דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע מפעיל יום הולדת חייב עוזר. 

מאת    [ 27/02/2014 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 1624 פעמים ]

כאשר אתם בוחרים את מפעיל יום ההולדת שלכם, אל נא תשכחו לשאול את השאלה החשובה ביותר: "צוות של כמה מפעילים אתם מגיעים". אם תקבלו את התשובה "אני מגיע לבד" זה מאוד בעייתי ויכול מאוד לפגוע ולפגום באיכות ההפעלה. ואם תשמעו את התשובה "אנחנו מגיעים צוות של 2 מפעילים" זה מצוין, ואם כל שאר האלמנטים של ההפעלה מוצאים חן בעיניכם תרגישו בנוח לסגור.

כשמפעיל יום ההולדת מגיע עם עוזר מנוסה הוא יכול להתרכז נטו בהנחיית יום ההולדת ולא להתעסק בעניינים כמו הכנת המשחקים, בחירת השירים וסדר וארגון של הילדים שאלו ברב הפעמים דברים שעושה העוזר.
וכך יכול המפעיל לתפעל את הילדים ואת מערך יום ההולדת בצורה שוטפת, דבר שמאוד תורם לריכוז הילדים והשתתפותם במהלך פעילות יום ההולדת. מכיון שאפילו אם לרגע הסב המפעיל את תשומת ליבו להתעסקות בהכנת המשחק או השיר במערכת יכולים הילדים לחוות רגע המתנה שלילי בו הם מאבדים את הריכוז ואז מאוד קשה להחזיר אותם לריכוז ואיכות ההפעלה נפגעת עד מאוד- הילדים מתפזרים ולא משתתפים, דבר שגם יכול להעליב מאוד את ילד יום ההולדת.
מה עוד... שגם אם יש עוזר לאותו מפעיל שמבצע את הפעלות לימי הולדת על ידי כל ניתן להספיק עם הילדים יותר דברים במהלך השעתיים פעילות.  כך פעילות יום ההולדת יותר קדושה, מלאה, מעניינת ומשתלמת.
בנוסף...
לפעמים צריך 4 ידיים כדאי להפעיל את הילדים. לדוג': כאשר העוזר מחזיק את המכונה שמפריחה בועות סבון המפעיל יכול לעודד את הילדים במקרופון לקפוץ, לרקוד, לפוצץ בועות סבון, הוא יכול לרקוד ביחד עם הילדים, או אפילו להיכנס לתוך בובת הענק. בנוסף, לאחר פעילות עם אביזרים העוזר עובר ואוסף את האביזרים בזמן שהמפעיל כבר מכין אותם (במעגל לדוגמה) כבר לפעילות הבאה. וכו'...

צריך להיערך להכל, וכידוע לנו גם כל אותם מפעילים לימי הולדת הם בני אדם ויכול להיות שבמהלך הפעילות צריך המפעיל משהו ששכח להביא מהרכב. כמובן שאינו יכול לצאת לרכב במהלך הפעילות ופה נכנס העוזר לתמונה. ותיק תק ניגש לרכב להביא למפעיל את החסר.

כמובן שגם למפעיל כדאי שתהיה עזרה. בדרך כלל הציוד מאוד כבד והעבודה היא על בסיס יומי. העוזר יכול להכניס את כל הציוד בתחילת ההפעלה בזמן שהמפעיל יום הולדת משתמש בזמן הזה כזמן איכות המוקדש לילד יום ההולדת. ובסוף ההפעלה להכניס הכל לרכב בזמן שהמפעיל מקפל ומארגן דברים אחרונים.

שיהיה המון בהצלחה!
והרבה מזל טוב...

הפעלות ליום הולדת זאת המומחיות שלנו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב