דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות אחסנה כדאיות לבתי עסק 

מאת    [ 23/02/2014 ]

מילים במאמר: 499   [ נצפה 2184 פעמים ]

מערכות מידוף, אשר כל מטרתן הינה לענות על צורכי אחסון ותכנון של בתי עסק רבים, ניתנות כיום להשגה בשלל חומרים, גוונים, דגמים ועיצובים. ישנן מערכות יקרות יותר, יקרות פחות, אך לפני שמסיקים מסקנות שיקר יותר פירושו טוב ואמין יותר, או כל מסקנה אחרת אליה הורגלנו עוד משחר ילדותינו, חשוב לבחון ראשית על אילו צרכים אמורה לענות מערכת המידוף בבית העסק אשר מבקש אותה. כלומר, גם כאשר ידוע כי התכנון לגבי האחסון מצריך מידות ספציפיות וגבהים ספציפיים וכדומה, חשוב לבחון מהי המטרה של אותו פתרון אחסון, מהם המוצרים או הסחורה המאוחסנת, ומהי הדרך הנכונה ביותר לפתור את הבעיה.

כאשר מדובר בבית עסק אשר אינו עוסק בשום דבר קבוע נכון יהיה לפתור את בעיית האחסון בדמות מדפים ממתכת אשר מאפשרים מודולאריות שהינה רלוונטית כאשר בית העסק דינאמי וסחורתו אינה קבועה. פתרון זה אינו זול, אך הוא מאד אמין ובעיקר מאד פרקטי שכן הוא יכול להתאים את עצמו גם במקרה בו הסחורה משתנה או אפילו במקרים בהם ישנו מעבר מקום של בית העסק. אין ספק שכאשר מדובר בסחורה מאד כבדה ומאסיבית, פתרון זה יהיה פחות יעיל. כאשר מדובר בסחורה כבדה באופן מהותי כמו למשל במוסכים מדפי ברזל יהיו הפתרון הרלוונטי למקרים אלו שכן הם בעלי קיבולת גבוהה למדי והינם אמינים מאד, ואף מחירם נוח ומשתלם. עם זאת, הללו לא מאפשרים דינאמיות ומודולאריות, כך שכאמור תכנון מקדים וחשיבה בטרם מעשה הינה אקוטית בבניית בית עסק בכלל, ובאופן ספציפי בבחירת מערכת המידוף. ישנם אנשי מקצוע רבים בתחום אשר יכולים לסייע למתכננים ולהוביל אותם לפתרון האחסון הנכון והרלוונטי ביותר לבית העסק הספציפי.

אם כך, למעשה כאשר מדובר בצורך לאחסון סחורות כבדות ומאסיביות אשר אינן משתנות מעת לעת אין כל ספק כי מדפים מברזל יהיו פתרון ראוי ומדויק לבית העסק המדובר. כפי שצוין, פתרון זה ניתן להשגה בעלות משתלמת למדי, והוא בהחלט יכול להתאים כמו כפפה ליד לעסקים מסוימים, כך שחשוב שלא ללכת שבי אחר אותו מיתוס לפיו היקר הוא הטוב והנכון. עובדה זו יכולה להיות נכונה במקרים מסוימים, אך לא במקרה של פתרונות אחסון כגון אלו. לעומת זאת, כאשר מדובר בבית עסק אשר סחורתו אינה כבדה דיה והינה משתנה מעת לעת ומעונה ולעונה מדפים ממתכת יהיו פתרון יקר יותר אך נכון יותר כיוון שיספקו את האופציה לדינאמיות ומודולאריות, בהתאם לאופיו של בית העסק.

לבסוף, ניתן לסכם בכך שמשמעות רבה קיימת בביטוי סוף מעשה במחשבה תחילה. לאחר חשיבה מעמיקה, יסודית ורצינית, ולאחר אפיון הצרכים והדרישות של בית העסק, יש לבחור את פתרון האחסון המתאים לו באופן הכדאי ביותר. אם בציוד כבד וקבוע עסקינן הרי שאין התלבטות לגבי פתרון האחסון שכן מדפים מברזל יהיו פתרון נוח ויעיל והמחיר יהיה משתלם והחומר יהיה אמין. להבדיל מכך, אם לאחר אפיון בית העסק הצרכים מתגלים ככאלה אשר משתנים מתקופה לתקופה והינם דינאמיים מדי, לעיתים אפילו דינאמיים מכדי לאפשר אפיון מדויק, הרי שפתרון זה לא יהיה הנכון ביותר, למרות מחירו המפתה. כך שאם בית העסק שלך מצריך מערכת מידוף והינו מאופיין בדינאמיות והשתנות אין כל ספק כי מדפי מתכת הם הפתרון הנכון עבור בית העסק שלך ופתרון זה יהיה יעיל ויפיק תועלת מרבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב