דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירותי קידום אתרים | 3 סיבות למה אי אפשר איתם ו3 סיבות למה אי אפשר בלעדיהם 

מאת    [ 28/03/2014 ]

מילים במאמר: 613   [ נצפה 3780 פעמים ]

אם הרופא היה לומד איך לנתח באמצעות סרטוני יו טיוב ובלוגים רפואיים - כנראה לא היית מרגיש בטוח במיוחד לשכב על מיטת הניתוחים שלו, אך כאשר מקדם אתרים מגיע למכור לך את שירותיו - אתה לא תמיד יכול לדעת מיד אם מדובר במתלמד אשר נמצא בתחילת דרכו או במקדם אתרים מקצועי ומיומן. אין תעודה נדרשת, זהו תחום דינאמי שמשתנה לעיתים קרובות, רוב ההתקשרות היא ויטואלית-דיגיטאלי והתוצאות אינן ודאיות. יחד עם זאת, הכמיהה להצלחה עסקית, הפוטנציאל שבאינטרנט, הנוחות שבקיומו של איש מקצוע שיעשה עבורך את העבודה - הופכים את שירותי קידום אתרים למעין צורך הכרחי עבור העסק שלך.

שירותי קידום אתרים - 3 סיבות למה לא!

1. 'אני לא יכול להבטיח מקום ראשון' - קרוב לודאי שהמטרה לשמה יזמתם את חיפושיכם אחר מקדם אתרים מתאים היא רצונכם להוביל במנועי החיפוש עבור מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלכם. אבל כאשר תבקשו הבטחה לתוצאות ומיקומים מובילים - מקדם האתרים המהימן יאמר לומר לכם 'מצטער, איני יכול להבטיח תוצאות' - והוא צודק!
דירוג אתרים במילות מפתח נבחרות מותנה בגורמים רבים אחרים שאינם בשליטת מקדם האתרים כמו: מהלכי האתרים המתחרים, שינויי אלגוריתמים במנועי החיפוש, נפילתם של אתרים אליהם מקושר האתר המקודם ועוד.

2. תוצאות תוך 3-6 חודשים - אנחנו לא אוהבים לחכות, אוהבים תוצאות ומוטב אתמול. אבל תחום קידום האתרים דורש סבלנות. התעדכנות מהלכי הקידום במנועי החיפוש לוקחת פרק זמן של חודש עד 3 חודשים והתקדמות האתר נבנית חודש אחר חודש ואינה מתרחשת באופן מיידי, לכן עליכם להתחיל לצפות לתוצאות עבור עבודת המקדם כ3-6 חודשים לאחר תחילת השירות. 

3. עבודת המקדם אינה שקופה - לרוב מקדמי אתרים נותנים ללקוחותיהם דו"חות סטטיסטיים חודשיים המסכמים את התקדמותם בפרמטרים שונים כמו: צפיות, כניסות לאתר, כמות קישורים פנימיים, חיצוניים וכו'. מה שהדו"חות אינם מספרים - זה מה היו מעשיו המדוייקים של מקדם האתרים במהלך החודש - היכן פרסם קישורים? להיכן נרשם? כיצד ביצע את האופטימיזציה או מה הכלים בהם השתמש - ויש שאומרים שבצדק. הנתונים הללו הם 'סודות מקצועיים' אותם למדו, חקרו ואספו מקדמי האתרים תוך השקעת זמן ומאמצים רבים - ומסירתם תהיה 'יריה ברגל'.

שירותי קידום אתרים - 3 סיבות למה כן!

1. יותר תנועת גולשים רלוונטים לאתר שלך - 85% מהגולשים לוחצים על התוצאות האורגניות שמנועי החיפוש מציגים להם. 53% לוחצים על התוצאה הראשונה, 15% על התוצאה השניה, 9% על התוצאה השלישית וכך המספרים מדרדרים ככל שהדירוג נמוך יותר.
כדי שקהל הלקוחות שמחפש את המוצר או השירותים שלך באינטרנט יגיע אליך לאתר עליך להופיע בעמוד הראשון וכמה שיותר גבוה -  יותר טוב! לעיתים רחוקות ובתחומים מאוד לא תחרותיים אין צורך בקידום אתרים כדי להופיע במקום הראשון - אך לרוב, נדרשת עבודה של התאמת האתר למנועי החיפוש וקידומו באופן שוטף כדי לעלות בדירוג ולשמור על יציבות.

2. יותר לידים ולקוחות חדשים - כאשר התנועה הרלוונטית אלינו לאתר גדלה צפויה עלייה בכמות הפונים באמצעותו, כמובן שאמירה זו מותנית בחוויית משתמש טובה והצגה נכונה של המוצר. פעמים רבות - קידום מוצלח + אתר אינטרנט מוצלח = הצלחה עסקית! זו משוואה שכדאי לכל עסק למלא.

3. מיתוג לעסק - קידום אתרים טומן בחובו חשיפה של העסק שלך בפלטפורמות רבות באינטרנט. בין אם המקדם שלך מפרסם אותך באמצעות פורטלים, אינדקסים, רשתות חברתיות או בלוגים, החשיפה של העסק שלך עולה, וכך גם גוברת המודעות אליו! המיתוג אינו מטרה אלא תוצר לואי חשוב מאוד של עבודתו של המקדם.

לסיכום אשמח להמליץ, בבואכם לבחור חברה לקידום אתרים או מקדם אתרים פרילנסר - שאלו את השאלות הנכונות: האם יש הישגים בולטים לעבודתו? האם הוא נותן לכם דו"ח סיכום חודשי? במידה וכן - מה רמת הפירוט בו? ומה מחיריו? מחירים נמוכים מדי (מתחת ל600 ש"ח) צריכים לגרום לכם להרים גבה משום שעבודת קידום טובה דורשת שעות רבות בחודש, יחד עם זאת מחירים גבוהים (אלפי שקלים על מילות מפתח בודדות) גם הם אינם נדרשים בהכרח.

 

אשמח לענות על שאלות ואודה על תגובות. בהצלחה לכולם!


webbos פתרונות אינטרנט מתקדמים מספקת שירותי שיווק וקידום אינטרנטי לעסקים וחברות ע"י גיבוש ויישום אסטרטגיות מותאמות אישית למטרות והיעדים שלהם. webbos מעניקה בין היתר גם שירותי קידום אתרים אורגני, קידום ממומן, בניית אתרים, עיצוב אתרים, קידום ברשתות החברתיות ועוד. פנה אלינו עכשיו ונשמח לבחון את אסטרטגיית השיווק שתפיק את המירב מפלטפורמת האינטרנט עבור העסק שלך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב