דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניו יורק - איך מוצאים את הטיסה הטובה ביותר לניו יורק 

מאת    [ 24/02/2014 ]

מילים במאמר: 652   [ נצפה 3178 פעמים ]

העיר ניו יורק מהווה את אחת מהיעדים המועדפים על הישראלי, בין אם מגיעים לניו יורק במסגרת עסקית או לטיול, ניתן למצוא טיסות לניו יורק במגוון רחב של חברות תעופה ובמחירים שונים. מאמר זה יערוך סקירה מקיפה על אפשרויות הטיסה לניו יורק. 

טיסה ישירה או עם עצירת ביינים? 

ההתלבטות בין טיסה ישירה לניו יורק לטיסה עם עצירת ביניים מתחילה במשך הטיסה. בעוד שטיסה ישירה לניו יורק תקח בין 10 וחצי ל-11 וחצי שעות, טיסה עם עצירת ביניים מתחילה מ-14 שעות, ועולה ככל שהזמן ביעד עצירת הביניים עולה. כאשר בוחרים בטיסה, רצוי לקחת בחשבון את השאלה- האם אתם מסוגלים להיות במקום סגור למעלה מ-10 שעות? יהיו דווקא מי שמעדיפים לטוס עם עצירת ביניים בשתי טיסות של 5-7 שעות. 

הסכם השמיים הפתוחים ישנה בתקווה את אפשרויות הטיסה הישירה לניו ואת מחיריה. אולם נכון לכרגע חברות התעופה אשר מציעות טיסות ישירות לניו יורק הן אל על כמובן, ובנוסף דלתא אייליינס- Delta Airlines ו- יונייטד איירליינס- United Airline (לשעבר קונטיננטל איירליינס). מבין השלושה הטיסות דרך יונייטד איירליינס יהיו לרוב היקרות ביותר, אך מטוסי החברה הם החדישים והמפנקים ביותר כך שתוכלו להעביר את 10 שעות הטיסה בנוחות רבה. 

מבחינת טיסות לא ישירות לניו יורק, הדרך המקובלת ביותר היא כמובן טיסות דרך אירופה. במקרה הזה, כמעט כל חברת תעופה היוצאת מישראל לאירופה תשמח להעניק לכם את השירות  של טיסת המשך לניו יורק. זמן העצירה בין הטיסות הוא לרוב בין שעתיים ל-4 שעות. אולם, לא פעם תוכלו למצוא טיסות עם עצירת ביניים באירופה של כ-10 שעות ויותר, אשר תוזיל לכם את עלות כרטיס הטיסה באף יותר מ-200 דולר. 

חברות התעופה המקובלות ביותר לטיסה מתל אביב לניו יורק דרך אירופה הן אליטאליה- Alitalia הטסה דרך איטליה שהיא לרוב עם זמן עצירת הביניים הקצר ביותר, איבירה- Iberia הטסים דרך ספרד, וטורקיש איירווייז- Turkish Airways שטסה דרך איסטנבול (אמנם לא אירופה, אבל מספיק קרוב). חברה נוספת שלאחרונה הוזילה משמעותית את כרטיסי הטיסה היא חברת אייר פראנס- Air France  שעושה עצירת ביניים בפריז. ארבעת החברות הללו הן שמציעות לרוב טיסות זולות לניו יורק.  

אפשרות נוספת שחשוב להזכיר היא טיסה עם עצירה באמריקה. שתי חברות מציעות שירות זה: אייר קנדה- Air Canade שעוצרת במונטריאול ויו.אס איירוויז- US Airways שעוצרת בפילדלפיה. לרוב, החברות הללו מציעות כרטיסי טיסה במחיר ממוצע, אך ההגעה דרכן לניו יורק יכולה להיות עדיפה למי שמחפש טיסה אחת ארוכה ככל האפשר עם תוספת של טיסה קצרה בלבד, במחירהזול לרוב מהטיסות הישירות. יתרון נוסף שיש בטיסה דרך פילדלפיה היא שעוברים את משרדי ההגירה בארה"ב בשדה התעופה בפילדלפיה שם לרוב התור הוא קצר בהרבה מזה המחכה לכם בשדות התעופה בניו יורק. 

אז כמה תעלה לנו טיסה לניו יורק? 

נתחיל ונאמר שלניו יורק אין טיסות לואו קוסט... נתיים רק טיסות לאירופה נהנות מהאפשרות הזו, ולנו נותר רק לקוות שגם זה ישתנה בקרוב. 

מחיר טיסה לניו יורק יתחיל לרוב ב-750$ ויעלה בהתמדה. טיסות ישירות יעלו כמעט תמיד יותר מטיסות העושות עצירות ביניים באירופה. כמה יותר- כ-300-400 דולר יותר. החוק אומר שככל שתרכשו את כרטיס הטיסה במועד רחוק יותר מתאריך היעד, כך מחיר הטיסה יהיה זול יותר. ההסבר הוא שחברות התעופה מחלקות את המטוס למחירים- מספר מקומות ראשונם במחיר הכי נמוך, מספר מקומות שניים במחיר קצת יותר גבוה וכך הלאה. כך שאם החלטתם לטוס לניו יורק- רוצו מהר לקנות כרטיס טיסה.

דבר נוסף ששווה לבדוק הוא את תאריכי הטיסה, לא פעם תזוזה של יום אחד אחורה או קדימה של הטיסה הלוך או חזור, יכול להוזיל את עלות הטיסה במאות דולרים. לכן, אם אתם לא מקובעים על תאריך, קחו כמה דקות ובדקו מספר תאריכים שונים. 

מחירי הטיסות לניו יורק, כמו טיסות לשאר יעדי העולם, משתנים לפי התקופות בשנה. התקופות היקרות ביותר הן תקופת הקיץ ותקופת הכריסטמיס וחגיגות השנה החדשה. בתקופות אלו לרוב כרטיסי הטיסה יתחילו מ-900$ ויהיה קשה מאוד למצוא טיסות זולות יותר.

שורה תחתונה-   בטיסה לניו יורק השוואת מחירי טיסות זה דבר חשוב ביותר אשר יכול לשנות לכם את עלות הטיול באלפי שקלים. אל תתעצלו, שבו מול המחשב ותחפשו את הטיסה המשתלמת לכם ביותר. 

אז עכשיו כל מה שנותר לכם לעשות הוא להנות בניו יורק! טיסה נעימה. 

 

המאמר נכתב בחסות 2fly.co.il שהינו אתר אינטרנט המתמחה בהשוואת מחירים בטיסות לחו"ל. בנוסף להיות האתר מנוע השוואת מחירי טיסות, תוכלו למצוא באתר מגזין התיירות ובו מאמרים רבים על היעדים השונים ברחבי העולם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב