דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


XEO באילת 

מאת    [ 18/02/2014 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 3598 פעמים ]


 

טיפול בכל הפגמים אשר מופיעים על עור הפנים שלנו.
המכשירים המתקדמים הקיימים כיום לרשותנו אשר פועלים על לייזר, מאפשרים החלמה מהירה וכן טיפולים נרחבים מאוג במגוון בעיות כמו: כתמי פיגמנטציה, נימים בולטים בעור {קופרוז} ,קמטוטים וקמטים ועוד. התאים מתחדשים והעור בפנים, נראה זוהר, גמיש וחיוני יותר. מכונה זו, מכילה מספר רב של ידיות אשר משמשות לטיפולים שונים בעור הפנים ואפילו הם משמשים להסרת שיער בלייזר. לאחר סדרת  טיפולים d3 לעור הפנים באילת, כבר ניתן לראות שיפור ניכר וממשי בעור הפנים, מה שמחזיר את הביטחון העצמי לנשים. ביטחון עצמו זה ששב אלנו בשל העובדה כי פגמי הפנים שלנו נעלמו יכול לשפר רבות את כל איכות החיים שלנו בפן החברתי וכן בפן הרגשי. ההחלמה הינה קלה, היות ורק אודם יופיע בעור הפנים ויעלם תוך כמה ימים. ישנם סוגי טיפולים שניתן לחזור לשגרה מיד לאחר הטיפול, מה שמקנה יתרון נוסף.

מרפאת אסתטיקה בטיפול של רופאת
חשוב מאוד כי טיפולי הפנים שלכם יעשו על ידי גורם מומחה ובעל מקצוע מקצועי ביותק על מנת למנוע פגמי עור רבים נוספים.
ד"ר לאריסה ברק, הינה רופאת משפחה וילדים מזה שנים רבות, והיא למדה גם את תחום טיפולי האסטטיקה החדשניים בחו"ל ובישראל. לד"ר ברק, ישנן שתי קליניקות, אשר מטפלות בהצערת עור הפנים, מילוי קמטים בחומרי מילוי איכותיים, טיפול להסרת וורידים מהגוף, הסרת קמטים מעור כפות הידיים, המסת שומן בקור, מתיחת עור הצוואר והמחשוף  במכשור חדיש, הסרת שיער בלייזר ועוד.

אנשים רבים פונים למכוני הקוסמטיקה על מנת לעבור טיפולים שונים בכדי לשפר את המראה החיצוני שלהם. בקרית אונו מוצעים לאנשים רבים ובעיקר לנשים טיפולי הרמת ישבן, טיפולי צלוליטיס וטיפולי מיצוק העור. בעיות העור משפיעות על המראה החיצוני אשר משפיע על הביטחון העצמי וגורם לאנשים רבים כיום להיות חסרי ביטחון  מה שכמובן משפיע רבות על כל מהלך חייהם החברתיים. אדם אסתטי ייראה אחרת מאשר אדם שאינו אסתטי לא רק במובן הפיזי אלא גם במובן הנפשי והחברתי. על כן, פותחו טיפולי הרמת ישבן, טיפולי צלוליטיס ומיצוק העור המבוצעים בקרית אונו באמצעות טכנולוגיות חדשניות וטובות מאוד. הטכנולוגיות החדישות מאפשרות להעניק לכם את הטיפול המתקדם ביותר אשר ישפר את המראה החיצוני שלכם בצורה ניכרת ללא כל מאמץ יתר או התמודדות עם כאב. חשוב לומר כי גם תקופת ההחלמה מהטיפול תיחסך מה שמהווה יתרון משמעותי לבעלי לוח זמנים צפוף.
הרמת הישבן בקריית אונו
כל מטרתם של טיפולי הישבן הם להצליח להרים את הישבן הנפול שלכם ולמצקו אחת הדרכים ליצור מראה של ישבן מורם הינה לבצע השתלת שומן אשר נקלח מתוך אזורים שונים בגוף בהם יש הצטברות של תאי שומן. את תאי השומן מעבירים תהליך הכשרתי בכדי שיתאים להזרקה לאזור בישבן אותו אתם מעוניינים לחטב. ההזרקה מתבצעת בזהירות רבה ובהרדמה מקומית, תאי השומן מצטברים במקום הספציפי אליו מזריקים והופכים את הישבן למחוטב ומעוצב הרבה יותר.
הטיפול בצלוליטיס בקריית אונו
הקפאת שומן בקור הינו טיפול אשר מטרתו להקפיא את תאי השומן המצטברים באזור מסוים בגוף ולגרום להם להיהרס.  תאי שומן רגישים במיוחד לקור, לכן הם קופאים, נהרסים ויוצאים מן הגוף בתהליך טבעי של מערכת הלימפה.
הטיפול למיצוק העור בקריית אונו
טיפולי מיצוק העור מתבצעים בקריית אונו על ידי טיפול בגלי רדיו, אשר עוזרים לטפל בקמטים בפנים, בצוואר ובסימני מתיחה ומאפשרים להפוך את העור לחלק באמצעות טיפול פשוט שאינו פולשני ושאינו מחייב זמן החלמה ארוך מדי מה שמהווה יתרון משמעותי מאוד לבעלי לוח זמנים צפוף.

יעל רובין מנהלת שיווק ומכירות  אודיו שופ
http://www.audioshopil.com/


אודיו שופ  רפי ויעל רובין  סניף ראש פינה, סנטר הגליל ראש פינה 0544-610000 / 04-9979990 סניף כפר ורדים 04-8582102 / 0544777124 www.audioshop.il.com     


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב