דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים כיסוי לגלקסי 5 ולמה באמת צריכים אותו 

מאת    [ 09/03/2014 ]

מילים במאמר: 779   [ נצפה 3190 פעמים ]

בחודש פברואר 2014 הגיעה לסיומה מסכת שמועות ודיווחים עצומה אודות מכשיר הדור החמישי של חברת סמסונג אז חשפה החברה את מכשיר ה Samsung Galaxy S5 שעל פי כל הדיווחים יגיע אל הצרכנים בשוק העולמי ובמדינת ישראל בתאריך ה 11/04/14,

עולם הסלולר של שנת 2013/14 טומן בחובו מכשירי סמארטפון מדהימים בעלי טכנולוגיות ייחודיות כגון: מעבדים עוצמתיים, מסכים גמישים, מכשירים עבמידים למים ועוד ועוד ועוד ואיכשהוא שניים מהמכשירים שתופסם את מירב הדיווחים הם מכשיר הגלקסי של סמסונג ומכשיר האייפון של אפל ובזו בדיוק הסיבה לכך שמכשיר הגלקסי S5 זכה לכותרות רבות ברחבי העולם עוד לפני שהוכרז רשמית.

מי מבינכם שעקב אחר אירוע ההכרזה הרשמי של ה Samsung Galaxy S5 וודאי מודע לעובדה שהוא הטוב ביותר מכל חמשת מכשירי הסדרה ובעצם הוא כיום מכשיר הסמארטפון הטוב בעולם, אנו לא כאן בכדי לספר לכם על יתרונותיו המדהימים של המכשיר ולא על הטכנולוגיות הייחודיות הטמונות בו, אנו כאן בכדי לספר לכם כי עמידותו של הגלקסי 5 מוטלת בספק כך שמספיקה מכה אחת קטנה, נפילה מגובה נמוך או סתם שימוש לא נכון במכשיר עלול לשלוח אתכם למעבדת תיקונים שם תצטרכו לבצע תיקון מסך לגלקסי 5 , אנו נלמד אתכם איך לשמור על המכשיר, איך להימנע מביקור במעבדה ואיך בעלות מינימלית חד פעמית תוכלו להבטיח ולכם ולמכשיר שלכם חיים ארוכים וחיסכון כספי עצום.

נתחיל בכך שנספר לכם שסביב מכשיר הגלקסי אס 5 יש עולם שלם של כיסויים ואביזרים נלווים שבראש ובראשונה כל מטרתם היא לשמור ולהגן על המכשיר מפגיעות, לגרום למשתמש לחווית שימוש קצת יותר נוחה ובסופו של תהליך להוסיף קצת צבע וטעם עיצובי אישי למכשיר.

בכדי להימנע מביקור במעבדה שם תצטרכו להוציא מאות שקלים מומלץ מאוד לחשוב עוד בטרם רכישת המכשיר על אביזרי ההגנה שימשרו לכם עליו ויעזרו לכם למנוע הגעה למעבדה, אחד האביזרים הנחוצים ביותר אם לא הנחוץ ביותר הוא כיסוי לגלקסי 5 , כאמור עולם הכיסויים העצום שסובב סביב ה Galaxy S5 טומן בחובו מאות אם לא אלפי סוגי של "כיסויים לגלקסי 5" ולנו חשוב שתדעו שחלקם הגדול לא באמת נועד לספק לכם מה שאתם באמת צריכים, חשוב מאוד שלפני הקנייה תדעו את ארבעת הדברים החשובים ביותר בתהליך קניית כיסוי ההגנה,

1.יכולת הגנה

2. נוחות עבודה

3. עיצוב כללי

4. מחיר מתאים

כל כיסוי לגלקסי 5 יכלול בתוכו את ארבעת המרכיבים שצוינו קודם לכן אך לא כל כיסוי וארבעת מרכיבים החשובים יתאים בדיוק לכם, חשוב מאוד להבין איזה סוג של כיסוי אתם מחפשים, דק? כפול? מלא? שחור? כחול? Flip, ארנק, סיליקון? קשיח וכו' ורק לאחר מכן להגיע לרכוש כיסוי.

לא משנה איזה סוג של כיסוי תרצו לרכוש המלצה שלנו היא לבדוק קודם כל את יכולת ההגנה שהוא מספק למכשיר, כאמור תיקון המכשיר עולה לא מעט מה גם בודדות המעבדות בישראל שיהיו מסוגלות לפתור תקלות ועל אחת כמה וכמה כאשר המכשיר חדש בשוק הישראלי כך שחשיבותה של ההגנה כפולה, ישנו כיסוי מצוין העונה לשם OtterBox Defender הכולל הגנה שלמה על המכשיר, מה זאת אומרת שלמה אתם שואלים? הגנה שלמה פירושה מעטפת של 360 מעלות מה שאורמ שכל הגלקסי 5 שלכם מכוסה, יתרה מזאת ל אוטרבוקס דיפנדר יש מגן מסך מובנה מה שמבטיח עוד יותר את שלומו של המכשיר שלכם, מלבד הדיפנדר ישנו כיסוי נוסף עליו אנו ממליצים בחום ושמו בישראל הוא Case Mate Tough, כיסוי זה עושה גם הוא עבודה הגנה יוצאת מהכלל וגם הוא כולל מגן מסך ומעטפת גוף המחולקת לסיליקון ולפוליקרבונט, שני אלו נחשבים לטובים ביותר ואם אתם יודעים בוודאות שיכולת השמירה שלכם מקסימלית והמכשיר שלכם נופל אחת ל הינו ממליצים לכם לבחור בכיסוי שיהיה דק אך עדין יוכל להגן על המסך,

אחרי שהסברנו לכם מה חשוב לבדוק לפני קניית כיסוי הגנה והמלצנו לכם על הכיסויים הטובים ביותר בעולם הגענו לחלק הלא פחות חשוב, עלות הכיסוי ומה הוא כולל, לרוב יבואנים גדולים בישראל מעניקים לרוכש מגן מסך, אחריות של לא פחות מ 24 חודשים ( שנתיים ) ומרביתם גם מעניקים משלוח ללא עלות, כיום ניתן להשיג כיסוי לגלקסי 5 בעלות מינימלית של החל מ 19 שקלים ועד 499 שקלים, כמובן שככל שעלות הכיסוי גבוהה יותר איכות הכיסוי טובה הרבה יותר, חבילת הפינוקים מסביב תהיה רחבה יותר והיכולת שלהם לשמור ולהגן על המכשיר כוללה גם במחיר, המחירים המומלצים לרכישת כיסויים עומדת על 99 שקלים ועוד 259 שקלים, כל הכיסויים שעולתם נמוכה מזו לא בהכרח יצליחו לספק את הצורך החשוב ביותר וכיסויים שעלותם גבוהה מזו לא בהכרח יתנו לכם יותר.

אז מה היה לנו כאן? לסיכום נזכיר לכולם שכיסוי הגנה למכשיר יקר כגון הגלקסי 5 לא קונים בקלות דעת ויש לחשוב היטב, חשוב מאוד להגיע כמה שיותר ממוקדים בעיקר שהשוק רווי, מנגד עניי המחיר, המראה והנוחות תופסים חשיבות רבה וגם כאן אסור להקל דעת בשורה תחתונה לא משנה כמה תרצו להשקיע, איזה צבע של כיסוי תבחרו ואיזה סוג הגנה אתם מחפשים חשוב שתדעו שעל הגנה אסור לוותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב