דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לפטרה, איזה יום בשבוע הוא המועדף? 

מאת    [ 09/02/2014 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 10668 פעמים ]

טיולים לפטרה הינם מצרך תיירותי בעל ביקוש רב במיוחד. לא רק תיירות ישראלית עושה את דרכה לפטרה מאילת, כמעט כל תייר השוהה באילת ולו לילה אחד שואף לבקר בפטרה.

פטרה הינה ללא ספק אתר התיירות המשמעותי ביותר בממלכה ההאשמית היא ירדן, האתר זכה בשנת 2007 להכלל בין שבעת פלאי התבל החדשים, זכיה זו עוררה גידול משמעותי ביותר בביקוש ובכמיהה לבקר ביעד תיירותי נחשק זה.

מיקומה הייחודי של אילת במרכזו של משולש גבולות בין ירדן ממזרח למצרים בדרום הפך את העיר לעיר מוצא אידיאלית לטיולים הן לירדן (ובראש ובראשונה לטיולי יום לפטרה מאילת או לטיולי יומיים הכוללים את פטרה ואת ואדי רם) והן למצרים (טיולי יום או יומיים לסנטה קתרינה לקבוצות ולבודדים, טיולי יום לקהיר וטיולים ארוכים יותר למצרים מאילת),לאור ה"אביב הערבי" הביקושים לטיולים מישראל למצרים ירדו בצורה משמעותית ביותר, אם כי עדיין שווקים מתפתחים כדוגמת תנועת התיירות מהודו, אינדונזיה ועוד כוללת את מצרים במסגרת הטיול במזה"ת.

בכל הנוגע לפטרה, הביקושים נותרים גבוהים זה שנים רבות. מידי יום חוצים מאות תיירים את מעבר הגבול ערבה בדרכם לסלע האדום - בדרך לפטרה! הטיול לפטרה הפך מזמן לטיול חובה הן לקבוצות ישראלים, לבודדים וכמובן לאורחים מחו"ל. 

טיולים לפטרה יוצאים מדי יום מהעיר אילת בשפה האנגלית, 4 פעמים בשבוע בשפה הרוסית ומדי יום רביעי יוצא גם טיול יום לפטרה בספרדית. בימי שלישי ושישי יוצאים טיולים בתקציב נמוך תחת הכותרת המוכרת מענף התעופה PETRA LOW COST, לרוב ההבדל בין טיולי היום היקרים יותק לזולים המבוצעים ע"י חברת תיירות נכנסת אמינה ומנוסה הינם בגודל הקבוצה ובטיב בתחבורה המסופק למטיילים. בחירת ימי השבוע לטיול הזול לפטרה אינה מכרית, כל המבקרים באילת בסופי השבוע שוהים מינימום של שני לילות כפועל יוצר ממדיניות מכירה של בתי המלון, לכן תמיד יום שישי הינו יום בו התיירים נמצאים באילת ולכן יום שישי הוא יום אידיאלי להפעלת הטיול במתכונת זו, יום שלישי אף הוא יום בו מרבית קבוצות הגמלאים שוהות באילת במסגרת חופשת אמצע שבוע. 

כתוצאה מהעדר חובת רישוי משרדי נסיעות בישראל החל משנת 2000, פועלות בשוק התיירות עשרות אם לא מאות חברות המציעות טיולים ליעדים שונים לרבות טיול יום לפטרה מאילת, על הלקוח מוטלת משימה לוכי החברה דרכה בחר להזמין את הטיול הינה חברה אמינה, ותיקה, מבוטחת ורצוי גם שהינה חברה המאוגדת בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל או בגוף תיירות בינלאומי מכובד כגון ASTA. 

לסיכום, טיולים לפטרה יוצאים מדי יום בשבוע, בחירת היום הינה נגזרת של שפת הטיול המבוקשת ושל מחיר הטיול.

 

 

אהלן אולימפוס, חברת תיירות נכנסת החברה בלשכת מארגני תיירות נכנסת ובארגון ASTA, החברה מספקת שרותי קרקע בישראל, ירדן ומצרים לקבוצות תיירים, לבודדים וללקוחות VIP, החברה מפעילה מדי יום טיול יום לפטרה מאילת האנגלית, מדי יום רביעי טיול לפטרה בספרדית, 4 פעמים בשבוע בשפה הרוסית ובימים שלישי ושישי טיולי LOW COST TOUT TO PETRA ברוסית ובאנגלית. צוות החברה דובר שפות, מנוסה זמין בטלפון 08-6347022




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב