דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תזונה נכונה לילדים 

מאת    [ 05/03/2014 ]

מילים במאמר: 329   [ נצפה 3893 פעמים ]

שלום רב לקוראי האתר!

במאמר זה אני רוצה להדגיש את חשיבותה של המודעות לתזונה נכונה בקרב ילדינו. רבות אנו שומעים על מגיפת ההשמנה שפוקדת אותנו כאן בישראל, וכמובן במדינות רבות נוספות ברחבי העולם.

 

אז החלטתי לתמצת בארבעה טיפים, כיצד נוכל לסייע לילדינו לשמור על אורח חיים בריא יותר:

 

1. הרגלים - הרגלים זה שם המשחק בתזונה נכונה לילדים. בחיי היום יום, גם אנחנו וגם ילדינו 'מופעלים' מהרגלים. הרגלים אלו הנם הרגלים שפיתחנו וממש ברגע זה אנו פועלים לפיהם. בין אם ההרגל הנו לשבת על הכורסא ולצפות בטלויזיה אחרי העבודה, או לצאת לריצת ערב. כך גם בתזונה ובמיוחד בקרב הילדים! אם הילדים יורגלו לאכול מזונות עתירי שומן וסוכרים, בהתאם בריאותם תושפע מכך. אך מצד שני, אם הילדים יורגלו לאכול בצורה נכונה ומאוזנת, יישלבו מזונות שאינם מזיקים ואף מספקים להם את אבני הבניין להם הם זקוקים להתפתח בצורה תקינה.. יהיו לנו ילדים שונים לגמרי.

 

2. Lead by example - הובילו על ידי דוגמה אישית. תחשבו שאתם עכשיו אוכלים המבורגר, אך אומרים לילדיכם לאכול ירקות, כי המבורגר זה לא בריא וירקות כן. לא נשמע הגיוני נכון? אחנו תמיד צריכים לוודא כי אנחנו נותנים דוגמה אישית ובאמת מייחסים חשיבות לנושא התזונה ואורח החיים הבריא.

 

3. ארוחות משפחתיות - בין אם ארוחות בוקר, צהריים או ערב, עלינו תמיד לאכול כמשפחה ואף לשתף את הילדים בהכנות. מדוע? משום שכך ניתן לשים לב למזונות שנכנסים לפיהם של ילדינו. בנוסף לכך, בזמן ההכנה, ניתן לשוחח עם הילדים על חשיבותה של תזונה נכונה והשפעותיה בחיי היום יום שלנו. 

 

4. לא לדלג על ארוחות - לא מספיקים לנשנש בבוקר? שכחתם את ארוחת הצהריים? תמיד תהיו מוכנים! ערב לפני, הכינו ירקות ופירות חתוכים, סנדוויץ' או שתיים ושלחו כך את הילדים לבתי הספר. במידה ושכחתם, ודאו כי גם אם הילדים אוכלים בחוץ, הם יודעים מה כדאי ומה פחות.

 

תזונה נכונה לילדים חשובה ביותר ומשפיע על רבדים רבים בחייהם - התזונה משפיעה על האנרגטיות, על היכולות הפיזיות, היכולות הלימודיות ואפילו על הפן החברתי. 

ודאו כי אתם שומרים על תזונה מאוזנת ביחד עם ילדיכם.

חי את הספורט, גלשתי את אירופה עם הסנובורד, כעת מקדם תזונה מודעת בקרב ילדים ומבוגרים.   בעזרת ג'וס פלאס, ניתנת לנו ההזדמנות לסייע לאלפים בארץ לשמור על אורח חיים בריא וחיוני יותר!    עם:   - יותר מ-30 מחקרים קליניים המראים את השפעותיה החיוביות על המערכת החיסונית, בריאות הלב וכלי הדם, בריאות העור והחניכיים ועוד!   - עשרות אלפי רופאים ומומחים מתחומים שונים שממליצים למטופליהם מזה 20 שנה!   - מיליוני לקוחות מרוצים ברחבי העולם ועכשיו גם בארץ!   - אוניברסיטאות כגון אוניברסיטת ייל שבדקו את המוצר והתוצאות התפרסמו בירחונים וכתבי העת המוכרים והנחשבים בעולם התזונה!   ניתן לומר שג'וס פלאס הינו הדבר הטוב הבא אחרי פירות וירקות.   http://ibehealthy.com/ - אתר הבית  דוד :)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב