הטעות הכי גדולה שבעל עסק יכול לעשות, זה לא לייצר מוצרי תוכן
רוב בעלי העסקים מתעסקים כל הזמן במתן שירותים או מכירת מוצרים פיזיים ומפספסים עולם שלם של אפשרויות.
מה זה אומר מוצרי תוכן? (או מוצר מידע)
הדבר שהכי קל למכור- זה ידע.
והדבר שהכי קל לייצר- זה מוצר מידע.
אתם מקצועיים, אתם מכירים את התחום שלכם, יש לכם ניסיון – אל תמעיטו בערכו.
יש אנשים שמוכנים לשלם הרבה מאוד כסף כדי לרכוש את הידע הזה מכם.
וכמו שאומרים "אין חכם יותר מבעל ניסיון".
כל אחד, בכל תחום יכול ליצור ולמכור מוצרי תוכן. כל מה שצריך זה לדעת את השיטה, לקבל את הכלים הנכונים ולתת מקום לרעיונות חדשים.
כדי להוכיח לכם- אתן לכם כמה דוגמאות.
יש לכם חנות פרחים.
אתם יכולים לכתוב על אילו פרחים כדאי לבחור לאירועים.
איך אפשר לסדר פרחים בצורה יפה.
איך לשמור על הפרחים ולהאריך להם את אורח החיים.
יש לכם חנות לתיקון מחשבים
אתם יכולים לכתוב על איך אפשר להאריך את חיי המחשב.
אתם יכולים לכתוב על איך להתקין תוכנה מסוימת.
ממה כדאי להיזהר כשמורידים דברים למחשב.
אתם גרפיקאים
אתם יכולים לכתוב על איך בוחרים צבע ללוגו.
אתם יכולים להסביר על מה כדאי להתמקד כשמכינים כרטיס ביקור.
איך להפוך את האתר שלכם ליותר מזמין באמצעות גרפיקה נכונה.
השמיים הם הגבול.
הסיבות לקיום מוצרי תוכן ולמה אתם חייבים לייצר תוכן אצלכם בעסק.
• לייצר אמון עם הלקוחות שלכם לתת להם להכיר אתכם, להוכיח להם שאתם הם אלו שיכולים לעזור להם בבעיה הספציפית שלהם, להראות להם שאתם מבינים עניין ושיש לכם ערך גדול לתת להם.
• זו דרך נפלאה לחשוף את הידע שלכם ואת הערך שלכם לעולם. אם יש לכם ידע ייחודי, שירות שמשנה חיים- מחובתכם להעביר אותו הלאה.
• הכנסה נוספת- ברגע שאתם מייצרים תוכן מוכר, אפשר למכור אותו שוב ושוב ושוב והוא בסופו של דבר מייצר לכם הכנסה פאסיבית.
• תוכן הוא ויראלי- אפשר להעביר אותו לחשוף אותו להרבה מאוד אנשים בבת אחת. זה נותן לכם חשיפה, ומביא לכם לקוחות חדשים.
• ככל שתתנו תוכן יותר איכותי, כך ירצו מכם עוד ועוד ועוד. עוד ידע, עוד מוצרים, עוד שירותים.
• יש אינסוף אפשרויות למכירת תוכן! ניתן לארוז את התוכן במגוון אפשרויות (ספר, קורס, סדנאות, הרצאות ועוד) כל אלו יגדילו לכם את פעילות העסק ואת אחוזי ההכנסות.
אז קדימה...
למה אתם מחכים?
רוצו לכתוב!
עתליה ראפס,
עוזרת לבעלי עסקים להביא לקוחות,להגדיל הכנסות ולפתח את העסק דרך תוכן שיווקי.