דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חידוש ויזה לארה"ב 

מאת    [ 24/02/2014 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 2538 פעמים ]

זקוקים לחידוש ויזה לארה"ב? הגעתם למקום הנכון! במידה ופג תוקף הויזה שברשותכם או במקרים של אובדן דרכון יש צורך בתהליך חידוש ויזה לארה"ב. חידוש של ויזה לארצות הברית נדרש כאשר פג תוקף הויזה הקודמת או כאשר לא ניתן להשתמש בה מסיבות אחרות, למשל אם נגנבה או הושחתה.

חידוש ויזה הוא למעשה הגשת בקשה מחדש, בשינויים קלים. כדאי לזכור שכמו כל פרוצדורה הנוגעת להוצאת ויזה, הכללים הם נוקשים ומטרתם ברורה: למנוע מאנשים לא רצויים להיכנס לארה"ב. אורחים לא רצויים הם בעיקר אנשים שמעוניינים לעבוד בלי ויזת עבודה ואנשים שאין להם כסף לכלכל את שהייתם בארה"ב. במסגרת החשדנות המקובלת של שגרירות ארצות הברית, חובת ההוכחה מוטלת גם על מבקשי חידוש ויזה לארצות הברית.

חידוש ויזה שאבדה, נגנבה או הושחתה

אחד התסריטים בהם לכאורה קיים צורך בהליך חידוש של הויזה הוא כאשר ויזה שהייתה בתוקף אבדה, נגנבה, הושחתה או התבלתה, ולא ניתן להשתמש בה יותר. במידה והויזה נגנבה או אבדה (יחד עם הדרכון) רצוי להגיע עם דו"ח משטרתי שבו מופיע תאריך האובדן או הגניבה. כאשר ויזה נגנבה או אבדה וגם כאשר היא הושחתה או התבלתה, יש להגיש בקשה מחדש להוצאת ויזה הכוללת מילוי טפסים לויזה באתר השגרירות, הצגת מסמכים נדרשים ותשלום אגרה מלאה על טיפול בויזה. הבקשה תבחן מתחילתה ועד סופה כמו בקשה להוצאת ויזה חדשה לחלוטין.

חידוש ויזה שפגה תוקפה

ברוב המקרים ויזה לארה"ב ניתנת לתקופה של 10 שנים, אך לעיתים גם פחות. בדומה למקרים של אובדן, השחתה או גניבה, גם במידה ופג תוקף הויזה שברשותכם, עליכם להגיש בקשת חידוש ויזה לארה"ב שלמעשה מצריכה, שוב, מילוי טפסים לויזה לארה"ב, תשלום אגרה, הגשת מסמכים נלווים וכן הלאה. גם כאן לא קיים יתרון בכך שהמבקש מעוניין רק להאריך ויזה שאושרה כבר: חידוש ויזה לארה"ב  כאשר הגיע מועד פקיעת תוקף הויזה כמוהו כבקשת ויזה לכל דבר.

הארכת ויזה לארה"ב

כאמור, במידה ומועד פקיעת תוקף הויזה מתקרב הליך חידוש ויזה הוא הגשת בקשה חדשה. אין צורך לחדש ויזה כאשר פג תוקפו של הדרכון והויזה עדיין בתוקף, במקרה זה יש לטוס עם שני דרכונים (דרכון חדש בתוקף והדרכון הישן בו נמצאת הויזה).

בקשה להארכת הויזה מתבצעת כאשר אתם נמצאים בארה"ב ותוקף זמן השהייה שהקציב לכם פקיד ההגירה עומד לפוג. במקרים כאלה יש צורך להגיע טרם פקיעת זמן השהייה למשרדי ההגירה ולבקש הארכה. הנושא יימצא בטיפול למשך זמן של עד שלושה חודשים, ואז יודיעו למבקש האם בקשתו אושרה או נדחתה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב