דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכנסה נוספת מהבית משיווק שותפים בענף קוסמטיקה: הסרת שיער בלייזר כקטר המוביל של הענף 

מאת    [ 21/02/2014 ]

מילים במאמר: 699   [ נצפה 2193 פעמים ]

תחום הקוסמטיקה הוא מן התחומים המבוקשים ביותר בשיווק שותפים כאשר הסרת שיער בלייזר הוא מהנישות האקטיביות ביותר של הקוסמטיקה בתחום שיווק השותפים. התחום מבוקש עד כדי כך, שהתשלום עבור ליד יכול להגיע לבין 80 עד 100 ש"ח. בנוסף לכף, מילות המפתח הקשורות לתחומים אלו מבוקשות גם הם, כך שמשווקים ונותני השירות מוכנים לשלם סכומים גבוהים מאוד בתשלום ממומן בגוגל בתחום זה. ואם כך, נשאלת השאלה כיצד או מדוע בכל התבערה הזאת, עדיין שווה לנו כאנשי שיווק שותפים להיכנס לתחום כה בעייתי. שאלה נוספת, שעלולה לעלות כאן, היא מדוע עדיף שיווק שותפים לדוגמא על פני שיווק מסורתי יותר, וזאת מאותה סיבה, שמנינו כרגע למעלה, היינו האטרקטיביות הגדולה של התחום והביקוש המטורף למילות מפתח הקשורות לשיווק שותפים ולהסרת שיער בלייזר.

ראשית התשובה תמונה בעצם כבר בתוך השאלה, אך לא במובן או במשמעות הקונוונציונאלית. הכוונה שלי כאן, ששיווק שותפים מתאים לענף הקוסמטיקה ולנישת הסרת השיער בלייזר לא דווקא, כי הוא פותר בעיה מסוימת, אלא מכיוון שהוא עושה שימוש בפופולאריות ובאטרקטיביות של הנישה תוך שהוא מסוגל לייצר יתרון יחסי בצורת הטמעת טקטיקות של שיווק גרילה ומודיעין תחרותי כחלק מן העבודה השוטפת שלו. ואם כך, שימוש יעיל ונכון בטקטיקות ייחודיות של שיווק גרילה, שימוש מקצועי ביכולות המודיעין התחרותי כמו גם מינוף תוכן אפקטיבי ברשתות החברתיות, מסוגל להניב בסופו תוצאות טובות בהרבה מהשיווק המסורתי תוך שאנו מסוגלים לקדם את התכנים של תכניות השותפים במהירות שיא של יותר משבוע וחצי שבועיים לדפים ולמקומות הראשונים בגוגל. עבודה נכונה מעין זו, תניב לנו מסיבה זו מאות ואולי אלפי שקלים ביום מעצם יצירת טרפיק מטורף לתוכן, שבשיטות ייחודיות קודם במהירות הבזק בשיווק אורגני חסכוני לדפים הראשונים של גוגל ובעלות כמעט מזערית

זאת ועוד דווקא מכיוון שהתחום כה מבוקש, השיווק המסורתי בו מצריך השקעה כספית גדולה. מעבר למה שאמרתי כבר למעלה, אחד מיתרונותיו של שיווק השותפים הוא באפשרויות הרבות אותם הוא מעמיד למשווק בבחינת היכולת לעשות כסף כמעט יש מעין ובהכנסה נוספת פסיבית מהבית. לרוב, אם נפנה לתחום הקונבנציונלי נגיע מתישהו לחומה גבוה בדמות הון התחלתי רב אותה כמעט ולא נוכל לצלוח ללא הון התחלתי והשקעה מטורפת של זמן. ייחודי של שיווק השותפים טמון בכך שהוא מאפשר לכולם להיכנס לתחום אטרקטיבי ומבוקש ולא רק לקומץ חברות שיווק ענק, שיכולות להשקיע כמות גדולה של כסף. מבחינה זאת, עלינו גם לזכור, שתחום שיווק השותפים ייחודי גם בעובדה, שהתוצאות והביצועים בו אינם נופלים מאלו של שיווק מסורתי באינטרנט. למעשה מסיבות רבות, שיווק שותפים מסורתי, כמו גם שיווק בסלולר, משיגים את אותן התוצאות ורוב אף תוצאות טובות יותר.

ככל שהמשווק טוב יותר, ואיכויותיו גדולות מאלו של הממוצע, כך גם עולה רמת הביצועים. מכיוון שמשווקים בתחום שיווק השותפים מחזיקים לרוב גם באיכויות וגם בכלים איכותיים בהרבה מהשיווק המסורתי, כך נראים גם התוצאות בשטח. מסיבה זו השילוב של שיווק שותפים המתמקד בתחום כה מבוקש ואטרקטיבי כקוסמטיקה והסקת שיער בלייזר מתאים דווקא למשווקים מסוג זה. הביקוש הרב והאטרקטיביות הגדולה הופכים לכן למשווק תכניות השותפים בעצם ממחסום כניסה לשוק ליתרון יחסי ובכך ייחודיות. מסיבה זו תחום זה מתאים מאוד גם לאלו מביננו ששיווק שותפים אינו מהווה את תחום פרנסתם העיקרי, אלא אותם המשווקים הרואים בכך סוג של הכנסה נוספת מהבית המבוססת של רעיון השיווק באינטרנט. בין אם אנחנו חושבים איך לעשות עוד קצת כסף בשביל לשרוד את החודש, בין אם אנחנו זקוקים לעבודה נוספת, אך מוגבלים מבחינת שעות העבודה במסגרת המקצוע העיקרי ולכן מחפשים תחום עיסוק מתאים לעבודה מהבית, שיווק שותפים, קוסמטיקה והסרת שיער הינם נישות תפורות מבחינתנו.

קיימות מספר חברות גדולות בענף הקוסמטיקה ובמיוחד בתחום הסרת השיער בלייזר וכולן עובדות אם אתרי וחברות שיווק השותפים הגדולות כגון קליקאון וויסל. בין היתר ניתן למנות חברות כגון קאר לייזר, אמריקן לייזר, אסתטיקה ועוד. חברות הקוסמטיקה הללו נהנות מפופולאריות רבה לא מצד המשווקים, אלא גם חברות שיווק השותפים כמו ממוניטין רב מצד הלקוחות. דוגמא לשירות אותו מציעה חברת קאר לייזר ניתן למצוא בלינק זה. מבין שלושת אלו החברה הכי איכותית היא אמריקן לייזר, שהלידים שלה נמוכים מאחר וכמות הלקוחות וההמרות שלה גדולה ביותר. ללא שום קשר גם חברת קאר לייזר ואסתטיקה לא נופלות בהרבה משירותיה של אמריקן לייזר וגם הם מחזיקות במוניטין רב, דבר שמתבטא כאמור ביחס הלידים וההמרות. זאת ועוד, כל החברות הללו נהנות מפידפק מעולה, שירותיהן מצוינים והם מומלצות ביותר למשווק מאחר והן נהנות גם משם טוב אצל הלקוחות. בשורה התחתונה, אנו ממליצים על שירותיהן של חברות אלו  ועבור המשווק בסלולר או בתכניות השותפים המסורתיות הן מהוות תרנגולת המטילה ביצי זהב.

יואב לוין, מייסד ומנהל משותף


מכללת ש"ש - האקדמיה לשיווק שותפים


אתר: www.affiliateacademy.tk


קשר: innfo@affiliateacademy.tk


נייד: 050-2104668




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב