דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון אדירכלי 

מאת    [ 18/02/2014 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 1866 פעמים ]

תכנון אדריכלי

 

ליהנות ממגוון רחב של סגנונות

זה לא מפתיע שרבים מאתנו מעוניינים במראה מקורי מאוד ויפהפה של הגינה שלנו. לכן זה חשוב מאוד להבין עד כמה תכנון אדריכלי הוא דבר בעל ערך רב עבור כל בעל גינה, והוא זה שמאפשר הפיכת כל שטח לגינה נהדרת.

 

היום אנו כבר יכולים למצוא בישראל אדריכלי נוף שמעצבים גינות מדהימות ומשלבים בין סגנונות שונים. כך מי שיכול להציע תכנון אדריכלי מקצועי, הוא זה שמציג בסופו של דבר גינה בסגנון ים תיכוני, איטלקי, יפני או אנגלי, שכל אחד מהם מאופיין במראה אחר.

 

מהו הסוד של גינה מקסימה?

כולנו נשמח ליהנות מגינה מקסימה שמושכת מבטים וסוחטת מחמאות. סגנונות העיצוב השונים שמגיעים בזכות תכנון אדריכלי מקורי ומעניין מראים כיצד כל אחד יכול ליהנות מאלמנטים מרעננים כמו בריכות נוי, פלגי מים, גשרוני עץ, מסלעות, פינות עם צמחי תבלין, ריהוט גן, כדים ועוד. כל זאת תוך שימת דגש רב על עיצוב שיתאים ליצירת אינטימיות בגינות שונות ומרחבים למשחק ולהנאה בגינות אחרות.

 

תכנון אדריכלי נכון גם תורם לחיסכון

עוד היבט חשוב של תכנון מדויק ואחראי הוא זה שמדגיש את עניין החיסכון. אין ספק שכל אחד מאתנו ישמח לחסוך במי השקיה שעולים לנו לא מעט כסף מדי חודש. תכנון ברמה גבוהה יאפשר שילוב של מערכת למיחזור מים אפורים וצמחייה שעליה אין צורך לבזבז כמות גדולה של חומרי דישון וריסוס. החיסכון גם נובע  משילוב בין מערכת השקיה אוטומטית שהצנרת שלה ממוקמת בצורה יעילה בחלקי הגינה השונים, ומשתילת הצמחייה במרווחים הנכונים.

 

כשמתאימים את הגינה לדרישות האישיות
גינה אישית בעלת אופי התואם לאורח חייהם של בעלי המבנה ודייריו היא משהו שעושה טוב על הלב. לכן חשוב להבין עד כמה תכנון אדריכלי הוא לא רק עניין טכני של חישוב מרחקים, שילוב מערכות או בחינת יחסים שונים, אלא שהוא הרבה יותר מכך. את הידע הרב שלו יכול אדריכל נוף מנוסה להפנות גם להתאמת הגינה לדרישות של כל לקוח שלו תוך הצגת רצון אמיתי להציג תוצאה מרשימה שמשתלבת עם חיי היומיום של דיירי המבנה.

תכנון גינה - סוף מעשה במחשבה תחילה

כאשר ניגשים למשימות תכנון גינות צריך לבדוק את האדמה והשטח, ולהחליט באילו צמחים להשתמש. כאשר מגיעים לאתר הגינה, צריך לבצע בדיקה מקצועית או להשתמש בידע ובניסיון הרבים כדי לקבוע את סוג הקרקע, טיב הקרקע ושאר משתנים, וכל זאת כדי לתכנן אילו צמחים יש לשתול בגינה. במשימות תכנון גינות יש לקחת בחשבון גורמים רבים: תכנון גינה צריך להתחשב באקלים הספציפי לגינה, בכמות השמש, תחזוקה בהמשך ועוד. תכנון גינה הוא עסק למומחי גינון ונוי, ואינו מתאים להתבצע ע”י חובבנים.

תכנון גינה צריך להיות יפה וגם יעיל, ומתאים לבעלי הגינה ולשטח הבית, תכנון גינות צריך להיעשות ע”י מקצוען, כדי ליצור סינרגיה מלאה בין כל מרכיבי הגינה הן מבחינת תכנון גינה והן מבחינת תפקודה ותחזוקתה בהמשך. תכנון גינות ובהמשך הביצוע עצמו, צריך לספק חוויה חושית, ריחנית וויזואלית מלאה, בצורה שתמשיך את עיצוב הבית ותתאים לסביבה. תכנון גינות מקצועי שם דגש שווה על בחירת צמחים, תכנון גינה מבחינת מיקומם, יעילות בהשקיה, שבילי הגינה, תוספות העץ ושאר המרכיבים שהופכים גינה למושלמת.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב