או אחר מפאת ההשקעה הכספית שתהליך זה דורש. עם זאת, רבים מהם אינם חשופים ועובדה שישנם פתרונות אחסון כל כך מגוונים, וקיימת קשת כה רחבה של פתרונות, מהמחיר הזול ביותר ועד למחירים יקרים יותר, אך לכל אחד יכול להיות פתרון הולם והוגן כלכלית. כל בית עסק יכול להבחין בפתרון אשר יהווה את הבחירה המושלמת עבורו. אפילו במקרים בהם מדובר למשל בפתרון בדמות של מדפים למחסן אשר ידועים כיקרים בשל כובדם והחומר ממנו עשויים, גם במקרים כגון אלו ישנם פתרונות הוגנים ומצוינים. חשוב תמיד לזכור כי אמנם הדבר דורש השקעה כספית, אך התועלת שלה הינה בלתי נמדדת, וכמובן הוצאה שניתן לכסות בהתחשב בעובדה שלקוחות רבים יהפכו קהל פוטנציאלי, בדומה לדוגמת השווקים.

לסיכום, חשוב מאד לזכור כי לא תמיד פתרון אחסון הוא תהליך מייגע ויקר ולעיתים אפילו התקנה של מדפים עשויה ליצור שינוי משמעותי הן בקהל הלקוחות והן מבחינת תפוקת העובדים בבית העסק. חשיבה וחיפוש נכון ומעמיק אחר פתרון אחסון נכון ויעיל, יגרום למערכת המידוף שלכם להיות רלוונטית עבורכם לאורך זמן, ובכך לשרת את מטרות העסק בצורה האופטימאלית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב