דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 טעויות נפוצות שאנשים עושים בבניית בריכת שחיה 

מאת    [ 26/03/2014 ]

מילים במאמר: 615   [ נצפה 2964 פעמים ]

התמודדות עם קבלני בנייה של בריכות שחיה

אם אתם שוקלים לבנות בריכת שחיה, בוודאי שמעתם מספר סיפורים בנוגע לזה. לפני שאתם מחליטים לפשפש בספרים בנושא ולהביא לביתכם עשרות קבלני בנייה לביתכם למתן חוות דעת והצעת מחיר לבניית בריכת שחיה, אתם מוזמנים לקרוא את עשרת הטיפים הרשומים כאן בנוגע לשכירת שירותיו של קבלן לבניית בריכת שחיה בביתכם. שימת לב לטיפים אלה עשוי לחסוך לכם עיסקה רעה, עוגמת נפש ושלא לדבר על חיסכון בכסף בטווח הארוך.

עשרת הטעויות שאנשים עושים בשכירת קבלן לבניית בריכת שחיה:

1. התייחסות לקנייה כאל קניית רכב חדש – בריכות שחיה הם פרוייקטים של בנייה ויצירה בהתאמה אישית ונבנות על ידי בקשות אינדיבידואליות והתאמה אישית וקבלני בנייה עם סטנדרטים שונים. כל הבריכות שחיה אינן נבנות זהות זו לזו בניגוד לרכב אשר מיוצר במפעל בתנאים מבוקרים. בבריכות שחיה מה שאינך רואה יכול לפגוע קשר ישיר בעלויות של הלקוח.

2. לא נשאלות מספיק שאלות – אל תניח כי כל קבלן מבצע יתחיל לתת לך או יכול הסבר בנוגע לתהליך הבניית בריכת שחיה לצורך העניין. ככל שאתה בא עם רקע והבנה בתחום הבריכות שחיה כך גדל הסיכוי כי תבצע החלטה ורכישה נכונה ונבונה בסופו של דבר. זה יעזור לך ולקבלן הבריכה שלך. עשה את שיעורי הבית שלך, המחקרים האינסופיים והשתמש בהם בתבונה!

3. שיתוק מרוב הצעות – זה קורה כאשר מקבלים 10-15 הצעות או יותר לבניית בריכות שחיה ולאחר מכן לא ניתן להגיע להחלטה מכיוון שהבלבול גובר. עשו את הבדיקות שלכם וקבלו לא יותר מ 3-4 הצעות קונקרקטיות מחברות לבניית בריכות שחיה מכובדות ומוכרות, לאחר מכן הגיעו להחלטה סופית ובלב שלם ולכו על זה בכל הכוח.

4. לא לבדוק את רמת המקצועיות, היסטוריה או חוזה המכירה – מה מסמיך אותם לבנות בריכת שחיה? התחשבו באימרה – "הזול הוא תמיד יקר" אם אתם חושבים שמחיר מקצוען הוא יותר מדי יקר חכו עד שתיתקלו בחובבן שגובה גרושים עבור עבודה איכותית.

5. קנייה מבוססת מחיר – בדר"כ אם עיסקה נראית יותר מדי טוב מכדי להיות טובה אז קחו בחשבון שזה מה שזה! אם אתם מבצעים רכישה על ידי פרמטר המחיר בלבד אתם עלולים מהר מאוד להתאכזב. שורה תחתונה: בדר"כ אתה מקבל מה ששילמת עבורו.

6. רכישה טלפונית של בריכת שחיה!? – זה בלתי אפשרי ובזבוז של זמן, בקרו במקום של בניית בריכות שחיה או קיראו אליהם לביתכם כדי להעריך עלויות. ביקור במקום בית העסק יאמר לכם המון אודות בית העסק ובעליו!

7. הנחה כי בניית בריכות שחיה עולות פחות בתקופת החורף – אנחנו רואים עליות מחירים בפלדה, מחסור בבטון, מחירי גז והעלאת פרמיית הביטוחים. בריכות שחיה לא נעשות זולות יותר ככל שהזמן עובר, בניית בריכות שחיה לעולם לא תיהיה זולה יותר ממה שהיא כיום ולכן עליות מחירים יש גם כאן.

8. אי קריאת החוזה – וודא כי אתה מבין את משמעות החוזה שחתמת עליו ומה אתה מקבל בתמורה למחיר שמשולם והכי חשוב, לקראת מה אתה נכנס. וודא כי הכל רשום ומועלה על כתב זה מאוד קשה לאחר מכן לבטל חוזה בנייה עם קבלנים רבים לאחר 3 ימי עסקים. החוזה צריך להגן עליך ועל קבלן המבצע.

9. התמקדות באסטטיקה ולא במכניקה של בריכת השחיה – עיצוב הידראולי, ספיקות, גודל צינורות, סוגי משאבות ומסננים, מערכות ניהול כימיקלים וגורמים רבים אחרים שיעשו את ההבדל של בריכת השחייה להישאר נקיה ומחוטאת.

10. אי חשיבה על בטיחות – בריכות שחיה יכולות להיות מקום מצויין ליצירה, התעמלות וסתם להנאה בחוץ. אך הם גם יכולים להוות מקום מסוכן, וודאו שאתם מודעים לדרישות העירוניות בנוגע לגדרות, מחסומים וסימני שילוט. חשוב מכך, וודא כי אתה מגן על בני משפחתך ואלה שאיכפת לך מהם ובנוסף על אלה שאינם מסוגלים לדאוג ולהגן על עצמם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב