מילות מפתח בתג
זהו אחד המקומות החשובים ביותר לשים את מילת המפתח, כי הדף יוצג בתוצאות גוגל לפי הכתוב בתגית ה-TITLE. כתיבת מילת המפתח כפי שהיא, עם תוספת קטנה של עד שלוש מילים תהיה מצויינת. למשל: "קידום אתר בגוגל: דרכים לקדם מילות מפתח" הוא מצויין, אם מילות המפתח הם:"קידום אתר בגוגל" או "קידום מילות מפתח בגוגל" (גוגל מתוחכם מספיק)
מילות מפתח ב-URL
אמנם ברוב המערכות יש אפשרות להוסיף עברית לכתובת ה-URL, אבל זה מסרבל את הטקסט והופך אותו לארוך מאד לעין. לכן, ההמלצה שלי היא לתרגם את מיהמפתח - ולשים אותה ב-URL מתורגמת לאנגלית. גוגל יודע לתרגם ולהמיר מאנגלית לעברית. תוכל אפילו לשים לב שהרבה פעמים גוגל נותן תוצאות באנגלית. בכל מקרה - עבברית או באנגלית - שים את מילת המפתח ב-URL בעזרת הגדרות ה-parmalink של העורך שלך.
צפיפות מילות מפתח בטקסט של מסמך
צפיפות מילות המפתח היא האחוז מהטקסט שמכיל את מילות המפתח שלך. 3-7% זה מצויין, פחות מ-3 זה נמוך מדי, ו-10% יכול להיראות לגוגל חשוד מדי. בקיצור, על כל שני משפטים - המילה שלך יכולה להופיע פעם אחת.
מילות מפתח בטקסט עוגן
כלומר,בטקסטים שכתובים בתוך הקישורים. במקום לכתוב: "לחצו כאן" כתבו "הזמנת שירות טכנאי" וקשרו את המילים האלו לאן שתרצו.
מילות מפתח בכותרות (,
)
כותרות ה-H הן היררכיות מראות לגוגל על חשיבות הנושא לדף. למשל, הגיוני שכותרת H1 בחברה לבניית אתרים תהיה "בניית אתר מקצועי בזול", כותרת H2 תהיה "בניית אתר המתאים לגוגל" וכו'. הכנסת מילות מפתח לתוך כותרות אלו מוכיח לגוגל עד כמה רלוונטיות המילים האלה לדף.
מילות מפתח בתחילת מסמך
כל כך פשוט: אתם מתחילים מסמך על אינסטלציה? אז הגיוני שהמשפט הראשון יהיה: "צריכים שירות אינסטלטור?" או: "
מילות מפתח בתגי
תגי
בדרך זאת אפשר להעצים לגוגל את ההבנה שהדף עוסק בתחום מסויים, דרך הוספת מילת המפתח. למשל, צלם ששם תמונה, וישים עליה תיאור בתג ה-alt "נוף ציורי באגם" פספס הזדמנות להסביר לגוגל על מה הדף. הוא יכל להגיד לגוגל: "צילום נוף באגם" ואז גוגל היה מוצא את המילה "צילום" פעם נוספת.
מילות מפתח בmeta tags
פשוט מאד: בכל תגיות ה-meta למצוא דרכים להוסיף את מילות המפתח בצורה שלא תיראה מוזרה לעין. כי בכל זאת, גוגל מפרסם את מה ששמתם בתגי ה-meta.
קרבת מילות מפתח
סעיף קשה בעברית. במקרה ש"מילת המפתח" היא שתי מילים - כמו "בניית אתר", הכי טוב לשים אותן אחת ליד השנייה ממש. אם זה מסרבל את המשפט ממש - אז גוגל לא טיפש. הוציא 700 בפסיכומטרי, כשעשה קורס של לחמן. הוא יבין את הסמיכות ואת הקשר מפעמים אחרות שהוא נתקל בצמד המילים בדף. כך גם עם "מזון לכלבים". ייראה מאד רע אם יהיה כתוב :"מזון לכלבים זה הוא הטוב ביותר לכלב שלך" כשהנטייה הטבעית היא לכתוב "מזון זה הוא הטוב ביותר לכלב שלך".
ביטויי מפתח
בנוסף למילות מפתח, אתה יכול לייעל את תהליך השינויים בדף, עבור ביטויי מפתח שמורכבים מכמה מילים. למשל - "שירותי קידום אתרים". זה טוב במיוחד כשיש כמה דרכים פופולריות לקרוא לשירות שלך. כך תוכל לקבל הרבה התאמות למחרוזת החיפוש.
מילות מפתח משני
בדומה לסעיף הקודם, להוסיף מילים שיגרמו למילות המפתח להגיע גם לקהלים ספצייפיים, כמו "בניית אתר מקצועי בזול", כך שגוגל יקדם את האתר גם ב"בניית אתר" אבל גם ב"בניית אתר מקצועי בזול".
מילות מפתח הנובעות מהקיימות
להוסיף מילים שקשורות לאותו תחום.
מנהל ב-ENTS-SITE בניית אתר מקצועי בזול . לקריאת מאמרים נוספים היכנסו