דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על גג הרכב 

מאת    [ 11/03/2014 ]

מילים במאמר: 344   [ נצפה 2993 פעמים ]

גגון לרכב בעבר היה בעיקר מנת חלקם של רכבי השטח והמטיילים באדיקות ולאורך זמן. כיום ניתן למצוא גגון בכל חנות אביזרי רכב, מותאם למגוון תחביבים שלא בהכרח קשוריםישירות לרכב עצמו, גגון שמותאם לנסיעת אופניים, או ציוד תחביב אקסטרים אחר. גגון לנסיעות תיירות ארוכות, לעומת גגון מקובע לצמיתות כאשר משפחתנו מתרחבת.

כאשר בעל עסק ניגש להתאמת גגון לרכב ללקוח, רצוי להגיע עם ידע מוקדם מראש כיצד להמיר את רצונותינו וצרכינו למספרים ונתונים שייסעו בבחירה מושכלת ונכונה. למשל בחירה בגגון שמותאם למשקל או גודל מסוים, התאמה של הגגון להנחיות היצרן לדגם הרכב שלנו. האם ההעמסה תהיה נוחה בחניה הפרטית שלנו לגגון כזה או אחר?

שאלו את עצמכם האם תהיו מסוגלים באמת ובתמים לבחור גגון אמין וזול להרכבה עצמית? להתמודד בהצלחה עם התהליך ולעלות לנסיעה בטוחה בכבישי ישראל? האם מותג עם תעודת אחריות לכמה שנים עדיף לשימוש היעודי של הגגון מאשר גגון משומש שמוצג למכירה על ידי בעליו?האם גגון לרכב יתן  לבדו פתרון שיכסה את כל צרכינו או שמוטב להתאים מוצר או שניים ממדף האביזרים לגגונים להשלמה ולהגנת המטען?

כאשר נוסעים לים עם המשפחה המורחבת נעמיס את הרכב באופן שונה מאשר יציאה למסע קייקים או טיול אופניים עם המשפחה. חשוב גם כאשר אנו מגוונים בסוגי המטען לדעת בוודאות גמורה את מגבלות הרכב לפי הנחיות היצרן וכמובן את מגבלות הגגון ואביזריו. אולי פשוט לרכוש תיק גדול יותר? ישנם שקים הנמכרים כמוצר שמשמש בדיוק כמו גגון לשם העמסת מטען על הרכב, אך עושה זאת ללא התקנת מוטות נשיאה ובנוסף מגן על המטען מגשם.

האם לקפוץ על מוצר מבוקש שמוצע למכירת יד שנייה? אם נקרא את האותיות הקטנות לעיתים נגלה שידרש מאתנו לרכוש בנפרד גם מוצר מתאם בהמשך. גגון לרכב יכול לשמש כמיגון לרכב עצמו. כאשר הרכב חונה בשמש הים תיכונית שעות רבות, רבים חושקים בחניה מוצלת ופתרון בעזרת גגון או אביזר אחר יגן על הרכב גם מפני נשורת,לכלוך, אבק או לשלשת ציפורים.  בנוסף פתרון שכזה שומר על מנוע הרכב מחדירת עצמים קטנים, ובכך שומר עליך הנהג. אם רכבך חונה לרוב בחניה חיצונית, גגון יכול לתת מענה גם לך. טווח המחירים ומגוון המוצרים רחב, חובה לבדוק את הגגון הנבחר על הרכב לקניה נכונה.

מיכה בריימן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב