דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מעבדת קספרסקי משדרגת את ,Kaspersky Security for Mobile פתרון האבטחה הארגוני למכשירים ניידים 

מאת    [ 13/03/2014 ]

מילים במאמר: 660   [ נצפה 1765 פעמים ]

מעבדת קספרסקי על שתי יכולות חדשות של Kaspersky Security for Mobile. פתרון האבטחה הארגוני של החברה למכשירים ניידים, יתמוך מעתה בגרסאות נוכחיות ועתידיות של מערכת ההפעלה חלונות לסמארטפונים, והמשמעות היא שמשתמשים עסקיים של Windows Phone 8  יכולים מעתה להיות מוגנים על ידי מעבדת קספרסקי. בנוסף לתמיכה בחלונות 8 לניידים, יתמוך Kaspersky Security for Mobile מעתה גם במכשירים העומדים בהגדרות  SAFE של סמסונג למכשירים מאובטחים. באמצעות תמיכה ישירה במכשירים שעמדו בדרישות SAFE של סמסונג, מנהלי רשתות יקבלו שליטה מרכזית חזקה יותר מאי פעם במידע ובמכשירים.

על פי תחזיות גרטנר, 1.9 מיליארד מכשירים ניידים ישווקו ב- 2014, עליה של 5% מ- 2013. גם הביקושים למכשירים אולטרה ניידים, לרבות טאבלטים וכן מכשירי הייבריד וצדפה, צפויים לזנק בשנת 2014, וגרטנר צופה צמיחה בביקושים של 54% במהלך השנה[i]. על רקע הצמיחה בביקוש העולמי למחשוב נייד שמתחיל לעקוף את הביקוש למחשבי קצה מסורתיים, נוקטת מעבדת קספרסקי צעדים כדי להרחיב את היכולת לנהל ולאבטח את מגוון המכשירים הניידים.

Windows Phone

מערכת ההפעלה הניידת של מיקרוסופט ביססה עצמה כפלטפורמה השלישית בגודלה עבור מכשירים ניידים, אחרי אנדרואיד ו- iOS. על פי מחקר שפירסמה חברת [ii]Strategy Analytics, מיקרוסופט ייצרה 36 מיליון מכשירים המשתמשים במערכת ההפעלה Windows Phone 8. נתון זה הופך את המכשירים לאפשרות הגיונית עבור עסקים המעוניינים להשיג אחידות בשימוש בתוכנות מיקרוסופט לרוחב כל תשתית המחשוב שלהם. עבור עסקים אלה, Kaspersky Security for Mobile  מספק הגנה מפני איומים ברשת, ויכולות MDM שניתן לנהל מאותה מערכת ניהול של מעבדת קפסרסקי למחשבים רגילים, וירטואליים ושרתים.

Kaspersky Security for Mobile פועל כעת על גבי חלונות 8 לניידים באמצעות יישום קצה, המספק גלישה בטוחה והגנה מפני פישינג ואיומים אחרים הקיימים ברשת. Kaspersky Security for Mobile ימשיך לתמוך  במדיניות Exchange ActiveSync, ויאפשר למנהלים לקבוע מדיניות אבטחת מידע מתאימה עבור כל מכשיר נייד של כל עובד, אשר תנוהל דרך מערכת הניהול המרכזית. Kaspersky Security for Mobile מוצע כאפליקציה עצמאית או כרכיב בפתרון הדגל של קספרסקי Kaspersky Endpoint Security for Business לעסקים בכל הגדלים.

Samsung - SAFE

SAFE (Samsung for Enterprise) הוא הסימול שניתן למכשירים ניידים של סמסונג העומדים בדרישות שנקבעו ליכולות גישה וניהול עבור מנהלי IT. באופן כללי, מכשירים בתוכנית SAFE הם בעלי יכולות הכוללות תמיכה ב- Microsoft Exchange ActiveSync, קישוריות VPN, הצפנה על גבי המכשיר, ויכולות MDM. עם  מאפיינים אלה, Kaspersky Security for Mobile  מציע כעת אבטחה בצד המשתמש לצד מאפייני ניהול, המספקים למנהלי IT רמה עמוקה יותר של שליטה.

באמצעות גישה דרך Kaspersky Security for Mobile אל מאפייני השליטה הבנויים בתוך מכשירי סמסונג, מנהלי IT יוכלו לנצל פונקציות נגד גניבה – כולל מחיקה מרחוק, נעילה מרחוק ואיכון על בסיס GPS. הם גם יוכלו להפעיל שליטה באפליקציות וסינון תוכן ברשת על פי מדיניות מוכתבת מראש. בנוסף, מכשירי סמסונג אלה יהנו מההגנה המובילה של מעבדת קספרסקי מפני נוזקות, אשר זיהתה עד היום יותר מ- 10 מיליון אפליקציות אנדרואיד זדוניות, ולמעלה מ- 200 אלף דוגמיות ייחודיות של קוד זדוני .

"בעוד מכשירים ניידים נטמעים יותר בחיי הלקוחות ובפעילות היומיומית של עסקים, מעבדת קספרסקי פועלת באופן עקבי כדי להישאר מספר צעדים לפני העבריינים המחפשים דרך לנצל את הכלים החדשים האלה", אמר ויקטור יבלוקוב, ראש חטיבת המוצרים הניידים, מעבדת קספרסקי. "התמיכה החדשה שלנו ב-Windows Phone ובתוכנית SAFE של סמסונג, מוכיחה את המחויבות שלנו לעבודה עם מובילי שוק הנוקטים באמצעים כדי לאבטח את עתיד המחשוב הנייד. אנו מברכים על ההזדמנות להביא ללקוחותינו ולשותפים שלנו בתעשייה את השיפורים האלו".

 

אודות קספרסקי
Kaspersky Lab היא ספקית פתרונות האבטחה הפרטית הגדולה ביותר בעולם. החברה מדורגת בין ארבע המובילות בעולם בתחום פתרונות האבטחה למשתמשי קצה*. מעבדת קספרסקי נוסדה לפני 16 שנה ומאז ממשיכה לחדש בתחום אבטחת ה-IT ולספק פתרונות הגנה אפקטיביים למשתמש הפרטי, לעסקים קטנים ובינוניים ולתאגידים. החברה פועלת כיום בכמעט 200 מדינות ומספקת אבטחה ליותר מ-300 מיליון משתמשים מסביב לעולם. לפרטים נוספים בקרו ב-www.kaspersky.com
*החברה דורגה כרביעית בבדיקת ספקי פתרונות אבטחה שביצעה IDC ב-2012. הדירוג פורסם בדו"ח ה-IT העולמי של IDC ובתחזית 2013-2017 ובדו"ח נתח שוק מ-2012 (Worldwide Endpoint Security 2013–2017 Forecast and 2012 Vendor Shares). הדו"ח דרג את ספקי התוכנה לפי רווחי מכירת פתרונות קצה במהלך 2012.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב