מה זה טלמיטינג –פניית ללקוח פוטנציאלי בעזרת שיחת טלפון לטובת תיאום פגישה .
המטרה של כל חברה לגייס כמה שיותר לקוחות . על מנת להשיג את המטרה חברות משתמשות בכל מיני כלים שיווקיים ומכירתיים שקיימים היום בשוק , פרסום במדיות (טלוויזיה , רדיו , עיתונות ) , קידום באינטרנט ( ממומן או אורגני ),לידים מלקוחות קיימים או קניית מאגרים וכמובן טלמיטינג.
חשוב לציין , שבכל אחת מאופציות שצוינו וגם באלה שלא צוינו בשלב כלשהו מגיעה שיחה עם לקוח פוטנציאלי , אז לא משנה מה הדרך שבחרת - תגיע לשיחה לתיאום פגישה ,זה חלק הכרחי בתהליך מכירה.
אם נתייחס לטלמיטינג ככלי שיווק עצמאי ,אז היתרון הבולט בו היא פניה יזומה ללקוח פוטנציאלי.
רב שיטות השיווק שהזכרנו קודם - שיטות פסיביות , זאת אומרת, אנו מנסים לשלוח מסר ללקוח פוטנציאלי ,אף שההחלטה ליצור קשר איתנו או לא - נשארת בידיו. טלמיטינג עובד בשיטה שונה ,אנו יוצרים קשר עם הלקוח ומנסים לשכנע אותו שהשירות או המוצר שלנו טוב בשבילו ושכדאי לו להיפגש עם נציג של החברה לטובת קבלת הסבר מעמיק יותר.
יתרונות נוספים:
*הגעה לבעל התפקיד הרלוונטי אצל הלקוח הפוטנציאלי להצגת השירות/המוצר ולא פניה שרירותית
*הפניית תשומת הלב של לקוח לשירות/מוצר, שיתכן ולא היה מודע להם או לחלופין פתרון נוסף למה שהוא משתמש כרגע.
*שיחה אנושית מול הלקוח ויכולת יצירת קשר אישי ולא רק מסר דומם.
*אופציה לענות על שאלות , שיכולות להיווצר לאחר הסבר על השירות/המוצר
*אופציה להצגת שירות/מוצר לפי צרכיו של הלקוח הפוטנציאלי
ועוד הרבה דברים נוספים
בעידן תחרותי של היום חשוב להשתמש בכמה שיותר אופציות שיווקיות שעומדות לרשותנו או לפחות להתנסות בהן , על מנת להחליט מהי הדרך הכי מתאימה לכם. לי אין שום ספק שטלמיטינג חייב להיות אחת הדרכים שתבחרו !
מיכאל פקר ,
מנכ"ל QOFFICE
טל: 03-9321010
www.qoffice.co.il www.spcs.co.il