איך לגרום לגולשים להישאר יותר באתר שלך ואף לרכוש ממך?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך לגרום לגולשים להישאר יותר באתר שלך ואף לרכוש ממך? 

מאת    [ 01/04/2014 ]
מילים במאמר: 632   [ נצפה 2470 פעמים ]

 
 


יש חשיבות כמעט לכל פרמטר באתר.  איך האתר מסודר, איך נראה כפתור הנעה לפעולה, באילו פונטים וצבעים השתמשת והאם הוא רספונססיבי - יכולים לעשות את ההבדל בין אתר מצליח שנשארים בו יותר זמן וקונים ממך - ובין אתר שנכנסים אליו ויוצאים כהרף עין.
להלן טיפים שישפרו את האתר שלך:

1. אוויר לנשימה - מומלץ ליצור מספיק חלל ומרווח בין הפסקאות ובין התמונות. הגולש צריך אוויר, מרחב - כדי לעבד ולעכל את מה שיש לעסק שלך ולאתר שלך להציע לו.
סידור ותכנון העמוד תוך שילוב חללים בין התכנים - יאפשר לגולש להתמקד בתוכן, יספק לו חווית גלישה נעימה, ויגדיל את אחוזי ההמרה מהאתר.

2. ברור כשמש - כשרוצים שהגולש ילחץ על לינק כלשהו, צריך לקרוא לו לעשות כך, באופן ברור. יש לשים לב שאין מסרים מתחרים וסותרים באותו דף. כדאי לבקש מהגולש לעשות רק פעולה אחת.

3. לא בבת אחת - אני יודעת שזה מפתה להשתמש בהרבה צבעים...
הצבעים צריכים כמובן להיות בהתאמה ובהשלמה ללוגו ולמיתוג של העסק.
כדאי להשתמש בצבע אחד מוביל (מהמיתוג שלכם), להוסיף צבע נוסף שמבליט בנוכחותו את הצבע המוביל, ואז אפשר להוסיף צבעים מאותן סקאלות - בהירים יותר או כהים יותר.
אחרי שבחרנו את הצבעים לאתר שלנו - יש להשתמש בהם בתבונה ובמינון.
כדאי לחשוב איך הם יעזרו לגולש לנווט ביתר קלות באתר ואז להדגיש כותרות בעזרת צבע או להבליט איזור שחשוב לנו שהגולש ישים לב אליו בעזרת צבע.

4. קצרים - ברשת האינטרנט, כולם רוצים למצוא מהר מה שהם מחפשים, ומה יש כאן בשבילם.
לכן מומלץ להשתמש במשפטים קצרים ובפסקאות קצרות שלא יכילו יותר מחמש או שש שורות.

5. גולת הכותרת - הלוגו הוא הבסיס למיתוג שלך, לכן עליו להיות מקצועי ומובחן ולהופיע באופן בולט באתר. יש למקם אותו בחלק הימני העליון בדף הבית ובכל דף מדפי האתר. יש להשתמש בלוגו ברזולוציה גבוהה וכדאי שהוא יהיה גם בצורת לינק לדף הבית שלך, כך יוכל הגולש בכל עת לגלוש חזרה לדף הבית בקלות.

6. פחות זה יותר - היום קל ונגיש לכולם להשתמש במאגרי תמונות ובעזרים שנמצאים ברשת בחינם או בתשלום סביר. יש להזהר מעומס יתר וערבוביה. המוח שלנו מפסיק לקלוט ולעבד אינפורמציה כשהוא פוגש כל כך הרבה גירויים. העומס הזה יסיט את עין הגולש מהדברים החשובים באמת.

7. פונטים - חשוב לבחור פונטים שהם קלים לקריאה במהלך גלישה ברשת. היום, רבים גולשים לאתרים בטלפונים ניידים. ההמלצה שלי היא להשתמש בפונט אוניברסלי שיתאים לגלישה בכל המכשירים - במחשב נייח, בטאבלט וגם בסלולאר.

8. תמונה שווה אלף מילים - הגולשים יודעים כשאנחנו משתמשים בתמונות חינמיות או נדושות מדי. תמונה לא קשורה לתוכן - תעשה יותר נזק מאשר תוכן ללא תמונה כלל. כדי שהעסק שלנו ייתפס כייחודי, מומלץ להשתמש בצילומים מקצועיים או מתוך אתרי סטוקים ייחודיים. צילום טוב מושך את העין, יוצר קשר רגשי ומחבר גם עם הטקסט הכתוב.
טיפ בונוס: כשאנחנו רוצים להדגיש כפתור הנעה לפעולה או איזור מסויים באתר, כדאי לשים דמות אדם  מסתכל לאיזור הזה. העין שלנו תימשך אינסטנקטיבית לאותו איזור שהאדם בתמונה מסתכל.

9. רספונססיבי - מאחר ורבים כל כך גולשים באתרים דרך מכשירי המובייל שלהם, כדאי לבחור מראש שהאתר יהיה רספונססיבי - כלומר, שיראו אותו באופן אידיאלי על כל סוג וגודל של מסך - בין אם זה מכשיר סלולארי, טאבלט או מחשב נייח. זה יגרום לכך שישהו יותר באתר שלך , שחווית הגלישה אליו תהיה טובה ושאחוזי ההמרה יעלו.

10. ניסוי כלים... - כדאי לבדוק על ועם חברים ומכרים - האם אלמנט הקריאה לפעולה - ממוקם נכון באתר, האם הגוון החדש שהוספת מתאים ועוד. יכולה להיות השפעה גדולה על "השורה התחתונה" כשנעשה אופטימיזיציה של כל אלו. קראתי לא מזמן שמיקרוסופט יצרו עוד 80 מיליון דולר הכנסה שנתית על ידי כך שבחנו ושיפרו באתר שלהם גוון מסויים של כחול.

האופן בו האתר שלך מסודר, הצבעים בהם השתמשת והפונטים יכולים לעשות את ההבדל בין אתר מצליח שנשארים בו יותר זמן וקונים ממך - ובין אתר שנכנסים אליו ויוצאים כהרף עין.

יעל וייס - סטודיו לעיצוב גרפי
מתמחים במיתוג ובעיצוב גרפי שיווקי


0528271050


www.yaelsdesign.com

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב