דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הבחירה של אטרקציות לימי הולדת 

מאת    [ 20/03/2014 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 1782 פעמים ]

בחירת אטרקציה ליום הולדת היא לא משימה פשוטה, לגרום לשלושים ילדים להיות מרוכזים במשך שעה וחצי או שעתיים זו אחת הבעיות הקשות בכל הפעלה, אתם לא רוצים שכמה ילדים יאבדו ריכוז ויסחפו עמם את כל שאר הילדים, אז איך בוחרים הפעלות לילדים?

ניסיון- כמו אצל כל בעל מקצוע בכל תחום, ניסיון הוא קריטריון משמעותי, כל הפעלה איכותית מתחילה במפעיל איכותי, כלומר שמירה על כבודם של הילדים, שפה ואוצר מילים תקנים ולבוש מוקפד. מפעיל בעל ניסיון לדוגמא בהפעלות בלונים צריך לשמור על הילדים מרוכזים למשך כל ההפעלה, אם אותו מפעיל מכיר את העבודה הוא יכול לזהות את המצבים בהם ילדים מתחילים לאבד את הריכוז ולפנות אליהם ישירות ולקרוא לילד לעזור לו בעיצוב דמויות של בלונים.

תוכן-  הפעילות צריכה להיות מעניינת ולימודית אשר מחברת בין הילדים, ניתן להשתמש בתכנים והומור מעולם הילדים על מנת ליצור את החיבור בין המפעיל לילדים, יש לבנות את הפעילות בהדרגה כך שהילדים לאט לאט  יכנסו לתוך הפעילות, אינטראקציה בין המפעיל לילדים תוך כדי שיתופם בקבלת החלטות של  הפעילות, ושיתוף כל הילדים. לדוגמא נמשיך עם המפעיל בלונים, אותו מעיל צריך להתייחס לכל הילדים במידה שווה, שכל ילד יקבל את הזמן שלו ואת הדמות שהפעיל הכין לו מבלונים, תוך כדי איתור של הילד הכי שובב ולתת לו יותר תשומת לב משאר הילדים וכמובן הילד החוגג יום הולדת הוא למעשה שותפו של המפעיל.

העצמה- כאשר עובדים על ילדים יש לתת להם תחושה שהם עוזרים למבוגר, כל הם מרגישים יותר טוב עם עצמם ומוצאים את עצמם משתתפים יותר בפעילות, קחו לדוגמא את "יובל המבולבל", דמות נערצת על ידי ילדים, החיבור נוצר כי הוא כביכול אדם בוגר שלא מצליח לעשות דברים "פשוטים". אם נמשיך עם המפעיל מתחום הבלונים, תוך כדי ההפעלה הוא מסתבך עם הבלונים בפעולה של ליצור דמויות והילדים עוזרים לו ליצור דמויות או למצוא דמויות שאיבד וכל זה בשילוב הומור.

הפעלות לילדים הם מגוונות אך הפעלות מתחום הבלונים כבשו את תחום הפעלות לילדים ולימי הולדת, מדובר בפריט שמרתק ילדים, ומכניס אותם לריכוז, כמובן הכול בשילוב של מפעיל איכותי. בלונים היום קיימים בחיינו שנים ותמיד תפסו מקום של שימחה ואושר.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב