דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תשואה על דירה השפעת הריבית ותקופת המשכנתא 

מאת    [ 13/02/2014 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 1878 פעמים ]

תשואה על הדירה נקבעת מהריבית ומתקופת המשכנתא

רוב האנשים שמממנים את חייהם באופן מלא מבחינה כלכלית ורוצים להגדיל את ההון שלהם בעתיד, חושבים על השקעות שונות, ואין ספק שלעולם של ימינו יש לא מעט מה להציע. מצד אחד אפשר להשקיע בבורסה ובשוק ההון, באג"ח או בכל מיני חסכונות שונים, ומצד שני אפשר להשקיע בנדל"ן. אם גם אתם מוצאים את עצמכם כיום בנקודה שבה הייתם רוצים לקנות דירה להשקעה בישראל, אז כדאי שתדעו שאתם לא לבד, כי אחת מכל ארבע דירות שנקנות כאן זו דירה להשקעה. משמעות הדברים היא שאכן יש דברים בגו ובהחלט אפשר להרוויח מכך לא מעט כסף, ולמען האמת, התשואה הממוצעת במשק על דירות להשקעה נעה בין 5% ובין 7%, כך שבהחלט ניתן לומר שזה כדאי.

השקעת הקונה

כשמדברים על דירה לצורך השקעה צריך לקחת בחשבון לא רק את המשכנתא שיהיה עליכם להחזיר, אלא גם את כל ההתעסקות בנושא. כלומר, אם כשאתם משקיעים באג"ח אתם פשוט שמים את הכסף שלכם במקום מסוים ובכך מסתיימת העבודה שלכם, הרי שכשמדובר על השקעת נדל"ן הדברים הם שונים. עוד לפני שהולכים ועושים חישוב משכנתא או לפני שבודקים עם יועצי משכנתא מה באמת כדאי, חשוב להבין שאתם אלה שיהיו אחראים על מציאת דיירים ועל תחזוקת הנכס עצמו. משרדנו יוכל להסביר לכם בדיוק לפרטי פרטים מה כוללת האחריות של בעל הנכס על הנכס, וכדאי שתהיו מודעים לכל הנושא הזה לפני שאתם בוחנים האם זו אפשרות שמתאימה לכם או לא.

לוקחים משכנתא מתאימה

עוד לפני שאתם הולכים וקונים דירה כדאי שתיפנו לייעוץ משכנתא מקצועי, כי זה המקום שבו תוכלו לקבל את כל המידע שלו אתם זקוקים בנוגע לתחום של ריבית משכנתא ובכלל בנוגע למשכנתאות. הדבר החשוב ביותר שצריך להבין בנוגע לדירות להשקעה, זה שככל שהן ממונפות בצורה יותר טובה ובריבית יותר נמוכה, כך למעשה גדלה מהן התשואה ביחס להון העצמי שאתם משקיעים. הרעיון למעשה הוא לקחת משכנתא טובה מהבנק, עם ריבית מתאימה, ולפרוס את ההחזרים שלה על פני תקופה שמצד אחד תהייה לכם נוחה ומצד שני תהייה טובה מבחינת התשואה.

התייעצו לגבי המשכנתא

אין ספק שבעידן שבו כולם רוצים להשקיע בדירות וכולם רוצים להרוויח מהן תשואה כמה שיותר גדולה על ידי השכרתן לאחרים, כדאי להתייעץ לפני שעושים צעד כזה. חשוב להבין שאומנם אתם יכולים להגיש בקשה למשכנתא כבר מחר, אך יש הבדל בין משכנתא שתיקחו למימון הבית שבו אתם גרים ובין המשכנתא שתניב לכם את התשואה הכי גבוהה על דירת ההשקעה שלכם. כדאי לפנות לגורם מייעץ כדי לקבל ייעוץ למשכנתא כבר עכשיו, כי רק על ידי כך שתעשו מספיק חישובים ותבינו היטב מהן האופציות שלכם, תהייה לכם אפשרות להרוויח. התשואה בסופו של דבר זה הדבר החשוב ביותר בקניית דירה להשקעה וכדי שהיא תהייה גבוהה צריך לבחור את המשכנתא המתאימה לכם. אין ספק שהאופציה של דירה להשקעה בכל מיני שכונות חדשות בבאר יעקב היא אופציה טובה במיוחד מבחינת האפשרות לתשואות גבוהות ולרווחים ולכן כדאי לכם לעשות זאת. 

צחי גרוסמן  יועץ משכנתאות, ייעוץ פיננסי - הדרך החכמה לבית!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב