דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אושר ושמחה - רגעי או כחלק מחיי? 

מאת    [ 16/02/2014 ]

מילים במאמר: 535   [ נצפה 3288 פעמים ]

אושר ושמחה – רגעי או כחלק מחיי?

 

לעתים, אני תוהה כיצד לבקש שמחה מאדם שעובר סיטואציות לא נעימות, מחלות מתמשכות. שמחה בעצם כאשר הזמן נעצר ואתה לא כל כך יכול לחיות את חייך אם זה בעיה עם הבן/בת זוג, או אולי הילד, האם, האב ואולי אפילו בעיה רפואית או פרנסה. מן הסתם ראשך טרוד בחשיבה על אותה בעיה.

האם באמת אפשר לחיות את חיינו מתוך שמחה ואושר תמידיים למרות מה שעובר עלינו באותה עת.

מאיפה באמת נוכל לשאוב אושר ושמחה באותו רגע.

אושר ושמחה אלה הם סוג של שרירים שאותם אנחנו יכולים לפתח. אם נבין את משמעות תפקידם של אותם שרירים אלה – נבין למה בעצם אנו צריכים לפתח אותם.

הגוף שלנו כמו כל חומר אחר ביקום עשוי מאנרגיות – המחשבות שלנו הינן אנרגיות אשר זורמות פנימה והחוצה לגוף כל הזמן. המחשבות מייצרות את הרגשות שלנו אשר הן האנרגיות החזקות ביותר מבחינתנו - אנרגיות אלה סופגות את מה שיש בחוץ בהתאם לסוג האנרגיה שנוציא במחשבות שלנו. סוג האנרגיה נמדדת לפי מסה, צבע, תדר ועל כן היא  תמגנט אליה בחזרה גם את אותה אנרגיה שהוצאנו.  

כאשר אנו חושבים חיובי אנו מייצרים לעצמנו רגשות חיוביות של אהבה, חמלה, חסד, אכפתיות ועוד. רגשות אלה ממגנטות אנרגיה מבחוץ עם אותם תדרים, צבעים ומסות של אותן אנרגיה וכמובן שהם גם סוחבים איתם את אותה אנרגיה של אהבה. כאשר בתוכנו נעות אנרגיות מהסוג הזה אנו יכולים לחוות בריאות ואיזון הגוף והנפש גם יחד.

עתה נחזור לשמחה ולאושר – אומרים שאושר נמצא בתוכנו, נמצא בדרך שלנו אל היעוד, בדרך שלנו ביום יום בפעולות שאנו מבצעים ולא כפי שחשבנו כשהיינו צעירים שכדי להיות מאושרים אנו בעצם צריכים לעשות כברת דרך מסוימת ואז למצוא את האושר. אולי לעבוד ולהרוויח כסף יותר, לטייל יותר, למצוא יותר חברים וחוגים ואז נהיה מאושרים – אולי כן, ואולי לא – למה? כן מאחר וזה אכן יגרום לנו אושר. ולא ! מאחר והאושר יהיה רגעי.

אנו זקוקים לאושר אשר יהלך בתוכנו בשלווה ובכל מצב שבו נהיה נרגיש את האושר והשמחה הזו גם אם הם יהיו עמומים קצת – אבל נרגיש את זה חזק בתוכנו ונבין שזה מה שנותן ומעניק לנו את הכוח הפנימי הזה להמשיך בחיינו.

אנו איננו מחליטים מתי ניוולד ומתי נמות – אך אנו מחליטים תמיד מה יהיה הנתיב שלנו להמשיך בחיים, להרגיש את כח החיים. וללא שמחה ואושר לא נוכל להמשיך בחיים – מאחר ואז נרגיש איך האנרגיה החלשה, אנרגיה שלילית הופכת להיות חזקה יותר ויותר ואפילו מחלחלת בגופנו יוצרת כאב מסוים בתחילה בנפש, עצבות, דכאון ואח"כ כאב פיזי הולך וגדל.

ישנם אנשים אשר אינם חיוביים מטבעם ועל כן הם צריכים לחזק את שרירי השמחה והאושר, להתבונן בדברים החיוביים בחייהם, לחזק את אותו שריר של חיובי בחייהם, להפוך כל דבר שלילי לחיובי ולהבין שאפשר לשלוף את אותו גרעין חיובי מהשלילי.

אותו שריר חיובי שילך ויתחזק יציף אנרגיה חיובית, אנרגיה עוצמתית של אהבה ללא תנאי בתוכו – אנרגיה שתביא אותך להבנה שהיא כה חזקה ויכולה למגנט לך דברים בדיוק כפי שאותה אנרגיה שלילית עשתה זאת קודם. אנרגיה זו תביא אותך להבנה שישנה אנרגיה עצומה והיא אנרגית אהבה, מעין כח גדול הסובב אותך בחוץ ומבקש ממך רק להתחבר אליו, מה שיגרום לחיוך ואושר.

אותו שריר חיובי שנחזק יבהיר לנו שאנו מאושרים גם במקום שאנו נמצאים, כי גם ממקום זה אפשר להפיק תועלת ולצמוח. 

שרה ביתן-דניאל


מנחת קבוצות מוסמכת


שינוי תת מודע לריפוי בכח המחשבה   דמיון מודרך, תטא הילינג,


 0502667779 - orhous@gmail.com


www.haderehlaor.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב