דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד ניתן לעצב את הבית בקלות ובחינם 

מאת    [ 24/02/2014 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 1773 פעמים ]

מי מאיתנו לא מכיר את הבעיה הנפוצה – הפינות המוזנחות של הבית. העבודה הלוחצת עלינו מבוקר עד ערב, שגרת היום יום שגורמת לנו להגיע הביתה בלי כוח (ומי בכלל מדבר על כוחות לסוף השבוע), הילדים, המשפחה והכל דוחק עלינו ואין לנו זמן אפילו לנשום, בטח ובטח שלא לטפל בפינות המוזנחות של הבית. אבל הפינות האלה מציקות לנו כבר חודשים ארוכים ונמאס לנו לראות את ההזנחה הבלתי נגמרת שלנו ושל שאר דיירי הבית – והגיע הזמן לעשות שינוי. שינויים הם טובים, אך הם מצוינים אם הם באים עם ערך מוסף גדול. אנו נזכיר לכם היום כיצד ניתן לתפוס שתי ציפורים במכה אחת – ולטפל גם בפינה מוזנחת בבית וגם ליצור פעילות מהנה עבור המשפחה יחד עם הילדים.

כל מה שצריך על מנת להתחיל הוא הכנה קטנה מבועד מועד. צאו לשטח ואספו חומר גלם כלשהו שיכול לשמש אתכם ליצירת מדפים חדשים לבית שלכם שבעזרתם אנו נפיח רוח חדשה בפינה המוזנחת. חומר הגלם יכול להיאסף מהרחוב, ממחסן הגרוטאות של השכן או מכל מקום אחר. חומר הגלם יכול להיות עץ, מתכת, פלסטיק קשיח או כל דבר אחר שעולה על דמיונכם. רק דבר אחד חשוב להקפיד – שחומר הגלם יהיה מספיק גדול על מנת ליצור את גודל המדף שאתם מחפשים, ולכן חשוב לבחור את הפינה שאת רוצים להפיח בה רוח חיים חדשה ולמדוד את גדול המדפים שאתם עומדים ליצור.

לאחר שאספתם את חומר הגלם ושמתם אותו במחסן, רק וודאו שיש לכם מספר צבעים בבית (ועדיף צבעים ייעודים לצביעה של חומר הגלם שאספתם). במידה ולא, תמיד ניתן להשאיל מהשכן. עוד משהו קטן – וודאו שיש לכם כלי ייעודי לחתוך את חומר הגלם – שוב, אם אין, זוכרים את השכן? לו יש.

אם כך רק חכן להזדמנות הנכונה – שבת חורפית שלא מאפשרת יציאה מהבית או סתם יום שישי שבא לכם פעילות יצירתית עם הילדים. לאחר שהיום והשעה נבחרה – הנה אנחנו קופצים לעבודה. שתפו את הילדים בכל התהליך (אפשרי גם בתהליך בחירת חומר הגלם) וספרו להם מה אנחנו מתכננים לעשות בבית. ספרו להם למה זה נחמד ולמה זה חיוני. לאחר שהיום נבחר אנחנו מתחילים בעבודה!

חתכו את חומר הגלם לגודל הרצוי עבור מדפים נהדרים ומעוצבים שממש תיכף תיצרו אותם במו ידיכם. לאחר שחתכתם את הגודל הרצוי התחילו בתהליך היצירה. נסו לצאת מהתבנית המקובעת של צביעת מדפים בצורה הרגילה והסטנדרטית שאתם מכירים ונסו לצבוע את המידוף באמצעות סגנונות שונים – קחו לדוגמא חתיכת ספוג ישן, נייר עיתון או כל דבר אחר וצבעו בצורות שונות את המידוף. נסו להשתמש ביותר מצבע אחד על מנת לתת ייחודיות למדף וכמו כן להפעיל את הדמיון של הילדים שלכם.

לאחר שצבענו את המדף ניתן כעת להרכיב אותו. המדפים החדשים שלנו ייתנו לנו גם פתרונות אחסון קלאסיים לכל מיני פריים שאספנו במשך השנים וגם ייתנו רוח חדשה לפינה המוזנחת. אפשרי להניח אהיל קטן על המדף לתת הבלטה לפינה ועוד אור לחלל הבית.

בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב