דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודה בחול בקרב ישראלים 

מאת    [ 09/03/2014 ]

מילים במאמר: 320   [ נצפה 2159 פעמים ]

גלובליזציה היא לא מילה גסה ואמצעי התחבורה רק משתפרים ככל שהשנים עוברות וכך גם הגירה לצרכי עבודה. אם בעבר הגירה למדינה אחרת משמעותה מסע ארוך ומפרך אל הלא נודע היום מדובר בטיסה קצרה שמביאה אותך ישר ליעד תוך מספר שעות. לאחר סיום השירות הצבאי ישראלים רבים ממחוזותינו בוחרים לעקור למדינות העשירות ביבשת אמריקה ואירופה בשביל להרוויח סכומי כסף גדולים.

במספר מדינות ישנה תשתית גדולה של ישראלים במגוון מקצועות שעבודה בהם אינה דורשת הכשרה מוקדמת שמסייעים לבאים אחריהם למצוא את דרכם ופרנסה במדינה. בין המדינות בהן יש שיעור גבוה של ישראלים ניתן למנות את ארצות הברית (בעיקר בסטייטים כמו פלורידה), קנדה, ברלין שבה מלבד תשתית לעבודות זמניות ישנה תשתית הגירה גדולה והרבה עובדים מקצועיים בתחומים שונים ואוסטרליה. הפיזור של הישראלים במדינות הללו אינו שווה ובעל שונות גבוהה. כלומר ישנם ריכוזים גדולים במקומות כמו מיאמי או אונטריו, וכמויות אפסיות במקומות אחרים. המקצועות בהם תמצאו ישראלים הם מכירות, פריצת מנעולים, גרירה, דוכני מכירות שונים כגון מוצרי מזון במחירים מופקעים בקרבת הים, בגדים, חולצות או גדג'טים שונים.

ללא ספק העבודה הרווחית ביותר ואולי המאפיינת ביותר את הישראלים הא עבודה במכירות, מה שקרוי גם עבודה בעגלות. עבודה בעגלות היא למעשה עבודה מכירתית אגרסיבית, בה במקום להתמקם בחנות ולהמתין ללקוחות ניגשים הדיילים ועוסקים בשיווק המוצרים ומציעים ללקוחות את מרכולתם. העבודה הזו דורשת כישורי מכירה טובים, שליטה באנגלית או בשפת המקום וגם קצת חוצפה ומה שנקרא "פושיות" - היכולת לשכנע את הלקוח שהוא מעוניין וצריך את המוצר שלך. לא כולם טובים בעבודה הזו, ובשביל לתת לעובדים מוטיבציה גבוהה רוב השכר אם לא כולו מותנה בבונוסים שניתנים ממכירות.

מי שטוב בעבודה הזו יכול להרוויח משכורות עצומות, עם זאת לא כולם מסתדרים עם סוג עבודה זה. נדרשת אישיות מסוג ספציפי וגם הרבה אנרגטיות ויכולת שכנוע. מלבד משכורות גבוהות מובטחים לעובדים תנאים טובים כגון מגורים או רכב צמוד על ידי המעסיקים. מעסיקים רבים הם עובדים לשעבר בעגלות שמכירים את השטח ומבינים כיצד התחום עובד, לעיתים הם בוחרים לפתוח עגלה משלהם ולנהל מספר עובדים.

פורסם באדיבות פורטל עבודה בעגלות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב